Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat vond ik ook al"
"Ach, waspoeder in je neus zal je toch al wel gewend zijn :P"
"En waarom ''moet'' dat in real, om mezelf te bewijzen ofzo De meeste gasten zullen niet zo reageren als jou dus dat slaat nergens op, en als ik wist dat je zo overdreven zou reageren had ik het niet eens gedaan maar ja, je merkt nou zelf dat men niet verwacht dat je dan zo doet."
"Misschien is het niet merkbaar na 3 maanden, maar ik heb dus 3 maanden achter elkaar 1-2 gram per week gebruikt, en ik snoof de hele dag elke half uurtje een lijntje. Dus ik deed ongeveer 0,25 gram per dag. Als ik op dit forum dan lees dat anderen 0,5 tot 3 gram in een avondje opsnuiven vind ik het niet zo gek dat je daar iets van gaat merken. Ik merkte dat al toen ik een keertje 1,5 gram in 1 dag ophad. Die 3 maanden coke was wel de beste periode in mijn hele leven, gewoon puur door de coke, en nooit last van bijverschijnselen, dus de hele dag heerlijk in een roes Dus ik kan wel zeggen dat ik het toen verstandig heb gebruikt. Regelmatig gebruiken zou dus geen kwaad kunnen zou ik willen zeggen, alleen ik weet niet wat er zou gebeuren als ik dat bijv. een jaar lang zo zou doen of het dan hetzelfde was."
"Het was eigenlijk elk half uur tot een uur, en uiterlijk 2g in de week dus gedeeld door 7 ipv acht. En misschien was de tussentijd zo nu en dan ietsjes langer, maar de lijntjes waren iets van 5 cm lang, tja kan er ook niet meer van maken."
"Chris Pontius zei: CHIASME zei: "Iedereen die drugs gebruikt is een junk, en alle junks moeten op strafkamp en afkicken omdat ze waardeloos zijn voor de maatschappij." Klik om te vergroten... Goed punt, mijn stem heeft hij! Klik om te vergroten... Vind je? Een junk is namelijk iemand die verslaafdis aan drugs, niet iemand die drugs gebruikt, en dan nog gelijk naar de strafkampen zenden ook Ja die Wilders zou me een wereldleider worden zeg"
"Geef dan eens een goeie definitie van junk."
"Oom Klaas zei: Als je het daarmee eens bent ken ik zat van voorbeelden voor je waaraan uiterlijk of innerlijk praktisch niets aan de hand is, maar dagelijks een bommetje pep nemen rond 11 uur 's ochtends en 's avonds weer lekker slapen met genoeg voeding en water. Slecht voor je is het zeker, maar ik vind iemand dan nog zeer zeker geen junk. Sowieso is de term afval voor een persoon zeer zwaar, een term die je niet zomaar op een persoon moet toepassen. Klik om te vergroten... Dat betekent dus dat iemand die drugs gebruikt nog geen junk is, precies mijn punt!!"