Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote ogen van cocaine...

Grote ogen van cocaine...

41 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rustig maar hoor...
E
EnigmatiqueLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen coke snuiven ..
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
mathijs zei:
Rustig maar hoor...
Klik om te vergroten...

BobG heeft wel een punt. Zijn agitatie komt waarschijnlijk doordat je aan zijn precious komt :wink:

Maar hij heeft wel een punt vind ik. De kans op al die troep die in de media zo dik uitgemeten wordt is uiteraard heel klein. Waarom zou je je drugs gaan versnijden met gevaarlijke troep. Dit verkleint je goede naam als dealer en daardoor je inkomen. Het vergroot echter je pakkans; als een vriend van mij in het ziekenhuis belandt door vervuiling zal ik niet schromen om de politie te tippen.

Daarbij is atropine veel duurder dan bijvoorbeeld manitol.

Ik moet wel zeggen dat ik me iets kan voorstellen bij het versnijden van drugs met een stof als atropine. Het imiteert toch enkele symptomen van activerende drugs zoals speed of cocaine.
zoals een snellere hartslag en pupilverwijding.

Dat moet wel een erg domme dealer zijn....... maar helaas bestaan domme dealers ook nog steeds... :cry:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja maar hij wordt boos omdat iemand zegt dat er atropine doorheen gegooid zou kunnen zijn. Het gebeurt misschien erg weinig maar het zou kunnen.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#5
whahaha lol......
ik krijg grote ogen als ik mijn grens ben overschreden......
grote ogen en vuurrode wangen terwijl de rest van mijn gezicht asgrouw word....zelfs al ben ik poepie bruin van de zonnebank :rolleyes: :rolleyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
bleh,en oren piepen als je in bed ligt na een nacht coke!!!
ZEER irritant :)
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Frisko zei:
bleh,en oren piepen als je in bed ligt na een nacht coke!!!
ZEER irritant :)
Klik om te vergroten...

oh ik dacht dat dat t piepen van t bed van de buren was die minstens 3 uur lagen te rotzooien..... :mrgreen:
ik had al ontzag voor die hengst van een buurman van mij :beer:
komt t gewoon door de sos :rolleyes:
ik vond t al zo raar dat ze altijd begonnen net als ik besloot om naar mijn bedje te gaan,whahaha......
mistery solved :wave:
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Bollie zei:
Sinds enkele maanden krijg ik door cocainegebruik ongelooflijke grote ogen.
Nog erger als bij xtc...
Greetz !
Klik om te vergroten...

J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
melissa zei:
Frisko zei:
bleh,en oren piepen als je in bed ligt na een nacht coke!!!
ZEER irritant :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

je bedoelt een piep in je oren?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
yup
zeer irri...
als er lawaai is hoor je hem niet,maar zo snel het in bed stil is PIIIIEEEEPPPPPPPPP :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je schijnt dat het best tegen te kunnen gaan met het cocaine gebruik stoppen.
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Skippy zei:
hoe kan je dit tegengaan?
Jointje roken! :mrgreen:
Klinkt logisch, maar of het werkt is het tweede... :wave:
Klik om te vergroten...

Heb ik al geprobeerd, maar helpt niet.

Saivy zei:
Na een avondje uitgaan heb ik altijd die piep in mn oren, ook als ik geen drugs genomen heb..
Klik om te vergroten...

Das een lichte gehoorbeschadiging... Zijn nog veel mensen die dat hebben hoor. Hoe langer het gepiep blijft aanhouden, hoe slechter.
Kom je buiten uit een dancing en blijft het enkele minuten piepen, hoef je niet bang te zijn. Houd dit meer dan een uur aan, dan zou ik toch eens naar de dokter gaan.
R
RooszLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psilo zei:
mathijs zei:
Rustig maar hoor...
Klik om te vergroten...

