#1
Dat vond ik ook al ![:)]()
Wat voor iets had je daarover in gedachten dan?Open ook eens zo'n topic over speed.
werknemer tactus zei:Hallo Damian,
Volgens de uitslag van het DIMS is de percentage Amfetamine 72%. Dat is dus behoorlijk hoog. Zeker als je er gevoelig voor bent.
Ik zou er inderdaad voor oppassen als je ermee in aanraking komt.
Met vriendelijke groet,
(naam weg ge-edit)
Programmaleider P&Ceventiewerker / Pedagoog
-------------------------------------------------
Tactus Verslavingszorg
Preventie & Consultancy
Brink 40
7411 BT Deventer
T 0570 66 72 00
F 0570 66 72 10
http://www.tactus.nl
werkdagen: dinsdag t/m vrijdag
micky zei:Het zou eens verboden moeten worden om versneden rotzooi te verkopen.

Nee inderdaad, dit is nou echt iets waar ik nog nooit over heb nagedacht. Al die verschillende mensen met hun meningen. Ze vallen ook niet zo op dat scheelt.Mensen en meningen verschillen, nog nooit eerder aan gedacht zeker.
Je ziet inderdaad niet veel mensen die hun overtuigingen zo sterk weten te beargumenteren als ik. Mensen die niet verder komen dan 'dat is gewoon mijn mening' maken geen schijn van kans tegen een objectivist.Dat jij het een kutdrug vind en het het geld niet waard vind ok, maar niet iedereen is zoals jij.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."