Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor de echte Coke kenners!!!

Voor de echte Coke kenners!!!

109 antwoorden
64 weergaven
18-5-2026
a
arjan1234Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat klinkt als de coke wat ik ook heb op dit moment. Testwaardes van verschillende mensen waren ook zo tussen de 78% en de 86% en ikzelf had als testwaarde 82%. Toch raar dat het uit 1 en dezelfde brok komt en dat de waardes toch nog zo schommelen. Is dat normaal?
Ik betaal zelf 60eu per gram. Maar diegene waar ik het van heb haalt het ook weer ergens en ik weet dat hij 45eu per gram betaald. Dus ben wel jaloers op zijn contactje, maar ben allang blij dat ik zo puur kan krijgen.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#2
arjan1234 zei:
Dat klinkt als de coke wat ik ook heb op dit moment. Testwaardes van verschillende mensen waren ook zo tussen de 78% en de 86% en ikzelf had als testwaarde 82%. Toch raar dat het uit 1 en dezelfde brok komt en dat de waardes toch nog zo schommelen. Is dat normaal?
Ik betaal zelf 60eu per gram. Maar diegene waar ik het van heb haalt het ook weer ergens en ik weet dat hij 45eu per gram betaald. Dus ben wel jaloers op zijn contactje, maar ben allang blij dat ik zo puur kan krijgen.
Klik om te vergroten...

als je dat contactje zou hebben,dan hoef je echt niet met 45eu aan te komen hoor :P
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb gister ook voor t eerst een uitslag van 86% te horen gekregen, vanavond of morgen maar eens proberen hoe dat voelt in de neus. Ben benieuwd!
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#4
alcoholist zei:
HarryNak zei:
Heb gister ook voor t eerst een uitslag van 86% te horen gekregen, vanavond of morgen maar eens proberen hoe dat voelt in de neus. Ben benieuwd!
Klik om te vergroten...

je voeld 't in je achterhoofd tintelen,en je neus laat de dagen erna wel wat van zich horen :wink:
Klik om te vergroten...

gister niet van gekomen maar vanavond gaat m wel worden! Heb denk ik nog nooit beter gehad dan 45%, dus ben erg benieuwd of ik dat nou veel meer ga waarderen.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
HarryNak zei:
Heb gister ook voor t eerst een uitslag van 86% te horen gekregen, vanavond of morgen maar eens proberen hoe dat voelt in de neus. Ben benieuwd!
Klik om te vergroten...

je voeld 't in je achterhoofd tintelen,en je neus laat de dagen erna wel wat van zich horen :wink:
a
arjan1234Lid
01-01-2024, 00:00
#6
alcoholist zei:
als je dat contactje zou hebben,dan hoef je echt niet met 45eu aan te komen hoor :P
Klik om te vergroten...

Haha, je dacht toch niet dat ik maar 1 gram ga halen bij zulk spul? :stoned:
n
natachadbLid
01-01-2024, 00:00
#7
ben ik de enige die jaloers is als ie zo n resultaat berichten leest ???!!! Geniet ervan jongens ...
I
ItsyouLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, als ik dat lees ben ik ook jaloers. :openmouth:
S
SomsGebruikenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je me een afbeelding toont van de test geloof ik je, het hoogst gemeten gehalte is 51% in belgië dus jouw 88% zou way-over het hoogst gemeten gehalte moeten zijn, strange..
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#10
als je het hebt over 'afbeeldingen van een test' dan weet je bij voorbaat niet waar je het over hebt...

heb je zelf wel eens je dope laten testen? krijg je dan afbeeldingen van je test te zien?

overigens is die topkwaliteit hier weer ff gone, en moeten we t doen met 50 tot 70%.

we blijven zoeken en proberen, als je eenmaal 80+ gewend bent, dan wil je liever niet minder...
L
LadySkyLid
01-01-2024, 00:00
#11
partydrugs zei:
JE DEALER HEEFT GELIJK!!! Heb je de beste pure sossa... Dan ga je het ook zeker in je kaken voelen! Heel moeilijk om voor sommige mensen om aan te komen, maar het is toch echt wel zo!

