#1
Hallo,
Ik kom net thuis op een leuke donderdagavond nadat ik een paar puntjes goede (zelf laten testen door Jelinek) 70% cocaine heb genomen.
Laten we voorop stellen dat ik nu met een lekker baco met een goede cd zit te genieten terwijl ik dit bericht typ.
Zelf ben ik 30 jaar oud en hen ik alles op orde, al 10 jaar een zeer dik betaalde baan, eigen huis, boot, motor. Wat kan je je nog meer wensen.
De reden dat ik hier wat post is het volgende.
Ik geloof al tien jaar dat drugs gebruik NIET slecht is. Drinken, roken, media , uitlaatgassen, E nummers dat is slecht voor je.
Het enige slechte van drugs is het knagende gevoel (wat ons door een liefdevolle en goede opvoeding is geleerd) dat het slecht voor je is.
Laten we dit onderwerp niet flamen en flooden met gebruik met mate en let op etc dat weet ik en ben ik ook de grootste voorstander van. Ik haat mensen die non stop aan de dope, sigaretten en drank zitten. Alles uiteraard in BALANS.
Heb vandaag iemand bij jelinek (voor de laatste testresults) gesproken en die vertelde mij dat men zelfs bezig is met voorstellen van wereld handhaving en regulering van cocaine etc.
Wat vinden jullie, is drugs gebruik (uitgaande van zuivere en goede middelen) nou zo slecht voor je als je de verantwoordelijkheden neemt die er zijn. (laten we trippen en xtc even buiten gebruik laten want dan ben je echt 8 uur van de wereld, op de roze wolk).
Ik ken mensen die roken 4 pakjes per dag en drinken 10 biertjes en ik sport 4x per week en doe niks van dat alle. Is 1 a 2 x per week een puntje dan zo slecht? Ik voel me er top op.
Dat knagende gevoel verpest echt iedere keer een beloning voor hard werken en een oprecht en eerlijk persoon zijn.
By the way het laten staan ervan is ook geen probleem, het kan zelf weken in de la liggen zonder dat ik het aanraak.
Ik twijfel heel erg en ben benieuwd naar jullie mening, herkennen jullie je hierin.
Thanks!
J (Lab-user)
Ik kom net thuis op een leuke donderdagavond nadat ik een paar puntjes goede (zelf laten testen door Jelinek) 70% cocaine heb genomen.
Laten we voorop stellen dat ik nu met een lekker baco met een goede cd zit te genieten terwijl ik dit bericht typ.
Zelf ben ik 30 jaar oud en hen ik alles op orde, al 10 jaar een zeer dik betaalde baan, eigen huis, boot, motor. Wat kan je je nog meer wensen.
De reden dat ik hier wat post is het volgende.
Ik geloof al tien jaar dat drugs gebruik NIET slecht is. Drinken, roken, media , uitlaatgassen, E nummers dat is slecht voor je.
Het enige slechte van drugs is het knagende gevoel (wat ons door een liefdevolle en goede opvoeding is geleerd) dat het slecht voor je is.
Laten we dit onderwerp niet flamen en flooden met gebruik met mate en let op etc dat weet ik en ben ik ook de grootste voorstander van. Ik haat mensen die non stop aan de dope, sigaretten en drank zitten. Alles uiteraard in BALANS.
Heb vandaag iemand bij jelinek (voor de laatste testresults) gesproken en die vertelde mij dat men zelfs bezig is met voorstellen van wereld handhaving en regulering van cocaine etc.
Wat vinden jullie, is drugs gebruik (uitgaande van zuivere en goede middelen) nou zo slecht voor je als je de verantwoordelijkheden neemt die er zijn. (laten we trippen en xtc even buiten gebruik laten want dan ben je echt 8 uur van de wereld, op de roze wolk).
Ik ken mensen die roken 4 pakjes per dag en drinken 10 biertjes en ik sport 4x per week en doe niks van dat alle. Is 1 a 2 x per week een puntje dan zo slecht? Ik voel me er top op.
Dat knagende gevoel verpest echt iedere keer een beloning voor hard werken en een oprecht en eerlijk persoon zijn.
By the way het laten staan ervan is ook geen probleem, het kan zelf weken in de la liggen zonder dat ik het aanraak.
Ik twijfel heel erg en ben benieuwd naar jullie mening, herkennen jullie je hierin.
Thanks!
J (Lab-user)
