Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor de echte Coke kenners!!!

Voor de echte Coke kenners!!!

109 antwoorden
62 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
60 euro voor 0,6?
Zelfs voor zuivere zou dat nog tering duur zijn :tearsofjoy:
B
Bad BoyLid
01-01-2024, 00:00
#2
W.F.L. zei:
Wat is dat voor gelul over synthetische coke?

Actual full synthesis of cocaine is rarely done. Formation of inactive enantiomers (cocaine has 4 chiral centres - 1R,2R,3S,5S - hence a total potential of 16 possible enantiomers and disteroisomers) plus synthetic by-products limits the yield and purity. Note, names like 'synthetic cocaine' and 'new cocaine' have been misapplied to phencyclidine (PCP) and various designer drugs.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

synthetisch in de zin van, troep wat ook verdooft etc, maar wat helemaal niks met coke te maken heeft! Hebben we ook weleens gehad hier in de buurt!
B
BxlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sterk , dit leek mij zeldzaam en amper te vinden in de Benelux.

Ik ben aangenaam verrast en denk wel dat het drugs centrum je geen blaasjes wijs maakt.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bad Boy zei:
synthetisch in de zin van, troep wat ook verdooft etc, maar wat helemaal niks met coke te maken heeft! Hebben we ook weleens gehad hier in de buurt!
Klik om te vergroten...

Dat heet versneden, niet synthetisch. Maar coke is ook niet helemaal plantaardig (daarom dat het een harddrug is) het is dan wel plantaardig van oorsprong, het legt toch een klein wegje met o.a. diesel en ammoniak af voor het poeder wordt.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#5
88% Netjes hoor! Je vrienden moeten dan gewoon kleinere lijntjes snuiven! :wink: Hoe kan je nou klagen over te pure coke? :confused:

Beeeb
M
MilanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
100% pure bestaat zeker wel.
Als je deze gaat snuiven gaat je neus KAPOT! :openmouth:
88% is wel goed.
Jouw vrienden zijn troep gewend en alles wat daar buiten valt is voor hun niks.
Als je de 88% snuift en je voelt er niets van dan heb je goede coke. Je bent niet wazig in je hoofd, verdooft nauwelijks en geeft geen nasmaak.
Ik ben geen expert maar gebruik het wel lang genoeg om te weten wat wat is.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#7
2 takt oli :tearsofjoy:
88% :openmouth:
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Milano zei:
100% pure bestaat zeker wel.
Als je deze gaat snuiven gaat je neus KAPOT! :openmouth:
88% is wel goed.
Jouw vrienden zijn troep gewend en alles wat daar buiten valt is voor hun niks.
Als je de 88% snuift en je voelt er niets van dan heb je goede coke. Je bent niet wazig in je hoofd, verdooft nauwelijks en geeft geen nasmaak.
Ik ben geen expert maar gebruik het wel lang genoeg om te weten wat wat is.
Klik om te vergroten...

Wil de echte Tony Montana nu opstaan? :tearsofjoy:
A
AquiltaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik haal bij 2 verschillende gasten mijn sos hier in Amsterdam. beide zijn wel oke, maar niet super. Sinds een week heb ik een nieuwe kerel ontmoet en ik koop bij hem nu voor 40 euro geweldige coke. Ik had 'uiteraard' al vooroordelen omdat het 40 euro is. Ik ken niemand die dat koopt in amsterdam. Daarvoor moet je echt naar het zuiden, vanaf utrecht en lager.

maar die sos van 40 euro vind ik helemaal top. Ik doe er zelf een kleine schep inositol bij omdat ik 'm iets te heavy vind. Dus om even terug te komen op je verhaal, goede coke is zeker nog wel te scoren in amsterdam.
k
kangaroeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik haal hier in utreg bij meerdere gasten , kwaliteit is k....In A dam is het beter maar duurder.

heb net gehaald ga nu genieten :stoned: :stoned:
D
DjogumLid
01-01-2024, 00:00
#11
ook wel ervaring mee gehad, vroeger voor 50 eu een 0.9 gewoon goed spul,
tegenwoordig 60 euro ( tja het is veel) voor 0.6 maar dat is wel "goeie poeier"
eerste kwartier tot half uur gewoon zitten, niks zeggen maar lekker genieten.
en dat had ik met die van 50 eu nooit..
de prijs is meer maar je krijgt er zeker meer voor terug!
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Djogum zei:
ook wel ervaring mee gehad, vroeger voor 50 eu een 0.9 gewoon goed spul,
tegenwoordig 60 euro ( tja het is veel) voor 0.6 maar dat is wel "goeie poeier"
eerste kwartier tot half uur gewoon zitten, niks zeggen maar lekker genieten.
en dat had ik met die van 50 eu nooit..
de prijs is meer maar je krijgt er zeker meer voor terug!
Klik om te vergroten...

Als dat in amsterdam is weet ik wie jij bedoelt :mrgreen:
Gewoon een vette naaistreek...hij verkoopt al jaren prima spul en nu ineens meer vragen voor minder. Kwalieit is ook iets achteruit gegaan imo.
D
DonantzoneLid
01-01-2024, 00:00
#13
westergas zei:
Djogum zei:
ook wel ervaring mee gehad, vroeger voor 50 eu een 0.9 gewoon goed spul,
tegenwoordig 60 euro ( tja het is veel) voor 0.6 maar dat is wel "goeie poeier"
eerste kwartier tot half uur gewoon zitten, niks zeggen maar lekker genieten.
en dat had ik met die van 50 eu nooit..
de prijs is meer maar je krijgt er zeker meer voor terug!
Klik om te vergroten...