Wat is jullie ervaring hiermee? Ik gebruik alleen pure, versneden troep hoef ik niet!
Hoe zie je het? Het is puur wit, dus niet gelig! Het is zo wit dat het net kristalletjes zijn.. Het schitterd jou tegenmoet!
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?Zo puur, dat het inderdaad verslavend werkt.
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken? Van de echte goeie merk ik het aan me kaken en me spraakwater begint over te lopen. Ook is het zo "dat je nooit genoeg hebt". Heb jij het idee dat je binnen no-time een nieuwe lijn wilt of dat je niet meer op kan omdat je lichaam het niet trekt, maar jij nog wel wilt?? Zo goed dus! Is het zo dat je sossa om 04.00 op is, en je nog 3 uur belt om bij te halen? En kijkt wie nog wakker is? Dat is die shit ouwe!
Hebben jullie weleens de coke laten testen? Ik hoef het niet te testen want heb alleen te maken met grote dealers.
Klik om te vergroten...

Helemaal waar hahaha!
k
kartonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is idd waar.
Heb coke altijd wel lekker gevonden, heb dan jaren in peru gewoond, 2 a 3 euro voor lekkere pure coke. Echt niet te vergelijken met wat je hier kan vinden. En o zo verslavend.
Heb al aardige contacjes gehad met lekkere, maar toch nog nooit iets dat in de buurt kwam van wat ik daar heb kunnen kopen.
Misschien maar best.......
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
LadySky zei:
partydrugs zei:
JE DEALER HEEFT GELIJK!!! Heb je de beste pure sossa... Dan ga je het ook zeker in je kaken voelen! Heel moeilijk om voor sommige mensen om aan te komen, maar het is toch echt wel zo!

Wat is jullie ervaring hiermee? Ik gebruik alleen pure, versneden troep hoef ik niet!
Hoe zie je het? Het is puur wit, dus niet gelig! Het is zo wit dat het net kristalletjes zijn.. Het schitterd jou tegenmoet!
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?Zo puur, dat het inderdaad verslavend werkt.
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken? Van de echte goeie merk ik het aan me kaken en me spraakwater begint over te lopen. Ook is het zo "dat je nooit genoeg hebt". Heb jij het idee dat je binnen no-time een nieuwe lijn wilt of dat je niet meer op kan omdat je lichaam het niet trekt, maar jij nog wel wilt?? Zo goed dus! Is het zo dat je sossa om 04.00 op is, en je nog 3 uur belt om bij te halen? En kijkt wie nog wakker is? Dat is die shit ouwe!
Hebben jullie weleens de coke laten testen? Ik hoef het niet te testen want heb alleen te maken met grote dealers.
Klik om te vergroten...

Helemaal waar hahaha!
Klik om te vergroten...

Wel een hoop grote praat en stoere mannetjes in dit topic zeg... "Het is puur wit, dus niet gelig! Het is zo wit dat het net kristalletjes zijn.. Het schitterd jou tegenmoet!"... Er zijn genoeg andere dingen te noemen die er hetzelfde uitzien, maar die nog geen % coke bevatten... Gewoon lekker allemaal naar de testservice dus, is gratis en zit door bijna het hele land (drugs-test.nl).

Om gelijk even wat onwaarheden uit de wereld te helpen, 100% pure coke bestaat alleen in base-vorm. Het is niet mogelijk om 100% pure poedercoke te produceren. Het hoogste wat je kunt gaan is 89,6%. Als je dicht bij de importeur zit kun je dus die 88% zeker wel halen, het wordt alleen bijna altijd versneden hoe verder het raakt.

