Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls je cocaïne koopt

Als je cocaïne koopt

127 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tja, waarom post je 14.000 keer op een drugsforum?
Klik om te vergroten...
Omdat ik verslaafd ben aan mensen die drugs gebruiken.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deranged zei:
Heb je sowieso al een probleem.

Anders zou je het niet doen. Waarschijnlijk veel te simpel gedacht voor de gemiddelde simpele geest, maar zo simpel is het echt.

Of wilde je beweren dat zoveel geld neer willen leggen voor standaard versneden rotzooi met een belachelijk korte werking en snoeiharde crash niet problematisch is?

Je kan echt geen betere bestemming voor dat geld bedenken?

En dat vind je normaal?

En wat te denken van al die sinistere figuren die op deze manier geld aan je verdienen?

Dat belachelijk kortdurende effect is dat allemaal waard denk je?

Oja, er is ook nog die smaak natuurlijk.

Daar doe je het allemaal voor. Daarvoor sta je maand na maand hele dagen te werken op je vaste arbeidsplaats waar men toch al de nare gewoonte heeft om ondankbaar over je kostbare tijd te pissen.

En dan ook nog elk weekend die Arabier in z'n auto die altijd maar een telefoontje van je verwijderd is. Wat zou die echt over je denken?

Heb je eigenlijk al eens overwogen om voor de grap die pakketten eens na te wegen of zelfs te laten testen?

Ik denk dat de kans zeer aanwezig is dat er iemand op een hele vieze manier misbruik van je maakt, en iets heel onsmakelijks doet met al die uren die je er elke maand voor hebt moeten werken.

Maar dit heb je er allemaal voor over.

En toch heb je geen probleem?
Klik om te vergroten...

Zelden zo een geniaal stuk tekst gelezen :hearteyes:

Maar,
CHIASME zei:
Topic laat goed zien wat pep met je ego doet :) :openmouth:
Klik om te vergroten...

Is true, zelfs een tikkeltje naar het narsistische toe, hoewel sommige mensen dat juist siert.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk stukje tekst, Deranged, maar nogal kort door de bocht.

Olle
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nogal, maar wel genoeg.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja, de casual gebruiker die er eens in de paar maanden 'n leuk nachtje stappen op beleeft zal hier geen boodschap aan hebben, en 'n beetje coke-junk gaat echt niet spontaan afkicken omdat je 'n boos stukje schrijft, dus ik vind het eerlijk gezegd vrij overbodig.

Olle
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou. ;(

Olle
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
Heb je sowieso al een probleem.

Anders zou je het niet doen. Waarschijnlijk veel te simpel gedacht voor de gemiddelde simpele geest, maar zo simpel is het echt.

Of wilde je beweren dat zoveel geld neer willen leggen voor standaard versneden rotzooi met een belachelijk korte werking en snoeiharde crash niet problematisch is?

Wie zegt dat het versneden rotzooi is, we hebben niet allemaal een slechte dealer he:wink: Crash valt ook wel mee. Ligt eraan hoeveel je gebruikt en wanneer en hoeveel je slaapt
Je kan echt geen betere bestemming voor dat geld bedenken?
als je het een paar keer paar jaar gebruikt zoals ik... dan nee

En dat vind je normaal?
JA!

En wat te denken van al die sinistere figuren die op deze manier geld aan je verdienen?
Wees blij dat er mensen zijn die wat kunnen regelen voor je, niemand verplicht je om met deze mensen om te gaan en er zaken mee te doen. eigen keus dus. Alle dingen die je koopt word door andere mensen op verdient. Zou raar zijn als dit bij coke niet zo was

Dat belachelijk kortdurende effect is dat allemaal waard denk je?
Je neemt toch gewoon bij om t half uur/3 kwartier


Oja, er is ook nog die smaak natuurlijk.
beter als pep
Daar doe je het allemaal voor. Daarvoor sta je maand na maand hele dagen te werken op je vaste arbeidsplaats waar men toch al de nare gewoonte heeft om ondankbaar over je kostbare tijd te pissen.

vaste arbeidsplaats, we zijn niet allemaal staalbewerker he:wink:. ach wat is 50euro... 3uurtjes werken...
En dan ook nog elk weekend die Arabier in z'n auto die altijd maar een telefoontje van je verwijderd is. Wat zou die echt over je denken?
Wees blij dat hij er is voor je als je wat nodig hebt. Waarschijnlijk is hij blij met ze klanten. Ik ken geen enkele dealer die zelf niet gebruikt dus zo slecht zal die niet over je denken. Hij kan je een verslaafde idioot vinden maar ja, klanten zijn klanten denkt hij. Het zou dom zijn om ze niet meer te verkopen als ze te vaak langskomen hoewel dit wel netjes zou zijn. Als de gebruikende persoon echt wil stoppen ,stopt hij. anders zoek je een andere dealer als deze niet meer wil verkopen omdat hij vind dat je verslaafd bent
Heb je eigenlijk al eens overwogen om voor de grap die pakketten eens na te wegen of zelfs te laten testen?
Testen is een beetje duur he voor coke, en elk pakje kan anders zijn. wegen kan altijd maar het is 99 van de 100x is het 0.9 of iets minder dan 0.9. Dat is zo'n beetje algemeen bekend.


