Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Psilo zei: mathijs zei: Rustig maar hoor... Klik om te vergroten... BobG heeft wel een punt. Zijn agitatie komt waarschijnlijk doordat je aan zijn precious komt Maar hij heeft wel een punt vind ik. De kans op al die troep die in de media zo dik uitgemeten wordt is uiteraard heel klein. Waarom zou je je drugs gaan versnijden met gevaarlijke troep. Dit verkleint je goede naam als dealer en daardoor je inkomen. Het vergroot echter je pakkans; als een vriend van mij in het ziekenhuis belandt door vervuiling zal ik niet schromen om de politie te tippen. Daarbij is atropine veel duurder dan bijvoorbeeld manitol. Ik moet wel zeggen dat ik me iets kan voorstellen bij het versnijden van drugs met een stof als atropine. Het imiteert toch enkele symptomen van activerende drugs zoals speed of cocaine. zoals een snellere hartslag en pupilverwijding. Dat moet wel een erg domme dealer zijn....... maar helaas bestaan domme dealers ook nog steeds... Klik om te vergroten... atropine schijn je ook gewoon bij tuincentra als Welkoop te kunnen halen, aangezien het een inseciticide is. Daarbij zit het ook in oogdruppels van de opticien, dan hoeft het toch niet duur te zijn? Of bedoel je gezuiverde atropine ofzo?"