#1
Ja, dat herken ik wel, dat je er ineens op totaal random momenten (geen cokesettings) zin in krijgt. Zoals in de trein ofzo.
Met de trek zal het inderdaad wel meevallen als je iedere dag blowt en het altijd in combinatie met alcohol gebruikt. :P
Maar heb je nooit bij jezelf gedacht van: "Laat ik nou eens wat meer tijd dan 2 weken ertussen laten" en als je dat wél dacht, is het dan gelukt? Of dacht je "Ik geef maar aan de craving toe om iedere 2 weken coke te gebruiken"? Zie je geen grondige reden om met die gewoonte te stoppen? En zag je die wel, heb je het dan gedaan?![:wink:]()
Met de trek zal het inderdaad wel meevallen als je iedere dag blowt en het altijd in combinatie met alcohol gebruikt. :P
Maar heb je nooit bij jezelf gedacht van: "Laat ik nou eens wat meer tijd dan 2 weken ertussen laten" en als je dat wél dacht, is het dan gelukt? Of dacht je "Ik geef maar aan de craving toe om iedere 2 weken coke te gebruiken"? Zie je geen grondige reden om met die gewoonte te stoppen? En zag je die wel, heb je het dan gedaan?

. Ik denk dat jij de komende tijd van het witte goud af moet blijven 