Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor de echte Coke kenners!!!

Voor de echte Coke kenners!!!

109 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#1
alcoholist zei:
HarryNak zei:
Heb gister ook voor t eerst een uitslag van 86% te horen gekregen, vanavond of morgen maar eens proberen hoe dat voelt in de neus. Ben benieuwd!
Klik om te vergroten...

je voeld 't in je achterhoofd tintelen,en je neus laat de dagen erna wel wat van zich horen :wink:
Klik om te vergroten...

gister niet van gekomen maar vanavond gaat m wel worden! Heb denk ik nog nooit beter gehad dan 45%, dus ben erg benieuwd of ik dat nou veel meer ga waarderen.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#2
HarryNak zei:
Heb gister ook voor t eerst een uitslag van 86% te horen gekregen, vanavond of morgen maar eens proberen hoe dat voelt in de neus. Ben benieuwd!
Klik om te vergroten...

je voeld 't in je achterhoofd tintelen,en je neus laat de dagen erna wel wat van zich horen :wink:
a
arjan1234Lid
01-01-2024, 00:00
#3
alcoholist zei:
als je dat contactje zou hebben,dan hoef je echt niet met 45eu aan te komen hoor :P
Klik om te vergroten...

Haha, je dacht toch niet dat ik maar 1 gram ga halen bij zulk spul? :stoned:
n
natachadbLid
01-01-2024, 00:00
#4
ben ik de enige die jaloers is als ie zo n resultaat berichten leest ???!!! Geniet ervan jongens ...
I
ItsyouLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, als ik dat lees ben ik ook jaloers. :openmouth:
S
SomsGebruikenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je me een afbeelding toont van de test geloof ik je, het hoogst gemeten gehalte is 51% in belgië dus jouw 88% zou way-over het hoogst gemeten gehalte moeten zijn, strange..
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je het hebt over 'afbeeldingen van een test' dan weet je bij voorbaat niet waar je het over hebt...

heb je zelf wel eens je dope laten testen? krijg je dan afbeeldingen van je test te zien?

overigens is die topkwaliteit hier weer ff gone, en moeten we t doen met 50 tot 70%.

we blijven zoeken en proberen, als je eenmaal 80+ gewend bent, dan wil je liever niet minder...
L
LadySkyLid
01-01-2024, 00:00
#8
partydrugs zei:
JE DEALER HEEFT GELIJK!!! Heb je de beste pure sossa... Dan ga je het ook zeker in je kaken voelen! Heel moeilijk om voor sommige mensen om aan te komen, maar het is toch echt wel zo!

Wat is jullie ervaring hiermee? Ik gebruik alleen pure, versneden troep hoef ik niet!
Hoe zie je het? Het is puur wit, dus niet gelig! Het is zo wit dat het net kristalletjes zijn.. Het schitterd jou tegenmoet!
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?Zo puur, dat het inderdaad verslavend werkt.
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken? Van de echte goeie merk ik het aan me kaken en me spraakwater begint over te lopen. Ook is het zo "dat je nooit genoeg hebt". Heb jij het idee dat je binnen no-time een nieuwe lijn wilt of dat je niet meer op kan omdat je lichaam het niet trekt, maar jij nog wel wilt?? Zo goed dus! Is het zo dat je sossa om 04.00 op is, en je nog 3 uur belt om bij te halen? En kijkt wie nog wakker is? Dat is die shit ouwe!
Hebben jullie weleens de coke laten testen? Ik hoef het niet te testen want heb alleen te maken met grote dealers.
Klik om te vergroten...

Helemaal waar hahaha!
k
kartonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is idd waar.
Heb coke altijd wel lekker gevonden, heb dan jaren in peru gewoond, 2 a 3 euro voor lekkere pure coke. Echt niet te vergelijken met wat je hier kan vinden. En o zo verslavend.
Heb al aardige contacjes gehad met lekkere, maar toch nog nooit iets dat in de buurt kwam van wat ik daar heb kunnen kopen.
Misschien maar best.......
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
LadySky zei:
partydrugs zei:
JE DEALER HEEFT GELIJK!!! Heb je de beste pure sossa... Dan ga je het ook zeker in je kaken voelen! Heel moeilijk om voor sommige mensen om aan te komen, maar het is toch echt wel zo!

Wat is jullie ervaring hiermee? Ik gebruik alleen pure, versneden troep hoef ik niet!
Hoe zie je het? Het is puur wit, dus niet gelig! Het is zo wit dat het net kristalletjes zijn.. Het schitterd jou tegenmoet!
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?Zo puur, dat het inderdaad verslavend werkt.
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken? Van de echte goeie merk ik het aan me kaken en me spraakwater begint over te lopen. Ook is het zo "dat je nooit genoeg hebt". Heb jij het idee dat je binnen no-time een nieuwe lijn wilt of dat je niet meer op kan omdat je lichaam het niet trekt, maar jij nog wel wilt?? Zo goed dus! Is het zo dat je sossa om 04.00 op is, en je nog 3 uur belt om bij te halen? En kijkt wie nog wakker is? Dat is die shit ouwe!
Hebben jullie weleens de coke laten testen? Ik hoef het niet te testen want heb alleen te maken met grote dealers.
Klik om te vergroten...

Helemaal waar hahaha!
Klik om te vergroten...

Wel een hoop grote praat en stoere mannetjes in dit topic zeg... "Het is puur wit, dus niet gelig! Het is zo wit dat het net kristalletjes zijn.. Het schitterd jou tegenmoet!"... Er zijn genoeg andere dingen te noemen die er hetzelfde uitzien, maar die nog geen % coke bevatten... Gewoon lekker allemaal naar de testservice dus, is gratis en zit door bijna het hele land (drugs-test.nl).

Om gelijk even wat onwaarheden uit de wereld te helpen, 100% pure coke bestaat alleen in base-vorm. Het is niet mogelijk om 100% pure poedercoke te produceren. Het hoogste wat je kunt gaan is 89,6%. Als je dicht bij de importeur zit kun je dus die 88% zeker wel halen, het wordt alleen bijna altijd versneden hoe verder het raakt.

50 euro voor 1 gram is normaal, de grote praat van ik kan tientjes goedkoper kopen is dus pure onzin tenzij:

- Het spul heel veel versneden is waardoor er nog maar weinig coke in zit
- Je de importeur of de dealer daarna kent en die hele goede vriendjes met je is
- Je heel veel koopt

Om de oorspronkelijke vraag te beantwoorden:

Coke kan in zo'n hoge zuiverheid best wat bijwerkingen meebrengen als hartkloppingen, pijn aan de neus en spierspanningen. Dat is ook een reden waarom mensen het soms zelf versnijden. Iedereen weet dat je met een avondje aan de coke continue door wilt snuiven. Versnijden met onschadelijke stoffen is dan bijvoorbeeld een manier om je dosis onder controle te houden...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."