Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote ogen van cocaine...

Grote ogen van cocaine...

41 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na een avondje uitgaan heb ik altijd die piep in mn oren, ook als ik geen drugs genomen heb..
B
BoNGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re:

Anoniem zei:
bha012014 zei:
pas maar op dat er geen atropine in zit , daar krijg je ook grote doppen van. iets te veel atropine en je bent dood .
Klik om te vergroten...


Ja en pas op dat er geen glas in je coke zit, straks versnuif je je nog!
En als je pillen gaat nemen moet je oppassen er geen rattengif of heroine inzit
En als je lsd slikt, moet je oppassen voor de meteorieten die vanuit de lucht vliegen!!
Ofwel, gebruik geen drugs, wees 1 met de massa, val niet op, want dan kijken ze naar je..

Laten we een situatie inbeelden..
Stel, je hebt een ons coke gekocht, en je denkt hmm wat zal ik er eens doorheengooien, anders krijg ik mijn geld er niet uit..

Dus je trekt je keukenkastje open en kijkt rond.
Suiker, zout, peper, bakmeel, rijst, pindakaas, spritsen, een zakje snoep, atropine... Hey atropine, dat zoek ik!!

Hoe groot denk je dat de kans is dat een persoon atropine in de coke gooit?
En hoe groot is de kans dat je die persoon tegen komt?
Even groot als de kans dat een of andere pipo een ons coke koopt, en er een aantal gram ingooit. Want hoe kom je aan atropine? Die shit is waanschijnlijk duurder dan Manitol uit de shop..
Waarom al die focking moeite doen?


Godverdomme, ik maak mezelf pissig. Je zou eens moeten weten wat voor stoffen jij allemaal koopt als je ff boodschappen doet bij de supermarkt. Er zitten stoffen, verschuilt achter een nummer, die bestaat uit een E en 3 cijfers. Die zijn onder andere Kankerverwekkend en op verschillende manieren schadelijk voor de gezondheid. En het ergste nog, deze zijn goedgekeurd door de EU.

Die stoffen worden gebruikt om smaak, geur, versheid enz. te behouden/ te maken. Waanschijnlijk worden er bakken met geld(Geld, waar alles eigenlijk om draait) bespaard door deze stoffen te gebruiken ipv minder schadelijke/ziekmakende stoffen.

Dit is niet 1 persoon die dit doet, de hele EU laat zich vergiftigen. Ik heb een sterk vermoeden dat de E nummers een verband hebben met zogenoemde 'Welvaartsziektes'.

En jij waarschuwt voor iemand die atropine in de coke gooit..
Klik om te vergroten...

Sorry dat dit misschien "niet aardig" klinkt, maar glas en rattenvergif? Jongen, er zijn veel geruchten bij "Drugspreventies" van de politie,maar dit zijn allemaal leugens. En niemand versnijd drugs met Atropine, dat was half jaren 90' ooit wel zo zodat het "geloofwaardig" leek , maar dit zijn nog altijd heel laaggedoseerde hoeveelheden. Dus, stop met de mensen bang te maken aub. (:
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#3
Grote ogen, soms. Alleen de "kenner" valt het meteen op, anderen zien 't nooit. Vooral de dag erna, grote zwarte pupillen, maar de ogen bijna dicht van de vermoeidheid.
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#4
Afgelopen week was het erg. Had een afspraak met een aannemer om 8u 's morgens. Trok net die laatste weg, stond die man ineens aan de deur, te vroeg. Gigantische ogen, en ik vergat alles haha! Die man had 't echt wel door! Ik snel de pasjes en buisje en CD hoes nog wegwerken haha. Zat met die man aan de thee, dikke stukken lagen nog op tafel geloof ik. Neus potdicht, en nog zo 'happend' praten door de shit. Als ik nog wat gehad had, had ik de beste man nog een kunnen aanbieden.

Alles wat hij vroeg gaf ik domme antwoorden op, nog nooit zoiets meegemaakt. Was beetje para, en helemaal van de kaart. Bij elke vraag van hem vroeg ik: 'Waarom wil je dat?' en 'Hoe kom jij ineens binnen?' vroeg ik 'm zelfs haha!

Heel raar, hoe het 'echte leven' je tijdens het snuiven ineens overvalt. Tijd vliegt echt als je lekker bezig bent hoor! Heb er 14 uur mee gedaan, met 2,5. Netjes voor mijn doen.
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sinds enkele maanden krijg ik door cocainegebruik ongelooflijke grote ogen.
Nog erger als bij xtc...

De coke is nog altijd dezelfde, en heb zelfs al coke van anderen uitgeprobeerd. Het is altijd hetzelfde. m'n vrienden hebben het nooit, en ik altijd.

Hoe kan ik dit tegengaan???
Ik heb het altijd maar achter de 3 of 4e lijn, dat moet ik er wel bijzeggen.
Van 1tje of 2 heb ik het nooit.

Greetz !
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#6
hoe kan je dit tegengaan?
Jointje roken! :mrgreen:
Klinkt logisch, maar of het werkt is het tweede... :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb je daar dan echt last van? van die grote ogen?? :)
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yeah ik krijg het ook, vervelend als je een meisje probeert te regelen en ze vraagt gelijk of je coke ophebt omdat je ogen zo groot zijn.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
whehe same here,van echt goeie coke krijg ik een vette drugskop :grin: :grin:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
PharmaPhreeK zei:
Yeah ik krijg het ook, vervelend als je een meisje probeert te regelen en ze vraagt gelijk of je coke ophebt omdat je ogen zo groot zijn.
Klik om te vergroten...

