Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"fragany zei: wel raar eigelijk dat de meeste hun ogen bijna dicht zijn onder invloed van xtc op feeste zie ik meestal mense die hun oge ni dicht krijge Klik om te vergroten... De mijn willen altijd andersom in mn schedel gaan staan :P Zeker als ik ziek hard ga. Heerlijk compleet ketsvaag als 'n deur op de bank zitten"
"dragon zei: he jojo,ik hoef op niemand jaloers te zijn ik heb namelijk 6 auto's maar de meeste dealertjes zijn losers die nix anders kunnen verzinnen om geld te verdienen,en cocaine is de laagste drugs ooit verzonnen,ik heb alle drugs ooit uitgeprobeerd,het maakt een hoertje van je meer niet,wat een kolere troep zeg bah. en mepkletsen of wat ik daag een ieder dealertje uit om met mij te vechten......... Klik om te vergroten... Lol, zelf iets te diep in je eigen poederdoos gezeten? Je kllinkt als iemand die net een behoorlijke klont sos in z'n neus heeft gepropt..."
"Ik heb werkelijk nog nooit grote pupillen van sos of pep gehad; het rare is zodra ik ook maar naar mdma kijk, ik al ogen heb als schoteltjes, bijna geen iris meer over. Wat betreft je ogen zelf, ik heb het idee dat ik iets "wakkerder/alerter" uit mn doppen kijk, maar niet echt zo'n scheve drugsbakkes. 't is iig nog nooit iemand opgevallen."