BobG heeft wel een punt. Zijn agitatie komt waarschijnlijk doordat je aan zijn precious komt :wink:

Maar hij heeft wel een punt vind ik. De kans op al die troep die in de media zo dik uitgemeten wordt is uiteraard heel klein. Waarom zou je je drugs gaan versnijden met gevaarlijke troep. Dit verkleint je goede naam als dealer en daardoor je inkomen. Het vergroot echter je pakkans; als een vriend van mij in het ziekenhuis belandt door vervuiling zal ik niet schromen om de politie te tippen.

Daarbij is atropine veel duurder dan bijvoorbeeld manitol.

Ik moet wel zeggen dat ik me iets kan voorstellen bij het versnijden van drugs met een stof als atropine. Het imiteert toch enkele symptomen van activerende drugs zoals speed of cocaine.
zoals een snellere hartslag en pupilverwijding.

Dat moet wel een erg domme dealer zijn....... maar helaas bestaan domme dealers ook nog steeds... :cry:
Klik om te vergroten...

atropine schijn je ook gewoon bij tuincentra als Welkoop te kunnen halen, aangezien het een inseciticide is. Daarbij zit het ook in oogdruppels van de opticien, dan hoeft het toch niet duur te zijn? Of bedoel je gezuiverde atropine ofzo? :)
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roosz zei:
Psilo zei:
mathijs zei:
Rustig maar hoor...
Klik om te vergroten...

BobG heeft wel een punt. Zijn agitatie komt waarschijnlijk doordat je aan zijn precious komt :wink:

Maar hij heeft wel een punt vind ik. De kans op al die troep die in de media zo dik uitgemeten wordt is uiteraard heel klein. Waarom zou je je drugs gaan versnijden met gevaarlijke troep. Dit verkleint je goede naam als dealer en daardoor je inkomen. Het vergroot echter je pakkans; als een vriend van mij in het ziekenhuis belandt door vervuiling zal ik niet schromen om de politie te tippen.

Daarbij is atropine veel duurder dan bijvoorbeeld manitol.

Ik moet wel zeggen dat ik me iets kan voorstellen bij het versnijden van drugs met een stof als atropine. Het imiteert toch enkele symptomen van activerende drugs zoals speed of cocaine.
zoals een snellere hartslag en pupilverwijding.

Dat moet wel een erg domme dealer zijn....... maar helaas bestaan domme dealers ook nog steeds... :cry:
Klik om te vergroten...

atropine schijn je ook gewoon bij tuincentra als Welkoop te kunnen halen, aangezien het een inseciticide is. Daarbij zit het ook in oogdruppels van de opticien, dan hoeft het toch niet duur te zijn? Of bedoel je gezuiverde atropine ofzo? :)
Klik om te vergroten...

:openmouth: zo ik weet niet, maar heb niet goed op alle werkende stoffen gelet (aangezien ik in het andere deel van zo'n winkel werk)
wel heb ik bv MCPP gevonden daar als brandnetel bestrijdingsmiddel
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mm wel raar, zou je gaan denken alsof het met veel caffeine is versneden bijv.

Sowieso zou het niet moeten omdat Cocaine een opiaat is net als Hero, Morfine, Opium.. en je pupillen hier vaak kleiner van worden?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Phreakingout zei:
Mm wel raar, zou je gaan denken alsof het met veel caffeine is versneden bijv.

Sowieso zou het niet moeten omdat Cocaine een opiaat is net als Hero, Morfine, Opium.. en je pupillen hier vaak kleiner van worden?
Klik om te vergroten...
van welke planeet komt gij???
sinds wanneer is cocaine een opiaat dan??? whehe :rolleyes: :grin: :smoke: :beer:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Si teh difference:


Wit :hearteyes:

Bruin :smilingimp:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Frisko zei:
whehe same here,van echt goeie coke krijg ik een vette drugskop :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

u take drugs, u take the face u get from it

en derbij een drugskopje vind ik wel leuk ^^
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb je lichte of donkere oogen
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
toooz zei:
Heb je lichte of donkere oogen
Klik om te vergroten...
ikke lichtblauwe :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."