Een meisje probeert te regelen??? precies alsof dat meisjes nu ook al drugs zijn... :rolleyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Saivy zei:
PharmaPhreeK zei:
Yeah ik krijg het ook, vervelend als je een meisje probeert te regelen en ze vraagt gelijk of je coke ophebt omdat je ogen zo groot zijn.
Klik om te vergroten...

Een meisje probeert te regelen??? precies alsof dat meisjes nu ook al drugs zijn... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
ik ben toch verslaafd aan de mijne :P :P :grin:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Frisko zei:
Saivy zei:
PharmaPhreeK zei:
Yeah ik krijg het ook, vervelend als je een meisje probeert te regelen en ze vraagt gelijk of je coke ophebt omdat je ogen zo groot zijn.
Klik om te vergroten...

Een meisje probeert te regelen??? precies alsof dat meisjes nu ook al drugs zijn... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
ik ben toch verslaafd aan de mijne :P :P :grin:
Klik om te vergroten...

:P :mrgreen:
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#13
ow.. dus ben niet alleen... :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
grote ogen can coke? van speed of coke krijg ik zelf nooit grote ogen, alleen als ik al veel gehad heb, maar dan nog is er redelijk veel iris over. n iet zoals bij xtc dat je nog maar een milimeter iris over hebt.

PS: van speed bijv. krijg ik juist super kleine pupillen als ik buiten ben en de zon schijnt fel.
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je pupillen zijn klein als er fel licht is eh ? raar ja ..

En het gaat over hoe wijd je ogen openstaan lijkt mij, en niet de grootte van je pupil.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik krijg af en toe ook schotels van doppen van de coke, maar dan doe ik mn zonnebrilletje op en niemand weet beter..
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
PharmaPhreeK zei:
Je pupillen zijn klein als er fel licht is eh ? raar ja ..

En het gaat over hoe wijd je ogen openstaan lijkt mij, en niet de grootte van je pupil.
Klik om te vergroten...

jong, je pupillen zijn klein als er fel licht is maar als er fel licht is en speed in me bloed dan zijn ze ng 2 keer zo klein, dat bedoel ik slimpie. en het gaat over je pupillen
b
bha012014Lid
01-01-2024, 00:00
#18
..

pas maar op dat er geen atropine in zit , daar krijg je ook grote doppen van. iets te veel atropine en je bent dood .
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: ..

bha012014 zei:
pas maar op dat er geen atropine in zit , daar krijg je ook grote doppen van. iets te veel atropine en je bent dood .
Klik om te vergroten...

dat moet je toch voelen?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#20
bha012014 zei:
pas maar op dat er geen atropine in zit , daar krijg je ook grote doppen van. iets te veel atropine en je bent dood .
Klik om te vergroten...


Ja en pas op dat er geen glas in je coke zit, straks versnuif je je nog!
En als je pillen gaat nemen moet je oppassen er geen rattengif of heroine inzit
En als je lsd slikt, moet je oppassen voor de meteorieten die vanuit de lucht vliegen!!
Ofwel, gebruik geen drugs, wees 1 met de massa, val niet op, want dan kijken ze naar je..

Laten we een situatie inbeelden..
Stel, je hebt een ons coke gekocht, en je denkt hmm wat zal ik er eens doorheengooien, anders krijg ik mijn geld er niet uit..

Dus je trekt je keukenkastje open en kijkt rond.
Suiker, zout, peper, bakmeel, rijst, pindakaas, spritsen, een zakje snoep, atropine... Hey atropine, dat zoek ik!!

Hoe groot denk je dat de kans is dat een persoon atropine in de coke gooit?
En hoe groot is de kans dat je die persoon tegen komt?
Even groot als de kans dat een of andere pipo een ons coke koopt, en er een aantal gram ingooit. Want hoe kom je aan atropine? Die shit is waanschijnlijk duurder dan Manitol uit de shop..
Waarom al die focking moeite doen?


Godverdomme, ik maak mezelf pissig. Je zou eens moeten weten wat voor stoffen jij allemaal koopt als je ff boodschappen doet bij de supermarkt. Er zitten stoffen, verschuilt achter een nummer, die bestaat uit een E en 3 cijfers. Die zijn onder andere Kankerverwekkend en op verschillende manieren schadelijk voor de gezondheid. En het ergste nog, deze zijn goedgekeurd door de EU.

Die stoffen worden gebruikt om smaak, geur, versheid enz. te behouden/ te maken. Waanschijnlijk worden er bakken met geld(Geld, waar alles eigenlijk om draait) bespaard door deze stoffen te gebruiken ipv minder schadelijke/ziekmakende stoffen.

Dit is niet 1 persoon die dit doet, de hele EU laat zich vergiftigen. Ik heb een sterk vermoeden dat de E nummers een verband hebben met zogenoemde 'Welvaartsziektes'.

En jij waarschuwt voor iemand die atropine in de coke gooit..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."