50 euro voor 1 gram is normaal, de grote praat van ik kan tientjes goedkoper kopen is dus pure onzin tenzij:

- Het spul heel veel versneden is waardoor er nog maar weinig coke in zit
- Je de importeur of de dealer daarna kent en die hele goede vriendjes met je is
- Je heel veel koopt

Om de oorspronkelijke vraag te beantwoorden:

Coke kan in zo'n hoge zuiverheid best wat bijwerkingen meebrengen als hartkloppingen, pijn aan de neus en spierspanningen. Dat is ook een reden waarom mensen het soms zelf versnijden. Iedereen weet dat je met een avondje aan de coke continue door wilt snuiven. Versnijden met onschadelijke stoffen is dan bijvoorbeeld een manier om je dosis onder controle te houden...
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#14
Its an art to be unique when profitable, and to fit in when necessary.
If you don't understand this art, you'll probably be an outlaw or a sheep.
B
Bad BoyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hallo allemaal,

Ik heb een paar vragen en hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken.
Allereerst zal ik me voorstellen, ik ben 23 jaar oud en woonachtig in Amsterdam.
Pure coke, hoezeersommige ook twijfelen aan het feit of dit wel bestaat, is wel vindbaar in Nederland. Ik gebruik nu ongeveer 2 jaar cocaine en doe dit vooral in het weekend. Sinds 3 weken ben ik overgestapt naar een nieuwe dealer, de oude deed te weinig in de seals en de prijs was wel 50 eurie. Het probleem is het volgende:

Mijn vrienden klagen over het feit dat de coke van de nieuwe dealer volgens hen niet eens coke is. Ze krijgen last van hun kaak enz, terwijl ik hier geen last van krijg. Ik heb dit besproken met de dealer en hij zegt dat het goed mogelijk is dat mensen andere bijwerkingen krijgen omdat ze troep gewend zijn. De onversneden cocaine zou dus te sterk zijn. Ik geloofde hier geen bal van en heb dit laten testen en ingeleverd bij een testcentrum in de buurt en de puurheid bleek 88% te zijn. Wat vinden jullie hier nou van? Mijn vrienden vinden gemixed coke wel lekker, maar onversneden niet???

Wat is jullie ervaring hiermee?
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken?
Hebben jullie weleens de coke laten testen?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kan ook wel eens gaan knarsen van coke maar dat is zelden.

Anders geef je je vrienden volgende keer spiet, stuk goedkoper en als ze fucking 88% pure coke niet lekker vinden... dan niet toch :wink:

Ps. Of ze moeten minder snuiven, heb wel eens van erg goede coke een lijn genomen die gewoon ff zwaar viel. Zat een half uur te zuchten, geen lulkick, megagoed gevoel maar twas ff een aanslag op mn lichaam en daar moest ik hard aan wennen.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gooi er gewoon wat meel doorheen als je vrienden niet van 88% pure coke houden. Dan houd je ook nog eens meer over voor jezelf. Iedereen blij :)

Netjes trouwens dat je aan zulke goeie shit kan komen, hoeveel betaal je voor een grammetje?
B
Bad BoyLid
01-01-2024, 00:00
#18
blu zei:
Gooi er gewoon wat meel doorheen als je vrienden niet van 88% pure coke houden. Dan houd je ook nog eens meer over voor jezelf. Iedereen blij :)

Netjes trouwens dat je aan zulke goeie shit kan komen, hoeveel betaal je voor een grammetje?
Klik om te vergroten...

Hahaha dat is een goed idee :tearsofjoy: . Ik betaal 50 euro (krijg 0,9g), die dealer heeft een goede reputatie hier in de omgeving (amsterdam/zaanstreek-waterland).
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het doet me denken aan de coke die ik ook in Amsterdam haalde een paar jaar geleden, voordat die gast werd opgepakt..

Leuke tijd was dat wel, denk ik.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat zie je niet vaak zo hoog,
misschien moeten ze een kleiner lijntje nemen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."