Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls je cocaïne koopt

Als je cocaïne koopt

127 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#1
drain bamage zei:
Tot die tijd stem ik lekker op Geert!
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Heb jij uberhaupt wel het partijprogramma van Geert Wilders gelezen?
Als je alleen al naar zijn drugsbeleid krijgt snap je al datje te maken hebt met een persoon die ik niet graag het land zie leiden :( "Iedereen die drugs gebruikt is een junk, en alle junks moeten op strafkamp en afkicken omdat ze waardeloos zijn voor de maatschappij."
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
CHIASME zei:
"Iedereen die drugs gebruikt is een junk, en alle junks moeten op strafkamp en afkicken omdat ze waardeloos zijn voor de maatschappij."
Klik om te vergroten...
Goed punt, mijn stem heeft hij!
c
cashcreamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chris Pontius zei:
CHIASME zei:
"Iedereen die drugs gebruikt is een junk, en alle junks moeten op strafkamp en afkicken omdat ze waardeloos zijn voor de maatschappij."
Klik om te vergroten...
Goed punt, mijn stem heeft hij!
Klik om te vergroten...
Vind je?
Een junk is namelijk iemand die verslaafdis aan drugs, niet iemand die drugs gebruikt, en dan nog gelijk naar de strafkampen zenden ook :tearsofjoy:
Ja die Wilders zou me een wereldleider worden zeg :tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Junk is niet hetzelfde als verslaafde, totaal niet.
Er bestaan zelfs buiten stereotype land mensen die verslaafd zijn maar zichzelf nog enigszins weten te onderhouden.
c
cashcreamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geef dan eens een goeie definitie van junk.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#6
http://nl.wikipedia.org/wiki/Junk
:)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je het daarmee eens bent ken ik zat van voorbeelden voor je waaraan uiterlijk of innerlijk praktisch niets aan de hand is, maar dagelijks een bommetje pep nemen rond 11 uur 's ochtends en 's avonds weer lekker slapen met genoeg voeding en water. Slecht voor je is het zeker, maar ik vind iemand dan nog zeer zeker geen junk.

Sowieso is de term afval voor een persoon zeer zwaar,
een term die je niet zomaar op een persoon moet toepassen.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je cocaïne koopt heb je in ieder geval wat te snuiven :)
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dankjewel w.f.l is het verschil van euforie heeel groot dan?

Ik ga dat dan maar is proberen :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vigilante zei:
Als je cocaïne koopt heb je in ieder geval wat versnijdingsmiddelen te snuiven voor een te hoge prijs :)
Klik om te vergroten...

Beetje opgepoetst ^
c
cashcreamLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Als je het daarmee eens bent ken ik zat van voorbeelden voor je waaraan uiterlijk of innerlijk praktisch niets aan de hand is, maar dagelijks een bommetje pep nemen rond 11 uur 's ochtends en 's avonds weer lekker slapen met genoeg voeding en water. Slecht voor je is het zeker, maar ik vind iemand dan nog zeer zeker geen junk.

Sowieso is de term afval voor een persoon zeer zwaar,
een term die je niet zomaar op een persoon moet toepassen.
Klik om te vergroten...
Dat betekent dus dat iemand die drugs gebruikt nog geen junk is, precies mijn punt!!
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ehm iedere drug heeft zijn voor en zijn nadelen. Ik vind coke ook niks, maar als iemand de voordelen op vindt wegen tegen de nadelen (trouwens, welke crash?) moet hij dat zelf weten.

Ik snap niet wat er leuk is aan stoned in je bank hangen, maar iemand anders wel.
En jezelf dronken zuipen aan alcohol met een kater en geheugenverlies als gevolg, wat ook een dure drug is, kun je dan ook wel achterlijk noemen. Zo kun je wel een topic openen over elke drug.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik straks een twitteraccount aanmaak en ik roep dat Agnes Kant aan de hero zit (lekker dubbelzinnig in dit verband) dan is dat ook binnen 2 weken "waar".
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Elfquest zei:
Ik snap niet wat er leuk is aan stoned in je bank hangen, maar iemand anders wel.
En jezelf dronken zuipen aan alcohol met een kater en geheugenverlies als gevolg, wat ook een dure drug is, kun je dan ook wel achterlijk noemen. Zo kun je wel een topic openen over elke drug.
Klik om te vergroten...

Haha, ik vind stoned zijn ook kut.

Dronken zijn is dan weer iets anders, vind ik. Dat is gewoon fijn. :grin: Zelf heb ik noch katers noch geheugenverlies, als je geheugenverlies hebt dan drink je volgens mij toch echt wel teveel. Dronken worden is 1 ding, dronken worden in grote stijl een ander. :grin: Alles hangt inderdaad van de voorkeur af.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Je zegt "minder" acceptabel, houd dat in dat je toch de opstap naar een vergelijking maakt?
Klik om te vergroten...

Anderen maken de opstap; ik speel er op in.
Q
QUETZALCOATLLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
En dan ook nog elk weekend die Arabier in z'n auto die altijd maar een telefoontje van je verwijderd is. Wat zou die echt over je denken?
Klik om te vergroten...
Dat je jezelf daar zorgen over maakt.

Maar nu snap ik wat er mis gegaan is. Coke haal je niet bij Arabs. Dan koop je gegarandeerd de kat in de zak. Je hebt er nooit van genoten omdat je HET nooit in handen gehad hebt.

Ga de volgende keer voor een latino.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#17
micky zei:
Het zou eens verboden moeten worden om versneden rotzooi te verkopen. En dan inderdaad ook nog het lef hebben om je te weinig te geven.
Hoe kun je zoiets stoppen?
Klik om te vergroten...
ik weet niet of een lach uitlokken de bedoeling was met je post, maar ik lig dubbel :grin:
Q
QUETZALCOATLLid
01-01-2024, 00:00
#18
Legalizeren zou een optie kunnen zijn maar dan moet de PVV eerst de verkiezingen winnen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
PVV is toch nogal anti drugs volgens mij?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
PVV is toch nogal anti drugs volgens mij?
Klik om te vergroten...

Ja dat dacht ik ook.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."