#1
TRAVOLTA zei:ik ben bewust van 't risico en moet zeggen dat de laatste 3 x toch erg snel op elkaar gevolgd zijn (1 per maand) in tegenstelling tot de 1e x (11 maanden daarvoor).
MAARRRR, ik kan zonder twijfel zeggen dat de 1e x 10000000x beter was dan alle anderen. komt waarschijnlijk ook door 't alcoholgebruik en de hoeveelheid (en misschien ook een beetje kwaliteit?). maar toen hebben we eerst zoveel gedronken dat we amper konden lopen -nog net niet alles onderkotsten- om vervolgens anderhalve gram weg te kunnen werken. de andere keren waren maar so-so vergeleken met toen.
nu weer even (Minstens) n half jaar wachten*
Nuchter doet het voor mij ook niet veel. Na een lijn of 3 krijg ik er zelfs een heel naar, opgefokt gevoel van. Icm alcohol ga ik er zwaar naar de klote van en kan ik er wél van genieten.

