Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls je cocaïne koopt

Als je cocaïne koopt

127 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
c
cashcreamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat vond ik ook al :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je sowieso al een probleem.

Anders zou je het niet doen. Waarschijnlijk veel te simpel gedacht voor de gemiddelde simpele geest, maar zo simpel is het echt.

Of wilde je beweren dat zoveel geld neer willen leggen voor standaard versneden rotzooi met een belachelijk korte werking en snoeiharde crash niet problematisch is?

Je kan echt geen betere bestemming voor dat geld bedenken?

En dat vind je normaal?

En wat te denken van al die sinistere figuren die op deze manier geld aan je verdienen?

Dat belachelijk kortdurende effect is dat allemaal waard denk je?

Oja, er is ook nog die smaak natuurlijk.

Daar doe je het allemaal voor. Daarvoor sta je maand na maand hele dagen te werken op je vaste arbeidsplaats waar men toch al de nare gewoonte heeft om ondankbaar over je kostbare tijd te pissen.

En dan ook nog elk weekend die Arabier in z'n auto die altijd maar een telefoontje van je verwijderd is. Wat zou die echt over je denken?

Heb je eigenlijk al eens overwogen om voor de grap die pakketten eens na te wegen of zelfs te laten testen?

Ik denk dat de kans zeer aanwezig is dat er iemand op een hele vieze manier misbruik van je maakt, en iets heel onsmakelijks doet met al die uren die je er elke maand voor hebt moeten werken.

Maar dit heb je er allemaal voor over.

En toch heb je geen probleem?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hier kan ik niets aan toevoegen.
Zelf denk ik er ook niet meer anders over,
gelukkig maar.
m
mickyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het zou eens verboden moeten worden om versneden rotzooi te verkopen. En dan inderdaad ook nog het lef hebben om je te weinig te geven.
Hoe kun je zoiets stoppen?
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Keep up the good work, Deranged. Open ook eens zo'n topic over speed.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Open ook eens zo'n topic over speed.
Klik om te vergroten...
Wat voor iets had je daarover in gedachten dan?
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat laat ik helemaal aan jou over.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wie weet doe ik dat nog wel een keer. Maar ik denk niet dat je dan moet rekenen op zoiets maar toch vooral iets totaal anders.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
De speed die ik heb als ik behoefte zou hebben aan speed is tenminste niet duur, en niet versneden.


werknemer tactus zei:
Hallo Damian,



Volgens de uitslag van het DIMS is de percentage Amfetamine 72%. Dat is dus behoorlijk hoog. Zeker als je er gevoelig voor bent.

Ik zou er inderdaad voor oppassen als je ermee in aanraking komt.



Met vriendelijke groet,
(naam weg ge-edit)

Programmaleider P&Ceventiewerker / Pedagoog

-------------------------------------------------

Tactus Verslavingszorg

Preventie & Consultancy

Brink 40

7411 BT Deventer

T 0570 66 72 00

F 0570 66 72 10

http://www.tactus.nl

werkdagen: dinsdag t/m vrijdag
Klik om te vergroten...


Niet dat speed zozeer goed is, heb alsnog veel liever zegels, maar als ik de keus moet maken ga ik me toch achter deranged scharen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik had alleen totaal niet de intentie om hier amfetamine bij te betrekken, laat staan deze te presenteren als een beter alternatief. Dat mensen die toevallig weten van mijn voorkeur voor dit middel het erbij zouden gaan betrekken was wel weer te verwachten. Dit zijn namelijk van die typische standaardprocedures die zich in het verleden al eerder kenbaar hebben gemaakt.

Ja, ik vind amfetamine wel een prettig middel en iets als LSD bijvoorbeeld ook wel. Wat mij betreft zijn beide middelen in ieder geval een stuk gebruikswaardiger. Het is alleen wel zo dat dit allemaal totaal niet ter zake doet.

