NorthernLightBE zei:
Wil er wel ff bij melden dat ik ook prima heb gezegd toen ik nog maar 2 lijnen over had, en hoe graag ik ook wou kon ik prima zeggen "deze 2 lijnen hou ik voor morgen". Dus ik kan wel degelijk coke weerstaan.
Haha, dit heeft er natuurlijk niks mee te maken. Je snuift jezelf natuurlijk niet dood met al je coke op een avond ofzo, dat zou je wel merken als je ooit meerdere grammen in huis gehad hebt van goede kwaliteit. Uiteindelijk word je het toch zat hoeveel er nog rest. Voor die avond. De dag erna is het weer raak natuurlijk. Bij mij is dat al na 1g ofzo.
Nee, je kan de coke juist niet weerstaan. Het gaat de volgende dag op. Snap je niet dat dat juist het gevaar is?
Je vindt het nu niet zo'n probleem. Wacht maar tot er eens geen 2 lijnen over zijn en je immense trek krijgt terwijl een nieuwe lading maar een telefoontje verder is. Wedden van niet?
En nee, nu vind je het effect nog niks. Maar blijkbaar wel al genoeg. Komt nog wel! Net als dope van goeie kwaliteit, want nu bedenk je je natuurlijk dat 50eu teveel is voor die boute zooi van 30% waar je maar 0.7g van gekregen hebt, of wat het ook is. Als je een hele dag toekomt met een halfje waar je 25 of minder voor betaald hebt (als je bijvoorbeeld 10g zou kopen) en dan maak je jezelf natuurlijk nog wijs dat het allemaal wel kan ook. En anyway, eens je op dreef bent ben je toch niet meer te stoppen en kijk dan maar eens hoeveel geld je nog rest.
Of probeer er eens mee te stoppen, een voornemen zoals ik stop ermee. Hoe lang zou je dat volhouden terwijl je het wel wÃl gebruiken? Uiteindelijk kom je toch terug :P
En dan heb je nog de status waarin je op het moment verkeert. Is die goed? Heb je problemen?
Liesette zei:
Liefdesverdriet, maatje dood door GHB, invalletje, tegenslag op school.
Weg laatste restje wilskracht.