#1
Ik heb nog geprobeerd om speed er voor een keer buiten te houden. Maarja, cokeheads in het nauw he, ze moeten wat. En het blijft nog eens een zeer ongelukkige keuze ook. Ze doen er helemaal niet verstandig aan om over dit middel te beginnen, en toch doen ze het keer op keer. In werkelijkheid weten ze van beide middelen gewoon totaal niks. En lullen ze maar wat raak met onzinnige dingen die ze klakkeloos van elkaar aannemen.
Want inderdaad, speed is 100% chemisch dus dan moet het wel troep zijn. En wat dacht je van de prijs. Coke is tenminste flink prijzig, dan zal het automatisch wel veel beter zijn? Waarom zou speed eigenlijk zo goedkoop zijn?
'Ik weet het wel' zegt de cokefanboy. 'Speed is gewoon goedkope chemische troep. Coke daarentegen is een luxeproduct en 100% natuurlijk. Men schudt het zo van de bladeren als sneeuw in de winter.'
Degene die het minst betaalt voor de meeste zuiverheid aangezien hij meer daadwerkelijke drugs binnenkrijgt en er ook veel makkelijker veel van kan kopen. Ja, speed is absoluut slechter. Zoveel waar voor zo weinig geld, dat kan alleen maar misgaan.
De cokehead gebruikt uiteindelijk lang niet zoveel echte drugs als de speedjunk. De cokejunk is dus het verstandigst bezig. Vijftig euro voor een gram waar in werkelijkheid slechts 20% procent harddrugs in zit is een stuk gezonder, en bovendien 100% natuurlijk.
De cokefanboy snapt het tenminste.
Want inderdaad, speed is 100% chemisch dus dan moet het wel troep zijn. En wat dacht je van de prijs. Coke is tenminste flink prijzig, dan zal het automatisch wel veel beter zijn? Waarom zou speed eigenlijk zo goedkoop zijn?
'Ik weet het wel' zegt de cokefanboy. 'Speed is gewoon goedkope chemische troep. Coke daarentegen is een luxeproduct en 100% natuurlijk. Men schudt het zo van de bladeren als sneeuw in de winter.'
Je geeft je wel heel makkelijk gewonnen zo. Ik ben een speedjunk en jij een cokejunk, wie is hier dus de grote verliezer?jij bent duidelijk pro speed en ik ben pro coke.
Degene die het minst betaalt voor de meeste zuiverheid aangezien hij meer daadwerkelijke drugs binnenkrijgt en er ook veel makkelijker veel van kan kopen. Ja, speed is absoluut slechter. Zoveel waar voor zo weinig geld, dat kan alleen maar misgaan.
De cokehead gebruikt uiteindelijk lang niet zoveel echte drugs als de speedjunk. De cokejunk is dus het verstandigst bezig. Vijftig euro voor een gram waar in werkelijkheid slechts 20% procent harddrugs in zit is een stuk gezonder, en bovendien 100% natuurlijk.
Gefeliciteerd man. Ik ben niet zo'n verstandige bikkel helaas. Ik twijfel er niet aan dat naast ikzelf een hoop anderen op dit forum je zeer benijden nu. Stiekem dromen we er allemaal van om zo weinig drugs binnen te krijgen voor zoveel geld. Zo houdt een mens zichzelf tenminste in toom.ik ben pro coke
De cokefanboy snapt het tenminste.