Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMedia onzin of niet?

Media onzin of niet?

63 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MindfuckLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chris Pontius zei:
Fruitvlieg zei:
Het lijkt me in ieder geval bijzonder stug dat mensen die nu bijvoorbeeld in het weekend coke gebruiken dat elke dag gaan doen omdat het gelegaliseerd is.
Klik om te vergroten...

Zelf vermoed ik dat er bij legalisatie een nieuwe stroming gebruikers/verslaafden komen, buiten de 'weekend-gebruikers' van nu om.
Dit heeft allemaal te maken met het idee dat veel mensen geneigd zijn legale dingen, als (relatief) veilige dingen te zien. Wanneer coke legaal zou worden, wordt de stap naar het gebruik van coke groter. Als er dan met dezelfde onschuld naar coke gekeken wordt, als dat er naar bijvoorbeeld alcohol gekeken wordt, heb je een hele nieuwe groep verslaafden.
Klik om te vergroten...

Amen
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben zo blij dat je dit zegt. Want dat geloof ik dus ook. Met zoveel dingen is dat. Als je in een bepaald geloof of dergelijke ben opgegroeid word een bepaalde gedachten dus geprogammeerd in je hoofd. Wanneer je iets doet wat 'fout' is dan voel je je slecht. Maar wanneer je je geest zo hebt dat je bewust bent en je niet laat beinvloeden door wat men zegt vind ik het zeker kunnen. Mits je het inderdaad ook kan laten staan en in balans houd.

Ik verbaas me erover dat heir weinig over word gesproken. Men ziet het vaak per direct negatief omdat dat zo in de media is gecreert.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn onderschrift is alles wat ik hierover te zeggen heb, maar ik moet voldoende tekens hebben :P
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#4
jewel hoor, laatst was ik aan het bidden en voelde toen iets, ik dacht; JA HOOR KRIJG NOU WAT GOD BESTAAT ECHT. en toen zag ik de kast op me af komen en allemaal zwarte strepen op de muren die er normaal gesproken niet waren. Dus God was het niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."