Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls je cocaïne koopt

Als je cocaïne koopt

127 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind dit een leuk topic, dus het is een succes. Mijn voornaamste doelstelling was namelijk om een topic te maken voor mensen die dit leuk zouden vinden. En er is er dus in ieder geval eén, en dat is eigenlijk al genoeg.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat het topic het beste werkt voor mensen die ooit zelf ook in de illusie hebben geleefd dat cokegebruik ook maar enigszins acceptabel is.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#3
De acceptabiliteit van cokegebruik hangt volledig af van de gebruiksomstandigheden.

Coke leidt evenwel vaker tot misbruik; maar daarom zeggen dat het minder acceptabel is vind ik onjuist.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je zegt "minder" acceptabel, houd dat in dat je toch de opstap naar een vergelijking maakt?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
CHIASME zei:
Topic laat goed zien wat pep met je ego doet :) :openmouth:
Klik om te vergroten...

Van coke implodeert je ego natuurlijk. :openmouth:


:grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#6
Excuses (niet voor mijn mening maar het kan door sommigen nogal als "cru" beschouwd worden) voor mijn respons maar ik vind dit topic toch een beetje zinloos en hoop dat deze zsm. gesloten wordt.
Reden?
het begint altijd bij een appel. Deze appel komt nader tot een ander en nog een ander enzovoorts. Uiteindelijk blijken er toch een aantal rotte appels tussen te zitten. Zinloos, onveranderbaar, hopeloos en meer van dat al maar bovenal zinloos.
Om de appelkudde te beschermen dienen deze appels geholpen te worden om zo wederom een aanwinst te kunnen zijn voor de rest van de appels, maar... geschiedenis leert ons dat er toch altijd een aantal appels blijven rondhangen die sporen van rotheid blijven behouden.
Deze appels doen slechte dingen. (Elke appel WEET wat slecht is, er zijn nou eenmaal appels die NOOIT & TE NIMMER doen)

Moeten deze zogenaamde rotte appels in onze fijne maatschappij onze hulp krijgen?
Ik ben meer van mening dat, hoe gek 't ook klinkt, het toch lichtelijk immoreel is om mensen die niet kunnen veranderen te gaan helpen. Het klopt gewoonweg niet.

En natuurlijk zou ik graag in een perfecte wereld leven waarin iedereen aardig tegen elkaar is en doet wat hij of zij wil zonder daarbij anderen te schaden of lastig te vallen maar de realiteit is dat dit nogal een verre bestemming is.

Een eye-opener, iets wat dit topic voor sommigen kan zijn, is in mijn ogen totaal zinloos. Eigenlijk moet er gewoon geen voorlichting meer komen en moeten mensen zelf maar informatie gaan verzamelen. Ook moet er geen media meer zijn die de mensen waarschuwt bij eventuele gevaren. Eens zien hoe snel deze mensen zichzelf dan zullen uitschakelen.
Geef de zogenaamde rotte appels de middelen om zichzelf te vernietigen en probeer ze aub. niet te helpen. Misschien dat dan een utopie een stukje dichterbij komt.
Tot die tijd stem ik lekker op Geert!
:tearsofjoy:

Misschien heb ik 't ook wel fout en is de wereld perfect zoals ie is en zullen bepaalde neerwaartse spiralen zich blijven herhalen tot we het dieptepunt bereikt hebben.
:wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat vind ik een zeer treffende omschrijving moet ik zeggen. Het doet me momenteel denken aan een achtbaan waar de zogenaamde weg omhoog uiteindelijk enkel dient om de neergang van haar kracht te voorzien.

De essentie van coke is crashen. Het is als een ballon die enkel opstijgt om plotseling lekgeprikt te kunnen worden door de puntige nagels van een demonische hand. Het is niet bedoeld om op te stijgen, het opstijgen is slechts bedoeld om neer te storten. Dit is het einddoel, dit is wat men in feite koopt.

En tuurlijk is dat acceptabel. Zolang je het maar niet zelf doet, want dat is toch een beetje lullig meestal. Zoiets wens je niemand toe.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
I hear you, big boy.

Komt nog wel een keer goed met jou, zit absoluut potentie in.

