Best een mooi topic, al denk ik niet dat je coke kan vergelijken met vieze onderbroeken
![:tongueout:]()
.
Ik kan ook niet helemaal bij het coke-gebeuren, maar ken mensen die daar heel anders over denken.
De reden dat veel ongetest en toch gekocht blijft worden is denk ik omdat het in het algemeen
onrealistisch is dat je met een onversneden of bijna onversneden product te maken hebt,
of ooit te maken gaat krijgen zonder in aparte connecties te verkeren.
Misschien heb ik dit mis hoor, maar ik kan me niet herrineren dat iemand op de proppen
kwam met een thread over testresultaten van 'zuivere coke', maar misschien is dat ook wel
te wijten aan paranoia natuurlijk.
Verder, tjah, mensen slikken dus het feit dat ze genaaid worden voor een te subtiel ( in mijn ogen ),
te kortdurend, en blijkbaar toch te belonend gevoel.