#1
Cijfers hebben ook een goede set en setting nodig....
hee studentje,jij doet niet anders.Het legaliseren gaat verder dan jou neusje denkt.The war on drugs is al jaren verloren,dus het beste is,hoe er mee omtegaan.De drugs zijn er nu eenmaal.En geloof maar niet,dat op langere termijn,het legaal zou zijn dat dat tot meer gebruikers zou leiden.De overlast neemt ook af.En ga me niet vragen om dit wetenschappelijk aan te tonen,want de wetenschap zit er ook vaak naast.En nog wat,..je lult hier als iemand van de pvv met standpunten en gedachten.-tomz0r zei:Chris Pontius zei:Hou het wel een beetje rustig dames...
Reageer a.u.b. inhoudelijk, of anders gewoon niet. Iemand kan iets doms zeggen, maar hem compleet de grond in boren is ook weer niet nodig.
Sorry, maar ik kan onterechte persoonlijke aanvallen echt niet negeren.
ik doe mijn best zei:ja,je hebt gelijk,,maar,...waar is je pvv-foto-tomzor zei:Drugs moeten verboden zijn. De Heer heeft het namelijk verboden en dat mag dus niet. Kijk maar naar het verhaal met die appel.
tomzor zei:ik doe mijn best zei:ja,je hebt gelijk,,maar,...waar is je pvv-foto-tomzor zei:Drugs moeten verboden zijn. De Heer heeft het namelijk verboden en dat mag dus niet. Kijk maar naar het verhaal met die appel.
Ik heb de verlichting gezien. Al het aardse is irrelevant. Het leven is er om de Heer te dienen.
En om bevolkingsgroepen uit te sluiten. Drugsgebruik is onjuist volgens deze visie. De mens is echter te nieuwsgierig, zie de verwijzing naar Adam en Eva. Daarom moet het genadeloos verboden worden, de mens kan de verleiding niet weerstaan.
heroesss zei:Wie zegt dat dat verhaal van Adam en Eva echt is gebeurd? Heeft god het roken, blowen en drinken dan niet verboden? Onee, drank mag wel he. Bullshit.
heroesss zei:jewel hoor, laatst was ik aan het bidden en voelde toen iets, ik dacht; JA HOOR KRIJG NOU WAT GOD BESTAAT ECHT. en toen zag ik de kast op me af komen en allemaal zwarte strepen op de muren die er normaal gesproken niet waren. Dus God was het niet.
clockcable zei:"Meth brand gaten in je lichaam"
Chris Pontius zei:Fruitvlieg zei:Het lijkt me in ieder geval bijzonder stug dat mensen die nu bijvoorbeeld in het weekend coke gebruiken dat elke dag gaan doen omdat het gelegaliseerd is.
Zelf vermoed ik dat er bij legalisatie een nieuwe stroming gebruikers/verslaafden komen, buiten de 'weekend-gebruikers' van nu om.
Dit heeft allemaal te maken met het idee dat veel mensen geneigd zijn legale dingen, als (relatief) veilige dingen te zien. Wanneer coke legaal zou worden, wordt de stap naar het gebruik van coke groter. Als er dan met dezelfde onschuld naar coke gekeken wordt, als dat er naar bijvoorbeeld alcohol gekeken wordt, heb je een hele nieuwe groep verslaafden.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."