Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls je cocaïne koopt

Als je cocaïne koopt

127 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nog geprobeerd om speed er voor een keer buiten te houden. Maarja, cokeheads in het nauw he, ze moeten wat. En het blijft nog eens een zeer ongelukkige keuze ook. Ze doen er helemaal niet verstandig aan om over dit middel te beginnen, en toch doen ze het keer op keer. In werkelijkheid weten ze van beide middelen gewoon totaal niks. En lullen ze maar wat raak met onzinnige dingen die ze klakkeloos van elkaar aannemen.

Want inderdaad, speed is 100% chemisch dus dan moet het wel troep zijn. En wat dacht je van de prijs. Coke is tenminste flink prijzig, dan zal het automatisch wel veel beter zijn? Waarom zou speed eigenlijk zo goedkoop zijn?

'Ik weet het wel' zegt de cokefanboy. 'Speed is gewoon goedkope chemische troep. Coke daarentegen is een luxeproduct en 100% natuurlijk. Men schudt het zo van de bladeren als sneeuw in de winter.'
jij bent duidelijk pro speed en ik ben pro coke.
Klik om te vergroten...
Je geeft je wel heel makkelijk gewonnen zo. Ik ben een speedjunk en jij een cokejunk, wie is hier dus de grote verliezer?

Degene die het minst betaalt voor de meeste zuiverheid aangezien hij meer daadwerkelijke drugs binnenkrijgt en er ook veel makkelijker veel van kan kopen. Ja, speed is absoluut slechter. Zoveel waar voor zo weinig geld, dat kan alleen maar misgaan.

De cokehead gebruikt uiteindelijk lang niet zoveel echte drugs als de speedjunk. De cokejunk is dus het verstandigst bezig. Vijftig euro voor een gram waar in werkelijkheid slechts 20% procent harddrugs in zit is een stuk gezonder, en bovendien 100% natuurlijk.
ik ben pro coke
Klik om te vergroten...
Gefeliciteerd man. Ik ben niet zo'n verstandige bikkel helaas. Ik twijfel er niet aan dat naast ikzelf een hoop anderen op dit forum je zeer benijden nu. Stiekem dromen we er allemaal van om zo weinig drugs binnen te krijgen voor zoveel geld. Zo houdt een mens zichzelf tenminste in toom.

De cokefanboy snapt het tenminste.
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Deranged zei:
Je geeft je wel heel makkelijk gewonnen zo. Ik ben een speedjunk en jij een cokejunk, wie is hier dus de grote verliezer?
Klik om te vergroten...

wie zegt dat ik een cokejunk ben?
ik gebruik het 2 keer per jaar ofso en dan nog niet eens een gram.

ik geef mezelf niet makkelijk gewonnen maar jij:wink:. jij bent een speedjunk zoals je zelf aangeeft. Dan snap ik best dat je een simpele doorgesnoven ziel bent die speed minder slecht vind voor je dan coke omdat je zelf vaak/veel speed gebruikt. Heel begrijpelijk hoor. :)

maar geef nou eens antwoord op mijn vraag in plaats van er telkens omheen te lullen.

lever is bewijs dat speed minder slecht voor je gezondheid is dan coke. zodra je mij hier een goed onderzoeksraport of iets dergelijks kan leveren...

ipv telkens te zeggen van: al die coke gasten zeggen dat speed slechter voor je is en ze nemen het allemaal van el kaar aan bla bla bla... want dat weten we nu wel.
Q
QUETZALCOATLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lachen dat partyprogram maar het is toch publiek geheim dat Wilders en Hero Brinkman zich regelmatig suf snuiven.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
maar geef nou eens antwoord op mijn vraag in plaats van er telkens omheen te lullen.
Klik om te vergroten...
Ik heb vooralsnog geen vraag kunnen ontdekken.Verder zal ik nog een keer duidelijk maken dat hoewel de ''coke vs speed'' discussie inmiddels in volle gaan lijkt, dit topic gewoon totaal niet over speed gaat. Als dit enige relevantie had gehad dan had het al in de openingspost gestaan.

Deze gaat echter dnkel over cocaine en presenteert een kijk hierop waar je als cokegebruiker wellicht eens bij stil kan staan. Erg typisch dat bepaalde figuren gelijk vurig in de verdediging schieten. Tegen zulke mensen heb ik eigenlijk maar één ding te zeggen, en hiervoor wil ik ze graag terug verwijzen naar de laatste regel van de openingspost.

En of ik een speedjunk ben of niet. Wie zal het zeggen. Voor jou wil ik alles zijn wat je maar kan bedenken. Je zal er echter binnen dit topic nergens mee kunnen komen.

