#1
Mijn onderschrift is alles wat ik hierover te zeggen heb, maar ik moet voldoende tekens hebben :P
clockcable zei:"Meth brand gaten in je lichaam"
Chris Pontius zei:Fruitvlieg zei:Het lijkt me in ieder geval bijzonder stug dat mensen die nu bijvoorbeeld in het weekend coke gebruiken dat elke dag gaan doen omdat het gelegaliseerd is.
Zelf vermoed ik dat er bij legalisatie een nieuwe stroming gebruikers/verslaafden komen, buiten de 'weekend-gebruikers' van nu om.
Dit heeft allemaal te maken met het idee dat veel mensen geneigd zijn legale dingen, als (relatief) veilige dingen te zien. Wanneer coke legaal zou worden, wordt de stap naar het gebruik van coke groter. Als er dan met dezelfde onschuld naar coke gekeken wordt, als dat er naar bijvoorbeeld alcohol gekeken wordt, heb je een hele nieuwe groep verslaafden.

labuser2010 zei:Hallo,
Ik kom net thuis op een leuke donderdagavond nadat ik een paar puntjes goede (zelf laten testen door Jelinek) 70% cocaine heb genomen.
Laten we voorop stellen dat ik nu met een lekker baco met een goede cd zit te genieten terwijl ik dit bericht typ.
Zelf ben ik 30 jaar oud en hen ik alles op orde, al 10 jaar een zeer dik betaalde baan, eigen huis, boot, motor. Wat kan je je nog meer wensen.
De reden dat ik hier wat post is het volgende.
Ik geloof al tien jaar dat drugs gebruik NIET slecht is. Drinken, roken, media , uitlaatgassen, E nummers dat is slecht voor je.
Het enige slechte van drugs is het knagende gevoel (wat ons door een liefdevolle en goede opvoeding is geleerd) dat het slecht voor je is.
Laten we dit onderwerp niet flamen en flooden met gebruik met mate en let op etc dat weet ik en ben ik ook de grootste voorstander van. Ik haat mensen die non stop aan de dope, sigaretten en drank zitten. Alles uiteraard in BALANS.
Heb vandaag iemand bij jelinek (voor de laatste testresults) gesproken en die vertelde mij dat men zelfs bezig is met voorstellen van wereld handhaving en regulering van cocaine etc.
Wat vinden jullie, is drugs gebruik (uitgaande van zuivere en goede middelen) nou zo slecht voor je als je de verantwoordelijkheden neemt die er zijn. (laten we trippen en xtc even buiten gebruik laten want dan ben je echt 8 uur van de wereld, op de roze wolk).
Ik ken mensen die roken 4 pakjes per dag en drinken 10 biertjes en ik sport 4x per week en doe niks van dat alle. Is 1 a 2 x per week een puntje dan zo slecht? Ik voel me er top op.
Dat knagende gevoel verpest echt iedere keer een beloning voor hard werken en een oprecht en eerlijk persoon zijn.
By the way het laten staan ervan is ook geen probleem, het kan zelf weken in de la liggen zonder dat ik het aanraak.
Ik twijfel heel erg en ben benieuwd naar jullie mening, herkennen jullie je hierin.
Thanks!
J (Lab-user)
labuser2010 zei:Wat vinden jullie, is drugs gebruik (uitgaande van zuivere en goede middelen) nou zo slecht voor je als je de verantwoordelijkheden neemt die er zijn.
heroesss zei:haha je maakt zeker een grapje.
Fruitvlieg zei:Het is een ongelooflijke drogredenering dat als een middel wordt gelegaliseerd, dat dat automatisch tot meer verslaafden zou leiden. In andere landen waar bijvoorbeeld wiet niet gedoogd is, wordt wel veel meer wiet gerookt, dus dat lijkt me al een valide bewijs van het tegendeel.
Maar alcohol en nicotine wordt ook vrijuit verkocht, op heel veel plekken. En hij zegt al het zal niet naast de wasverwachter gaan.-tomz0r zei:Fruitvlieg zei:Het is een ongelooflijke drogredenering dat als een middel wordt gelegaliseerd, dat dat automatisch tot meer verslaafden zou leiden. In andere landen waar bijvoorbeeld wiet niet gedoogd is, wordt wel veel meer wiet gerookt, dus dat lijkt me al een valide bewijs van het tegendeel.
Mag ik een bron zien?
Waar ik wel een bron van heb is dat de legale drugs alcohol en nicotine respectievelijk rond de 20 en 500 keer zo veel verslaafden heeft als de illegale drugs. Wil je die zien?
Als dat geen keiharde aantoning is dan weet ik het ook niet meer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."