Ik denk dat de kans zeer aanwezig is dat er iemand op een hele vieze manier misbruik van je maakt, en iets heel onsmakelijks doet met al die uren die je er elke maand voor hebt moeten werken.
misbruik maken van je? Je doet het toch zelf. Niemand die je verplicht van hem te kopen. Dit is dus je eigen schuld als je te vaak haalt...
Maar dit heb je er allemaal voor over.
Dit alles wat jij nu vertelt gaat over een hopeloze verslaafde die (bijna) elke dag gebruikt. Dan is elke drug erg slecht voor je. Bij coke heb je natuurlijk gelijk dat het erg duur word.

En toch heb je geen probleem?
Je weet dat als je verslaafd bent een groot probleem hebt, vaak zie je het niet of wil je het niet zien.
Klik om te vergroten...


Het valt allemaal best wel mee. Het zit vaak tussen je oren en je moet gewoon niet te vaak gebruiken. maja dat weet iedereen en toch gaan er zoveel mensen aan kapot.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
It`s Just The Feeling! :hearteyes:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je een bigmac koopt

Heb je sowieso al een probleem.

Anders zou je het niet doen. Waarschijnlijk veel te simpel gedacht voor de gemiddelde simpele geest, maar zo simpel is het echt.

Of wilde je beweren dat zoveel geld neer willen leggen voor standaard geneden rotzooi met een belachelijk droog broodje en minimale vulling niet problematisch is?

Je kan echt geen betere bestemming voor dat geld bedenken?

En dat vind je normaal?

En wat te denken van al die sinistere figuren die op deze manier geld aan je verdienen?

Dat belachelijk kortdurende effect is dat allemaal waard denk je?

Oja, er is ook nog die smaak natuurlijk.

Daar doe je het allemaal voor. Daarvoor sta je maand na maand hele dagen te werken op je vaste arbeidsplaats waar men toch al de nare gewoonte heeft om ondankbaar over je kostbare tijd te pissen.

En dan ook nog elk weekend die Arabier in de Macdrive die altijd maar een raam van je verwijderd is. Wat zou die echt over je denken?

Heb je eigenlijk al eens overwogen om voor de grap die burgers eens na te wegen of zelfs te laten testen?

Ik denk dat de kans zeer aanwezig is dat er iemand op een hele vieze manier misbruik van je maakt, en iets heel onsmakelijks doet met al die uren die je er elke maand voor hebt moeten werken.

Maar dit heb je er allemaal voor over.

En toch heb je geen probleem?
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#11
zonde dus.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Als je een bigmac koopt

misanthrophy zei:
Heb je sowieso al een probleem.

Anders zou je het niet doen. Waarschijnlijk veel te simpel gedacht voor de gemiddelde simpele geest, maar zo simpel is het echt.

Of wilde je beweren dat zoveel geld neer willen leggen voor standaard geneden rotzooi met een belachelijk droog broodje en minimale vulling niet problematisch is?

Je kan echt geen betere bestemming voor dat geld bedenken?

En dat vind je normaal?

En wat te denken van al die sinistere figuren die op deze manier geld aan je verdienen?

Dat belachelijk kortdurende effect is dat allemaal waard denk je?

Oja, er is ook nog die smaak natuurlijk.

Daar doe je het allemaal voor. Daarvoor sta je maand na maand hele dagen te werken op je vaste arbeidsplaats waar men toch al de nare gewoonte heeft om ondankbaar over je kostbare tijd te pissen.

En dan ook nog elk weekend die Arabier in de Macdrive die altijd maar een raam van je verwijderd is. Wat zou die echt over je denken?

Heb je eigenlijk al eens overwogen om voor de grap die burgers eens na te wegen of zelfs te laten testen?

Ik denk dat de kans zeer aanwezig is dat er iemand op een hele vieze manier misbruik van je maakt, en iets heel onsmakelijks doet met al die uren die je er elke maand voor hebt moeten werken.

Maar dit heb je er allemaal voor over.