Als dat in amsterdam is weet ik wie jij bedoelt :mrgreen:
Gewoon een vette naaistreek...hij verkoopt al jaren prima spul en nu ineens meer vragen voor minder. Kwalieit is ook iets achteruit gegaan imo.
Klik om te vergroten...

Haha die dealer die voor 60 verkoopt ken ik volgens mij ook. Hij verkoopt het echt als dikke hard brokken. Is wel super goede kwaliteit heb ik gehoord via vrienden.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Brokken kan ik ook persen in m'n tuinhuisje, evenals vingertjes enzo.

Coke kenners :tearsofjoy:
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bad Boy zei:
Hallo allemaal,

Ik heb een paar vragen en hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken.
Allereerst zal ik me voorstellen, ik ben 23 jaar oud en woonachtig in Amsterdam.
Pure coke, hoezeersommige ook twijfelen aan het feit of dit wel bestaat, is wel vindbaar in Nederland. Ik gebruik nu ongeveer 2 jaar cocaine en doe dit vooral in het weekend. Sinds 3 weken ben ik overgestapt naar een nieuwe dealer, de oude deed te weinig in de seals en de prijs was wel 50 eurie. Het probleem is het volgende:

Mijn vrienden klagen over het feit dat de coke van de nieuwe dealer volgens hen niet eens coke is. Ze krijgen last van hun kaak enz, terwijl ik hier geen last van krijg. Ik heb dit besproken met de dealer en hij zegt dat het goed mogelijk is dat mensen andere bijwerkingen krijgen omdat ze troep gewend zijn. De onversneden cocaine zou dus te sterk zijn. Ik geloofde hier geen bal van en heb dit laten testen en ingeleverd bij een testcentrum in de buurt en de puurheid bleek 88% te zijn. Wat vinden jullie hier nou van? Mijn vrienden vinden gemixed coke wel lekker, maar onversneden niet???

Wat is jullie ervaring hiermee?
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken?
Hebben jullie weleens de coke laten testen?
Klik om te vergroten...

Eerst en vooral kan je in de smartshops zo een tester kopen , kost ongeveer 20a 25 euro , je doet een druppel op een glas en legt er een stukje coke op .Hoe blauwer het kleurt des te zuiverder de coke is.Zelfs de politie gebruikt die methode.Wat coke is komt blauw wat versnden is blijft wit.Ik heb 1 maand geleden ook redelijke pure coke kunne kopen % weet ik niet exact , ik denk toch een 70% of iets minder.Zoals u kunt zien gebruik ik al een tijdje, want ik ben hier al lang lid ...Toch moet ik bad boy gelijk geven want a&ls ik goeie zuivere coke heb en ik deel met mijn vriendin die coke niet zo gewoon is, moet ik altijd aflangen of ze komt ze te high, dus voor bepaalde mensen kan ik begrijpen dat ie niet te sterk mag zijn .De enige reden dat ik zo zuivere coke mogelijk wil kopen is dat ik dan zelf weet wat ik bijvoeg om hem wat minder sterk te maken ,want als je al te versnden coke koop weet je niet wat een troep ze allemaal bijgevoegd hebben.Ook vind ik als ik te pure coke niet aflang hij te sterk mijn neus belast ...Veel vlugger irritatie in de neus en als je er erg veel neemt kan je erge pijn hebben aan je 2 voorste tanden wat ook niet zo leuk is .Dus mijn advies is koop zo zuiver mogelijk en bepaal dan voor jezelf hoever je hem kunt versnijden om het beste effect te hebben .Je kan natuurlijk met pure minder lijnen nemen maar ik vind toch als je te stoned wordt van coke het niet zo leuk meer is om te sexen etc......my 2 cents
p
partydrugsLid
01-01-2024, 00:00
#16
JE DEALER HEEFT GELIJK!!! Heb je de beste pure sossa... Dan ga je het ook zeker in je kaken voelen! Heel moeilijk om voor sommige mensen om aan te komen, maar het is toch echt wel zo!

Wat is jullie ervaring hiermee? Ik gebruik alleen pure, versneden troep hoef ik niet!
Hoe zie je het? Het is puur wit, dus niet gelig! Het is zo wit dat het net kristalletjes zijn.. Het schitterd jou tegenmoet!
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?Zo puur, dat het inderdaad verslavend werkt.
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken? Van de echte goeie merk ik het aan me kaken en me spraakwater begint over te lopen. Ook is het zo "dat je nooit genoeg hebt". Heb jij het idee dat je binnen no-time een nieuwe lijn wilt of dat je niet meer op kan omdat je lichaam het niet trekt, maar jij nog wel wilt?? Zo goed dus! Is het zo dat je sossa om 04.00 op is, en je nog 3 uur belt om bij te halen? En kijkt wie nog wakker is? Dat is die shit ouwe!
Hebben jullie weleens de coke laten testen? Ik hoef het niet te testen want heb alleen te maken met grote dealers.
p
partydrugsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Owja nog één ding.

50 euro voor 1 gram is de prijs voor mensen die er geen verstand van hebben of die net beginnen.


Zeg maar eens dat je het teveel vind en dat je er verstand van hebt.. En dat je het alleen overneemt om te verkopen en zodoende er winst op wilt maken...


Je krijgt het voor tientjes goedkoper, want een dealer heeft neus voor een amateur
:wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gast....

De straatwaarde van een kilo coke is 30 duizend eu. Als jij het tientjes goedkoper kan krijgen zit je of met bolletjes in je hol of jij snuift versneden rommel. 30 euro voor een gram onversneden ga jij nergens krijgen want dan verdient niemand wat aan je.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wel weer heel typisch dat dit soort verhalen allemaal altijd in dit stukje van het forum opduiken :grin:

Maar toch, op de juiste manier en hoeveelheid gebruikt kan het heel leuk zijn.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#20
nvt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."