Dit topic gaat namelijk over jou, en niet over mij. Men zou blij moeten zijn dat het eindelijk eens een keer niet over mij gaat.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paddo100 zei:
Deranged zei:
Je geeft je wel heel makkelijk gewonnen zo. Ik ben een speedjunk en jij een cokejunk, wie is hier dus de grote verliezer?
Klik om te vergroten...

wie zegt dat ik een cokejunk ben?
ik gebruik het 2 keer per jaar ofso en dan nog niet eens een gram.

ik geef mezelf niet makkelijk gewonnen maar jij:wink:. jij bent een speedjunk zoals je zelf aangeeft. Dan snap ik best dat je een simpele doorgesnoven ziel bent die speed minder slecht vind voor je dan coke omdat je zelf vaak/veel speed gebruikt. Heel begrijpelijk hoor. :)

maar geef nou eens antwoord op mijn vraag in plaats van er telkens omheen te lullen.

lever is bewijs dat speed minder slecht voor je gezondheid is dan coke. zodra je mij hier een goed onderzoeksraport of iets dergelijks kan leveren...

ipv telkens te zeggen van: al die coke gasten zeggen dat speed slechter voor je is en ze nemen het allemaal van el kaar aan bla bla bla... want dat weten we nu wel.
Klik om te vergroten...

De risico's verschillen dus de vergelijking is krom. Echter ligt het ratio ooitgebruik/verslaving bij coke stukken hoger dan bij speed. Ook sterven er meer mensen aan de directe gevolgen van coke.
Verder geeft coke in mijn opzicht helemaal geen speciaal effect, en het is nog kortdurend ook.

Nu wil ik jouw wetenschappelijke onderzoek wel eens lezen. Je had het toch over "wetenschappelijk bewezen"?
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deranged, ik snap de moraal van je verhaal en die klopt: coke is veel te duur voor wat het is én is daarenboven superverslavend. Wie coke snuift heeft bloed (lett & fig) aan zijn neus hangen..true.

Wat ik minder apprecieer is de toon van je bericht: sinistere figuren, Arabieren, arbeidsplaats waar je wordt afgezeikt,..ik vind het een onnodige, onjuiste veralgemening.

Ik weet niet wat je gebruikt en dat laat me ook koud. Maar laat iedereen nou eens voor zichzelf beslissen met welke drug hij zich het best voelt..voor zover men zich goed kan voelen bij een drug natuurlijk.
Een druggebruiker is niet in zijn recht om moraliserende preekjes rond drugs te formuleren. Zéker niet wanneer de ondertoon eerder bitterheid dan objectiviteit suggereert.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Coke snuiven,

S
SAMBALBIJLid
01-01-2024, 00:00
#8
met speed heb je meer waar voor je geld je kan er langer meedoen en het werkt langer en je hebt minder nodig.

MAAR coke die goed is heeft een bepaald effect dat speed niet kan bewerkstelligen wat heel erg lekker is.

MAAR de coke die tegenwoordig gangbaar is, is teveel versneden om het nog coke te noemen en dus zn prijs absoluut niet waard (ik erger me rot hieraan)

Ikzelf probeer een halfje uit om te testen en als ik het niet TOP vind, haal ik daar nooit meer.

Basen is vaak puurder en geeft een beter zuiverder cocaine effect

MAAR als het uitgekookte snuif is die toch al 100miljoen x versneden is is het het gebruiken (en het geld ook niet waard


DUS als je aan TOPspul kan komen dan is het de prijs nog wel waard en niet te vergelijken met speed

MAAR ik vind speed wel als voordeel hebben dat het een meer constant effect heeft dan de highs en lows die je altijd met coke hebt (je krijgt alleeen niet die lekkere coke high) en lekker goedkoop
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die vergelijking gaat totaal niet op :)

Goedpraten of niet; ik vind het kortzichtig om te zeggen dat pep véél beter is..maar ieder zijn mening.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Of gewoon koffiemelk, voor in de koffie. Heb je ook veel meer aan.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wel leuk dat toch velen gaan vergelijken met pep,

is het goedpraten?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
is het goedpraten?
Klik om te vergroten...

Haha, ik weet het wel zeker :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
En laat dat nou net een wel heel moeilijke opgave zijn in deze.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deranged zei:
En laat dat nou net een wel heel moeilijke opgave zijn in deze.
Klik om te vergroten...

Goed praten onder drugs of iets goedpraten mbt drugs? :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
cocaïne
Klik om te vergroten...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind dit een leuk topic, dus het is een succes. Mijn voornaamste doelstelling was namelijk om een topic te maken voor mensen die dit leuk zouden vinden. En er is er dus in ieder geval eén, en dat is eigenlijk al genoeg.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik denk dat het topic het beste werkt voor mensen die ooit zelf ook in de illusie hebben geleefd dat cokegebruik ook maar enigszins acceptabel is.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#18
De acceptabiliteit van cokegebruik hangt volledig af van de gebruiksomstandigheden.

Coke leidt evenwel vaker tot misbruik; maar daarom zeggen dat het minder acceptabel is vind ik onjuist.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je zegt "minder" acceptabel, houd dat in dat je toch de opstap naar een vergelijking maakt?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
CHIASME zei:
Topic laat goed zien wat pep met je ego doet :) :openmouth:
Klik om te vergroten...

Van coke implodeert je ego natuurlijk. :openmouth:


:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."