En toch heb je geen probleem?
Klik om te vergroten...
Ik vind hem wel scherp.
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zat laatst met zo'n gast die alleen maar speed aan het afzeiken was (hij is zelf coke fanboy) om de redenen dat het zo goedkoop is en daarom dat het troep is en het is oh zo slecht voor je en blablablabla...

Ik vind dat echt hypocriet, als een drugs gebruiker een bepaalde drug gaat afzeiken alleen omdat hij het teringzooi vind. Net zoals van die simpele mensen die zeggen dat heroine voor losers is, om een voorbeeld te noemen.

Ja, je haat coke, en dat we weten het allemaal onderhand wel. Denk je nou echt dat er ook maar 1 persoon is die nu van plan is zijn gebruik te veranderen (of er uberhaupt over nadenkt) nadat ie jouw topic had gelezen? Nee, dat weet je zelf ook wel. Waar komt dan die drang vandaan om de hele tijd die shit af te gaan zeiken?

Die coke gebruikers die speed afzeiken in het speed forum vind je toch ook idioten (ik heb niet gechecked, maar die zullen er ongetwijfeld zijn)? Je gaat mij niet vertellen dat je dat soort mensen serieus neemt. Weet je wat, neem wat pep en denk erover na, dan snuif ik nog ff een halfje.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Frenky zei:
Weet je wat, neem wat pep en denk erover na, dan snuif ik nog ff een halfje.
Klik om te vergroten...
Is goed. Snuif ik de hele week voor wat jij aan dat halfje kwijt was.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
Een tikkie harder en stukken minder verslavend.

En wat een onzin is dat gezeik van "synthetische rommel" toch ook. Ik denk eerlijk gezegd dat coke misschien wat gezonder is dan speed maar als je het om die reden snuift dan hou je jezelf voor de gek. En dan heb ik het over puur lichamelijke schade (Je hart bijvoorbeeld). Coke lijkt me wel slechter voor je hersens.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat dit per persoon verschilt , en qua gebruik en tijd die je tussen je gebruik laat zitten
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Goede pep werkt ook aardig euforisch.
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zelf gebruik 1x per maand coke, en helaas moet ik je toegeven dat ik je gelijk geef.
Maaaaaar bij mij was het geval dat ik t eerste keren gewoon kreeg (ik denk dat dat bij de meeste mensen zo is) dus toen was het nog geen probleem. En de eerste keer(en) is zoals iedereen voor de eerste keer gebruikt uit nieuwschierigheid.
Of wil je nieuwschierigheid een probleem noemen? Nu is het wel een probleem, want iedere keer zit ik een hele maand naar die ene avond toe te kijken.
Coke hoeft niet perse een probleem te zijn. Iemand die sterk in z'n schoenen staat en het echt recreatief gebruikt (dus 1x in de 3 maanden) dan is t geen probleem. (al weet ik bijna zeker dat zo iemand er dan heel erg graag naar uitkijkt)
Die mensen zullen er ook vast wel zijn, maar ik ken ze niet.
In mijn omgeving zie ik dat het net als bij mij een probleem word.
Ik gebruik het 1x per maand, niet heel veel en toch heeft het een grote invloed op hoe ik me de hele maand voel en leef. Het liefst zou ik de hele dag door snuiven, maar ik ben dan psychisch op dit moment heel zwak en krijg daar ook hulp voor.
Nu niet lopen zeiken ; daar heb je er 1 want ik geef je toch gelijk?

Maarre speed is dus een aanrader, een goede goedkope vervaning voor coke?
Ik hoor juist dat het troep is, maarre.. kan iemand voor mij dan hier de verschillen/vergelijkingen opnoemen?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Vooruit dan maar:

Coke:

+ Meer zelfvertrouwen
+ Minder pijnlijk voor je neus/smaakt beter

- Kost te veel
- Korte werking
- Nog slechter voor je harses.
- Cravings

Speed:

+ Veel energie/lekker actief en euforisch
+ Minder verslavend
+ Lange werking
+ Goedkoop
+ Je wordt er geen lul van

- Minder zelfvertrouwen/euforie dan coke
- Brandt in je neus/vieze smaak
- Lang wakkerzitten (subjectief.. Als je goed planned lukt 't wel.)
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Speed:

+ Veel energie/lekker actief en euforisch
+ Minder verslavend
+ Lange werking
+ Goedkoop
+ Je wordt er geen lul van
Klik om te vergroten...

net wel volgens mij. Eerste waar je een speedverslaving aan opmerkt is toch het karakter...? Of heb je het puur over de tijden dat je onder invloed bent?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Remind me to remind me
not to go back there again

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."