Dat komt wel
Kan me nog goed herinneren dat ik mijn eerste paar lijntjes ook weinig boeiends aan vond. Gebruikte toen vooral speed en dat WAS veel leuker.
Ja, tot ik een keer teveel kocht, anderhalve gram opsnoof, coke en alcohol combineerde, en hoe vaker je gebruikt hoe beter het wordt.. De moment dat je gaat craven en coke gaat gebruiken zal er plots wel wat meer aan zijn dan "weinig".. Coke is iets heel verraderlijk! Onderschat het niet. Het is de meest gebruikte drug op wiet na en dat heeft een heel goede reden, en dat heeft weinig met het imago ervan te maken.
Coke is niet te vergelijken met andere drugs wat mij betreft, het heeft veel meer in zijn mars dan het aanvankelijk laat zien. Trap daar niet in zou ik zeggen, want terwijl je de potentie ervan ontdekt, dán snap je pas waarom het gevaarlijk is
Gebruiken kan geen kwaad, maar als ik je een goede tip mag geven, koop dan gewoon wat je nodig hebt voor een avond en zeker niet meer. En laat RUIM voldoende tijd tussen je gebruik in, want hoe korter die interval wordt, hoe meer je gaat craven (zoals met roken).
De langste pauze die ik ooit gehad heb sinds ik de craving te pakken heb is 5 weken. Na een weekend veel snuiven en basen. Ik heb het nu 4 weken niet meer gebruikt, daarvoor een gram en daarvoor een week lang basen, 4-5g of iets dergelijks. Na een week lang snuiven daarvoor 2 weken zonder cravings leven. Ineens toch weer gaan. Vaker op een maand dan ik wou gaa. Wat maak je daarvan? Blij dat je mij niet bent?
Het blijft een raar iets en het is extreem onvoorspelbaar. Hou dat in gedachten de volgende keer dat je punt om je craving weg te werken.
Het is wel een geruststellende gedachte om te weten dat coke naïeve sukkels zoals ik er 1 was een mes in de rug steekt. Naïevelingen leren het denk ik nog wel.
Ik ben er nog steeds niet uit of het aan mij ligt of de coke, maar ik denk een beetje van beide
![:)]()