#1
Omdat ik verslaafd ben aan mensen die drugs gebruiken.Tja, waarom post je 14.000 keer op een drugsforum?
Omdat ik verslaafd ben aan mensen die drugs gebruiken.Tja, waarom post je 14.000 keer op een drugsforum?
Deranged zei:Heb je sowieso al een probleem.
Anders zou je het niet doen. Waarschijnlijk veel te simpel gedacht voor de gemiddelde simpele geest, maar zo simpel is het echt.
Of wilde je beweren dat zoveel geld neer willen leggen voor standaard versneden rotzooi met een belachelijk korte werking en snoeiharde crash niet problematisch is?
Je kan echt geen betere bestemming voor dat geld bedenken?
En dat vind je normaal?
En wat te denken van al die sinistere figuren die op deze manier geld aan je verdienen?
Dat belachelijk kortdurende effect is dat allemaal waard denk je?
Oja, er is ook nog die smaak natuurlijk.
Daar doe je het allemaal voor. Daarvoor sta je maand na maand hele dagen te werken op je vaste arbeidsplaats waar men toch al de nare gewoonte heeft om ondankbaar over je kostbare tijd te pissen.
En dan ook nog elk weekend die Arabier in z'n auto die altijd maar een telefoontje van je verwijderd is. Wat zou die echt over je denken?
Heb je eigenlijk al eens overwogen om voor de grap die pakketten eens na te wegen of zelfs te laten testen?
Ik denk dat de kans zeer aanwezig is dat er iemand op een hele vieze manier misbruik van je maakt, en iets heel onsmakelijks doet met al die uren die je er elke maand voor hebt moeten werken.
Maar dit heb je er allemaal voor over.
En toch heb je geen probleem?
CHIASME zei:Topic laat goed zien wat pep met je ego doet![]()
![]()
Deranged zei:Heb je sowieso al een probleem.
Anders zou je het niet doen. Waarschijnlijk veel te simpel gedacht voor de gemiddelde simpele geest, maar zo simpel is het echt.
Of wilde je beweren dat zoveel geld neer willen leggen voor standaard versneden rotzooi met een belachelijk korte werking en snoeiharde crash niet problematisch is?
Wie zegt dat het versneden rotzooi is, we hebben niet allemaal een slechte dealer heCrash valt ook wel mee. Ligt eraan hoeveel je gebruikt en wanneer en hoeveel je slaapt
Je kan echt geen betere bestemming voor dat geld bedenken?
als je het een paar keer paar jaar gebruikt zoals ik... dan nee
En dat vind je normaal?
JA!
En wat te denken van al die sinistere figuren die op deze manier geld aan je verdienen?
Wees blij dat er mensen zijn die wat kunnen regelen voor je, niemand verplicht je om met deze mensen om te gaan en er zaken mee te doen. eigen keus dus. Alle dingen die je koopt word door andere mensen op verdient. Zou raar zijn als dit bij coke niet zo was
Dat belachelijk kortdurende effect is dat allemaal waard denk je?
Je neemt toch gewoon bij om t half uur/3 kwartier
Oja, er is ook nog die smaak natuurlijk.
beter als pep
Daar doe je het allemaal voor. Daarvoor sta je maand na maand hele dagen te werken op je vaste arbeidsplaats waar men toch al de nare gewoonte heeft om ondankbaar over je kostbare tijd te pissen.
vaste arbeidsplaats, we zijn niet allemaal staalbewerker he. ach wat is 50euro... 3uurtjes werken...
En dan ook nog elk weekend die Arabier in z'n auto die altijd maar een telefoontje van je verwijderd is. Wat zou die echt over je denken?