Dit topic gaat over niets anders dan de ziekelijke zelfvernedering die cocaine heet en waarom dit standaard achterlijk is. Een beter alternatief moet iedereen gewoon zelf zien te vinden. Er zijn er meer dan genoeg in ieder geval.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toch prettig tot nu toe vooral reacties te zien die het lijken te snappen. Ik ben nog steeds voorbereid op een hele grote berg zieke bullshit.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#12
micky zei:
Het zou eens verboden moeten worden om versneden rotzooi te verkopen.
Klik om te vergroten...

Dat is het al.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#13
Coke is het zeker niet waard...
Kortwerkende zooi en veels te duur. :kots:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
en te verslavend, en je gaat er te breed van lopen...

gr. Tony Montana!
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Iedreen wil geluk, eten, hygiene,veiligheid etc.
$$$$ daarom.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lol, dat coke blijkbaar niet bij jou past is nu wel duidelijk.
Mensen en meningen verschillen, nog nooit eerder aan gedacht zeker.
Al het geld wat je aan drugs uitgeeft (ook jij deranged met je dex) is 'beter' te besteden aan andere dingen.
Dat jij het een kutdrug vind en het het geld niet waard vind ok, maar niet iedereen is zoals jij.
Kortzichtig.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
En de eerste geblindeerde fanboy heeft zich gemeld. Toch behoorlijk rauwe kost waar een scherpe peoplucht omheen hangt. Maar dat weet je als je iets als dit opent. De ironie die in het laatse woord zit is mooi maar het hoogtepunt is voor mij deze:
Mensen en meningen verschillen, nog nooit eerder aan gedacht zeker.
Klik om te vergroten...
Nee inderdaad, dit is nou echt iets waar ik nog nooit over heb nagedacht. Al die verschillende mensen met hun meningen. Ze vallen ook niet zo op dat scheelt.
Dat jij het een kutdrug vind en het het geld niet waard vind ok, maar niet iedereen is zoals jij.
Klik om te vergroten...
Je ziet inderdaad niet veel mensen die hun overtuigingen zo sterk weten te beargumenteren als ik. Mensen die niet verder komen dan 'dat is gewoon mijn mening' maken geen schijn van kans tegen een objectivist.

Vooral niet als jij de belichaming bent van het lijdend voorwerp in deze, de stiekeme secundaire doelstelling. Oftewel, het hulpeloze kleine visje dat zich gedachtenloos vastbijt in het feest van ontkenning dat hier wel vrij lastig wordt als men zich toch behoorlijk aangesproken voelt stiekem.

Dus wat doe je dan? Je begint over het geld dat ik aan amfetamine zou besteden. Maar de prijs van amfetamine kan je beter gewoon buiten beschouwing laten denk ik, en dan al helemaal de prijs die ik hier voor zou betalen. Dat contrast lijkt me iets te veel van het goede. Dat wil je jezelf niet aandoen.

Net als cocainegebruik dus. Waarschijnlijk heb je een probleem en als dit zo is wens ik je er alle sterkte en succes mee. Misschien begrijp ik je reactie juist heel goed. Of je hebt uberhaupt geen benul waar je het over hebt, dat zou ook kunnen. Maar dan zijn er sowieso genoeg anderen waar dit bericht wel op van toepassing is.

En ik ben er absoluut niet op uit om deze mensen te kleineren of af te zeiken. Hooguit probeer ik ze een beetje aan het denken te zetten. Iets waar ze in ieder geval niet slechter van kunnen worden.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
If you wanna get down, get down on the ground..... cocaine

Het is niet de coke die je zo'n super gevoel geeft, het is de trek die je voor heel eventjes de mond snoert en die vervolgens sterker terugkomt. Alsof je een slet bent die steeds maar terug komt voor die grote piemel.
En dat tegen beter weten in...

:hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
't Is ook het enige middel waar ik na 4 maanden laatste keer gebruik nog steeds mee moet oppassen om het niet weer te doen...dat ligt eerder aan mij dan aan de coke maar ik heb dus dan wel een probleem, oftewel het verhaal klopt gewoon.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je zou ook nooit 50 euro betalen voor een vieze onderbroek, waarom dan wel voor cocaine?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."