Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"L-Trypofaan nooit tijdens en vlakvoor. XTC flushst dopamine en serotine en remt terugopname het zogenaamde MAO remmer effect. Door teveel aanmaak stoffen vergiftig je jezelf. Zorg ervoor dat je een week ervoor een goede multi gebruikt (Solgar Omnium) daarna veel rust en inderdaad 5-HTP maar wel in combinatie met een multi (Vitaminen hebben elkaar nodig voor afbraak en opbouw) Wat helpt tegen een zeer gehemelt en strakke kaken is MAGNESIUM Complex. Dat direct ervoor. Suc6! J"
"Een paar jaar geleden had ik enorme hoestbuien in Spanje. Je raad het al hoest tabletten met......codeine. Wat een wereld (opiaat) gevoel. Wat is er in Nederland naast coke, heroine etc een beetje te doen wat dat ervaart? Kratom?"
"Hallo, Simpele reactie. Kennen jullie dat mind blowing, trippy, freaky, speedy en te gekke gevoel? Nou? Dan heb je geen coke. Coke zuiver idd is niet te snuiven dan bloed je neus meteen leeg. Coke geeft een warme, leuke relaxte liefdevolle communicatief volle rush van ongeveer 30 minuten. De discussie over flakes is al jaren gaande....1 ding BULLSHIT. De huidige markt is vervuild en duur. Als iemand je op een scooter een halfje verkoopt voor 20 , 25 euro heb je 100% bullshit! Een echt goede hele kost nu gewoon 60-70 euries. (Amsterdam -West) Probeer het een keer nuchter en relax, echte coke is rustig en lekker Ik weet wat jullie bedoelen ik heb die troep in Amsterdam ook allemaal gehad. Verplaats jezelf gewoon in de plek van de dealer...als je een beetje shiit heb ingekocht (wat al niet zuiver is) wil je verdienen wat doe je ? Versnijden!! Tip niet kopen bij Marocs! Daarom met alle respect mensen ik hoop dat de dealers gewoon zo eerlijk zijn om ons bullshit te verkopen maar dan wel manitol of dergelijkemaar geen ONTWOMINGSMIDDELN. Dat is gewoon gif en gif is moord! Naai ons maar geef ons wel het recht op een zoen ( mooie woordspraak) Jammer dat zo een mooie natuurlijke stof al tientaller jaren bukt onder het juk van overheden die balen dat ze er geen graantje van mee mogen pikken en daarom THE WAR ON DRUGS hebben geopend. Door die onzin strijd is het illegaal en hebben wij troep! In de basis is het gewoon een fucking plantje Denk nou eens heel eerlijk na het grootse gif is ons voedel met al zijn e E nummers Check zelf en trek zelf je oordeel http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html Peace en gezonheid aan jullie allen!"
"Nog nooit 2-cb gedaan,staat wel op de lijst."
"Doet me pijn speed (meth, crystal meth) is naast heroine de meest verslavende drug die er is. Als je zo gek bent op dat hyper en pep gevoel, ga Kyte surfen, parachute spingen. Zet een doel in je leven, blijf van cafeine en red bull af. Wat the heck blow jezelf suf maar laat de meth staan!!! Zoek op youtube maar eens naar meth, crystal meth, wil je dat je er zo gaat uitzien? Ik wens je oprecht alle sterke en liefde toe! J"
"Hallo, Ik kom net thuis op een leuke donderdagavond nadat ik een paar puntjes goede (zelf laten testen door Jelinek) 70% cocaine heb genomen. Laten we voorop stellen dat ik nu met een lekker baco met een goede cd zit te genieten terwijl ik dit bericht typ. Zelf ben ik 30 jaar oud en hen ik alles op orde, al 10 jaar een zeer dik betaalde baan, eigen huis, boot, motor. Wat kan je je nog meer wensen. De reden dat ik hier wat post is het volgende. Ik geloof al tien jaar dat drugs gebruik NIET slecht is. Drinken, roken, media , uitlaatgassen, E nummers dat is slecht voor je. Het enige slechte van drugs is het knagende gevoel (wat ons door een liefdevolle en goede opvoeding is geleerd) dat het slecht voor je is. Laten we dit onderwerp niet flamen en flooden met gebruik met mate en let op etc dat weet ik en ben ik ook de grootste voorstander van. Ik haat mensen die non stop aan de dope, sigaretten en drank zitten. Alles uiteraard in BALANS. Heb vandaag iemand bij jelinek (voor de laatste testresults) gesproken en die vertelde mij dat men zelfs bezig is met voorstellen van wereld handhaving en regulering van cocaine etc. Wat vinden jullie, is drugs gebruik (uitgaande van zuivere en goede middelen) nou zo slecht voor je als je de verantwoordelijkheden neemt die er zijn. (laten we trippen en xtc even buiten gebruik laten want dan ben je echt 8 uur van de wereld, op de roze wolk). Ik ken mensen die roken 4 pakjes per dag en drinken 10 biertjes en ik sport 4x per week en doe niks van dat alle. Is 1 a 2 x per week een puntje dan zo slecht? Ik voel me er top op. Dat knagende gevoel verpest echt iedere keer een beloning voor hard werken en een oprecht en eerlijk persoon zijn. By the way het laten staan ervan is ook geen probleem, het kan zelf weken in de la liggen zonder dat ik het aanraak. Ik twijfel heel erg en ben benieuwd naar jullie mening, herkennen jullie je hierin. Thanks! J (Lab-user)"
"bedankt voor jullie reactie. Precies de reactie die ook zou geven. Echter blijft het jammer dat de meest mooie en relaxde stoffen gebukt blijven gaan onder negatieve berichten. Ik zou graag zien dat legalisering en vooral begeleiding en advisering vanaf jonge leeftijd realiteit zou worden. Van roken krijg je geheid tussen nu en 20 jaar een soort van kanker (hoe dan ook) echter ach een sigaretje is toch gezellig? Als je coma zuipt ben je stoer (niet in mijn optiek maar dat terzijde) Maar een nifje op ze tijd dat moet stiekem op de wc, dat is toch op ze minst...vreemd?"
"Zelfde bericht als ik overal al gepost heb. Dan heb je geen goede coke! Coke doet wel een beetje wat je beschrijft, het verhoogt je zelfverzekerdheid. Belangrijker is hoe voelde je bijvoorhand, met wie was je? Boos? Agressie? Zal drank meer mee gedaan hebben dan coke. Probeer het nog een keer, laat het testen, zorg dat het goed is. Ga met goede vrienden chillen en oordeel daarna. Veroordeel de stof niet zonder het zuiver ervaren te hebben. Zeg niet ik hou niet van duiken als je in de Niewaalde plomp bent gespongen. Dat mag je zeggen als je tussen het mooiste koraal in de wereld heb gezet. Dan heb je het summum ervaren en mag je naar alle eerlijkheid zeggen: Vind er niks aan. Peace ! en pas goed op jezelf en op elkaar J"