#1
60 euro voor 0,6?
Zelfs voor zuivere zou dat nog tering duur zijn![:tearsofjoy:]()
Zelfs voor zuivere zou dat nog tering duur zijn
W.F.L. zei:Wat is dat voor gelul over synthetische coke?
Actual full synthesis of cocaine is rarely done. Formation of inactive enantiomers (cocaine has 4 chiral centres - 1R,2R,3S,5S - hence a total potential of 16 possible enantiomers and disteroisomers) plus synthetic by-products limits the yield and purity. Note, names like 'synthetic cocaine' and 'new cocaine' have been misapplied to phencyclidine (PCP) and various designer drugs.
Bad Boy zei:synthetisch in de zin van, troep wat ook verdooft etc, maar wat helemaal niks met coke te maken heeft! Hebben we ook weleens gehad hier in de buurt!
Milano zei:100% pure bestaat zeker wel.
Als je deze gaat snuiven gaat je neus KAPOT!![]()
88% is wel goed.
Jouw vrienden zijn troep gewend en alles wat daar buiten valt is voor hun niks.
Als je de 88% snuift en je voelt er niets van dan heb je goede coke. Je bent niet wazig in je hoofd, verdooft nauwelijks en geeft geen nasmaak.
Ik ben geen expert maar gebruik het wel lang genoeg om te weten wat wat is.

Djogum zei:ook wel ervaring mee gehad, vroeger voor 50 eu een 0.9 gewoon goed spul,
tegenwoordig 60 euro ( tja het is veel) voor 0.6 maar dat is wel "goeie poeier"
eerste kwartier tot half uur gewoon zitten, niks zeggen maar lekker genieten.
en dat had ik met die van 50 eu nooit..
de prijs is meer maar je krijgt er zeker meer voor terug!
westergas zei:Djogum zei:ook wel ervaring mee gehad, vroeger voor 50 eu een 0.9 gewoon goed spul,
tegenwoordig 60 euro ( tja het is veel) voor 0.6 maar dat is wel "goeie poeier"
eerste kwartier tot half uur gewoon zitten, niks zeggen maar lekker genieten.
en dat had ik met die van 50 eu nooit..
de prijs is meer maar je krijgt er zeker meer voor terug!
Als dat in amsterdam is weet ik wie jij bedoelt![]()
Gewoon een vette naaistreek...hij verkoopt al jaren prima spul en nu ineens meer vragen voor minder. Kwalieit is ook iets achteruit gegaan imo.
Bad Boy zei:Hallo allemaal,
Ik heb een paar vragen en hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken.
Allereerst zal ik me voorstellen, ik ben 23 jaar oud en woonachtig in Amsterdam.
Pure coke, hoezeersommige ook twijfelen aan het feit of dit wel bestaat, is wel vindbaar in Nederland. Ik gebruik nu ongeveer 2 jaar cocaine en doe dit vooral in het weekend. Sinds 3 weken ben ik overgestapt naar een nieuwe dealer, de oude deed te weinig in de seals en de prijs was wel 50 eurie. Het probleem is het volgende:
Mijn vrienden klagen over het feit dat de coke van de nieuwe dealer volgens hen niet eens coke is. Ze krijgen last van hun kaak enz, terwijl ik hier geen last van krijg. Ik heb dit besproken met de dealer en hij zegt dat het goed mogelijk is dat mensen andere bijwerkingen krijgen omdat ze troep gewend zijn. De onversneden cocaine zou dus te sterk zijn. Ik geloofde hier geen bal van en heb dit laten testen en ingeleverd bij een testcentrum in de buurt en de puurheid bleek 88% te zijn. Wat vinden jullie hier nou van? Mijn vrienden vinden gemixed coke wel lekker, maar onversneden niet???
Wat is jullie ervaring hiermee?
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken?
Hebben jullie weleens de coke laten testen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."