Jaar of 18 gok ik?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
drain bamage zei:
het begint altijd bij een appel. Deze appel komt nader tot een ander en nog een ander enzovoorts. Uiteindelijk blijken er toch een aantal rotte appels tussen te zitten. Zinloos, onveranderbaar, hopeloos en meer van dat al maar bovenal zinloos.
Om de appelkudde te beschermen dienen deze appels geholpen te worden om zo wederom een aanwinst te kunnen zijn voor de rest van de appels, maar... geschiedenis leert ons dat er toch altijd een aantal appels blijven rondhangen die sporen van rotheid blijven behouden.
:
Klik om te vergroten...

Als je het over cokegebruik hebt.. Ik weet niet echt of die rotte appels echt wel geholpen worden. Bij heroine kan ik er mij alvast blauw aan ergeren. Maar dat vind ik dan weer een tree hoger dan coke, vooral als het om IV gaat.

En voorlichting.. Volgens mij hoef je geen genie te zijn om te weten dat al die dope slecht voor je is. Diegenen die nu de rotte appels zijn doen volgens mij toch wat ze willen, wars van welke fucking informatie of betoog dan ook. In dat verband vind ik dit topic absoluut geen eye-opener. Maar het is altijd fijn om een discussie te voeren.. Wie coke wilt nemen, mag dat. Voor de anderen vind ik dat er dan wel weer voorlichting mag zijn, maar de voorlichting die er nu is, is kut. Leuk betoog overigens, maar het maakt allemaal geen fuck uit, en dat heb je zelf ook gezegd. Of misschien heb ik er gewoon geen snars van begrepen. :wave:
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#10
drain bamage zei:
Tot die tijd stem ik lekker op Geert!
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Heb jij uberhaupt wel het partijprogramma van Geert Wilders gelezen?
Als je alleen al naar zijn drugsbeleid krijgt snap je al datje te maken hebt met een persoon die ik niet graag het land zie leiden :( "Iedereen die drugs gebruikt is een junk, en alle junks moeten op strafkamp en afkicken omdat ze waardeloos zijn voor de maatschappij."
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#11
drain bamage zei:
Tot die tijd stem ik lekker op Geert!
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Heb jij uberhaupt wel het partijprogramma van Geert Wilders gelezen?
Als je alleen al naar zijn drugsbeleid krijgt snap je al datje te maken hebt met een persoon die ik niet graag het land zie leiden :( "Iedereen die drugs gebruikt is een junk, en alle junks moeten op strafkamp en afkicken omdat ze waardeloos zijn voor de maatschappij."
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
CHIASME zei:
"Iedereen die drugs gebruikt is een junk, en alle junks moeten op strafkamp en afkicken omdat ze waardeloos zijn voor de maatschappij."
Klik om te vergroten...
Goed punt, mijn stem heeft hij!
c
cashcreamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chris Pontius zei:
CHIASME zei:
"Iedereen die drugs gebruikt is een junk, en alle junks moeten op strafkamp en afkicken omdat ze waardeloos zijn voor de maatschappij."
Klik om te vergroten...
Goed punt, mijn stem heeft hij!
Klik om te vergroten...
Vind je?
Een junk is namelijk iemand die verslaafdis aan drugs, niet iemand die drugs gebruikt, en dan nog gelijk naar de strafkampen zenden ook :tearsofjoy:
Ja die Wilders zou me een wereldleider worden zeg :tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Junk is niet hetzelfde als verslaafde, totaal niet.
Er bestaan zelfs buiten stereotype land mensen die verslaafd zijn maar zichzelf nog enigszins weten te onderhouden.
c
cashcreamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geef dan eens een goeie definitie van junk.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#16
http://nl.wikipedia.org/wiki/Junk
:)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je het daarmee eens bent ken ik zat van voorbeelden voor je waaraan uiterlijk of innerlijk praktisch niets aan de hand is, maar dagelijks een bommetje pep nemen rond 11 uur 's ochtends en 's avonds weer lekker slapen met genoeg voeding en water. Slecht voor je is het zeker, maar ik vind iemand dan nog zeer zeker geen junk.

Sowieso is de term afval voor een persoon zeer zwaar,
een term die je niet zomaar op een persoon moet toepassen.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je cocaïne koopt heb je in ieder geval wat te snuiven :)
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dankjewel w.f.l is het verschil van euforie heeel groot dan?

Ik ga dat dan maar is proberen :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vigilante zei:
Als je cocaïne koopt heb je in ieder geval wat versnijdingsmiddelen te snuiven voor een te hoge prijs :)
Klik om te vergroten...

Beetje opgepoetst ^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."