Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"16 jaartjes alweer! Al is het de laatste tijd zelden omdat er vaak alleen rotzooi wordt verkocht voor een euro. In mijn tienerjaren koste het wel 25/30 gulden, maar dan had je ook wat."
"Re: Lost zei: ik kan alleen dit zeggen: ik nam zo'n 10 jaar geleden een snuif om is wat anders te proberen dan weed en xtc, daarna dee ik het af en toe, 4 maanden later deed ik het om het weekend, 5 maanden later elk weekend, voordat ik er erg in had ook doordeweeks, 10 jaar later en 15000 euro minder zit ik hier zonder vrienden, een vriendin die op het punt staat om bij me weg tegaan een zoontje van 5 jaar die een vader heeft die niet aan hem denkt maar alleen aan de coke, problemen met justitie, vastzitten in de cel Tja moet ik nog meer zeggen? dit zegt niet dat dit iedereen overkomt, maar als ik die 10 jaar over mocht doen? ZOU IK NEE ZEGGEN TEGEN DIE EERSTE SNUIF Klik om te vergroten... AMEN! Ik snap precies wat je bedoeld. Hier hetzelfde! Ik gebruik al 16 jaar en er is wel heel wat meer dan € 15000 opgegaan aan die shit. Gelukkig kan ik het nu beperken tot één keer per week en heb ik daarentegen nog wel een vriendin. Ben weer gaan studeren en heb een eigen bedrijf opgestart, maar de Coke blijft lastig. Met enkele terugvallen kan het sommige weken wel weer eens uit de hand lopen, maar meestal blijft het vrij rustig. De tip om je 'eerste' snuif te laten liggen is een gouden tip. Die is het makkelijkst om te laten liggen, daarna wordt het ongemerkt moeilijker. Coke is echt een sluipmoordenaar die je niet ziet aankomen, en als je hem toch ziet, is het kwaad al geschied!!!! ''Melk de witte motor, coke de witte sloper''"
"junkie XS zei: DonnieDark0 zei: junkie XS zei: laten we njou even reel zijn het is gewoon hoe JIJ er mee omgaat! de ene kan er mee omgaan en doet het met mate en de andere is er gek van en doet het gelijk veels te vaak! het ligt er maar aan hoe sterk je in je schoenen staat en hoe zwak je wel of niet bent ik ben er van naar de klote gegaan maar had ook vrienden die nee konden zeggen en het af en toe deden ligt gewoon makelijk genoeg aan jezelf bij iedereen anders Klik om te vergroten... Exactly ! Klik om te vergroten... ja thnks vond hem zelf ook wel goed Klik om te vergroten... Ik vind het iets minder goed. Ik weet niet hoe oud jullie zijn, en hoe lang jullie al ervaring hebben met dit goedje, maar ik zie de 'meeste' gebruikers om me heen stuk voor stuk onderuit gaan. Omhoog klimmen duurt langer dan vallen! Ik geef je zeker gedeeltelijk gelijk. Het is natuurlijk ook persoonsgebonden. De één heeft er weinig moeite mee het niet te doen, de ander komt vet in de shit. Mijn ervaring met cocaïne is dat de meeste mensen die ik ken zeker in hun tienerjaren heel veel schuld en problemen hadden, en nog hebben. Nu moeten enkele vrienden van me nog steeds de naweën ervaren van hun jarenlange drugsmisbruik. Voorheen mijn beste vriend, heeft maarliefst een halve ton schuld opgebouwd, inmiddels 2 kinderen, en een vrouw die bij hem weg is gegaan. Hij is van de drug af, dat wel, maar hij moet zijn leven lang boeten. Nu heeft hij ook nog de ziekte MS gekregen waardoor hij nauwelijks nog kan fanctioneren, en zijn opgebouwde schuld dus nooit meer terug kan betalen. Kortom: ''his life sucks very very hard'' Ga me dus zeker niet vertellen dat de mensen zelf in de hand hebben, want dat kan naar het land der fabelen verwezen worden!! Met andere woorden: sommige mensen kunnen er mee omgaan, maar als je bij de 70% hoort die dat niet kan, dan ga je eerst financieël onderuit, daarna lichamelijk, daarna geestelijk, en als laatst raak je iedereen waar je echt wat aan heb kwijt. Tenminste; dat is mijn ervaring. Als je nee kan zeggen tegen de eerste snuif, voorkom je zeker een potentiële junk!!!!"