Wees blij dat hij er is voor je als je wat nodig hebt. Waarschijnlijk is hij blij met ze klanten. Ik ken geen enkele dealer die zelf niet gebruikt dus zo slecht zal die niet over je denken. Hij kan je een verslaafde idioot vinden maar ja, klanten zijn klanten denkt hij. Het zou dom zijn om ze niet meer te verkopen als ze te vaak langskomen hoewel dit wel netjes zou zijn. Als de gebruikende persoon echt wil stoppen ,stopt hij. anders zoek je een andere dealer als deze niet meer wil verkopen omdat hij vind dat je verslaafd bent
Heb je eigenlijk al eens overwogen om voor de grap die pakketten eens na te wegen of zelfs te laten testen?
Testen is een beetje duur he voor coke, en elk pakje kan anders zijn. wegen kan altijd maar het is 99 van de 100x is het 0.9 of iets minder dan 0.9. Dat is zo'n beetje algemeen bekend.
Ik denk dat de kans zeer aanwezig is dat er iemand op een hele vieze manier misbruik van je maakt, en iets heel onsmakelijks doet met al die uren die je er elke maand voor hebt moeten werken.
misbruik maken van je? Je doet het toch zelf. Niemand die je verplicht van hem te kopen. Dit is dus je eigen schuld als je te vaak haalt...
Maar dit heb je er allemaal voor over.
Dit alles wat jij nu vertelt gaat over een hopeloze verslaafde die (bijna) elke dag gebruikt. Dan is elke drug erg slecht voor je. Bij coke heb je natuurlijk gelijk dat het erg duur word.
En toch heb je geen probleem?
Je weet dat als je verslaafd bent een groot probleem hebt, vaak zie je het niet of wil je het niet zien.
Ik vind hem wel scherp.misanthrophy zei:Heb je sowieso al een probleem.
Anders zou je het niet doen. Waarschijnlijk veel te simpel gedacht voor de gemiddelde simpele geest, maar zo simpel is het echt.
Of wilde je beweren dat zoveel geld neer willen leggen voor standaard geneden rotzooi met een belachelijk droog broodje en minimale vulling niet problematisch is?
Je kan echt geen betere bestemming voor dat geld bedenken?
En dat vind je normaal?
En wat te denken van al die sinistere figuren die op deze manier geld aan je verdienen?
Dat belachelijk kortdurende effect is dat allemaal waard denk je?
Oja, er is ook nog die smaak natuurlijk.
Daar doe je het allemaal voor. Daarvoor sta je maand na maand hele dagen te werken op je vaste arbeidsplaats waar men toch al de nare gewoonte heeft om ondankbaar over je kostbare tijd te pissen.
En dan ook nog elk weekend die Arabier in de Macdrive die altijd maar een raam van je verwijderd is. Wat zou die echt over je denken?
Heb je eigenlijk al eens overwogen om voor de grap die burgers eens na te wegen of zelfs te laten testen?
Ik denk dat de kans zeer aanwezig is dat er iemand op een hele vieze manier misbruik van je maakt, en iets heel onsmakelijks doet met al die uren die je er elke maand voor hebt moeten werken.
Maar dit heb je er allemaal voor over.
En toch heb je geen probleem?
Is goed. Snuif ik de hele week voor wat jij aan dat halfje kwijt was.Frenky zei:Weet je wat, neem wat pep en denk erover na, dan snuif ik nog ff een halfje.
Ik denk dat dit per persoon verschilt , en qua gebruik en tijd die je tussen je gebruik laat zittenW.F.L. zei:Een tikkie harder en stukken minder verslavend.
En wat een onzin is dat gezeik van "synthetische rommel" toch ook. Ik denk eerlijk gezegd dat coke misschien wat gezonder is dan speed maar als je het om die reden snuift dan hou je jezelf voor de gek. En dan heb ik het over puur lichamelijke schade (Je hart bijvoorbeeld). Coke lijkt me wel slechter voor je hersens.
W.F.L. zei:Speed:
+ Veel energie/lekker actief en euforisch
+ Minder verslavend
+ Lange werking
+ Goedkoop
+ Je wordt er geen lul van
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."