Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor de echte Coke kenners!!!

Voor de echte Coke kenners!!!

109 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
l
lekkerrlandLid
01-01-2024, 00:00
#1
beste gebruikers

even een vraag aan de kenners van coke gebruikers,
hoe kan het als ik een paar lijntjes gebruikt hebt dat ik daarna niet meer kan praten,ik kan de woorden niet meer uitbrengen ,het lijkt alsof ik stotter danwel niet normaal kan praten
weet iemand hoe dit komt en of er iets is die ik daarbij kan gebruiken ,zodat ik normaal kan praten
n
nederjunkLid
01-01-2024, 00:00
#2
blu zei:
Gooi er gewoon wat meel doorheen als je vrienden niet van 88% pure coke houden. Dan houd je ook nog eens meer over voor jezelf. Iedereen blij :)

Netjes trouwens dat je aan zulke goeie shit kan komen, hoeveel betaal je voor een grammetje?
Klik om te vergroten...
net of het goed is om meel te snuiven lol :) kun je beter wat minder pakken denk ik bovendien 88 procent is gemiddeld bij een goede dealer voor puur moet je echt even uitkoken :grin:
n
nederjunkLid
01-01-2024, 00:00
#3
lekkerrland zei:
beste gebruikers

even een vraag aan de kenners van coke gebruikers,
hoe kan het als ik een paar lijntjes gebruikt hebt dat ik daarna niet meer kan praten,ik kan de woorden niet meer uitbrengen ,het lijkt alsof ik stotter danwel niet normaal kan praten
weet iemand hoe dit komt en of er iets is die ik daarbij kan gebruiken ,zodat ik normaal kan praten
Klik om te vergroten...

slaapmedicatie helpt heft de coke op :P
l
labuser2010Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo,

Simpele reactie.
Kennen jullie dat mind blowing, trippy, freaky, speedy en te gekke gevoel?

Nou?

Dan heb je geen coke.

Coke zuiver idd is niet te snuiven dan bloed je neus meteen leeg.
Coke geeft een warme, leuke relaxte liefdevolle communicatief volle rush van ongeveer 30 minuten.

De discussie over flakes is al jaren gaande....1 ding BULLSHIT.
De huidige markt is vervuild en duur.

Als iemand je op een scooter een halfje verkoopt voor 20 , 25 euro heb je 100% bullshit! Een echt goede hele kost nu gewoon 60-70 euries. (Amsterdam -West)
Probeer het een keer nuchter en relax, echte coke is rustig en lekker
Ik weet wat jullie bedoelen ik heb die troep in Amsterdam ook allemaal gehad.
Verplaats jezelf gewoon in de plek van de dealer...als je een beetje shiit heb ingekocht (wat al niet zuiver is) wil je verdienen wat doe je ? Versnijden!!
Tip niet kopen bij Marocs!

Daarom met alle respect mensen ik hoop dat de dealers gewoon zo eerlijk zijn om ons bullshit te verkopen maar dan wel manitol of dergelijkemaar geen ONTWOMINGSMIDDELN.
Dat is gewoon gif en gif is moord! Naai ons maar geef ons wel het recht op een zoen ( mooie woordspraak)

Jammer dat zo een mooie natuurlijke stof al tientaller jaren bukt onder het juk van overheden die balen dat ze er geen graantje van mee mogen pikken en daarom THE WAR ON DRUGS hebben geopend. Door die onzin strijd is het illegaal en hebben wij troep!
In de basis is het gewoon een fucking plantje

Denk nou eens heel eerlijk na het grootse gif is ons voedel met al zijn e E nummers
Check zelf en trek zelf je oordeel

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html

Peace en gezonheid aan jullie allen!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
labuser2010 zei:
Coke zuiver idd is niet te snuiven dan bloed je neus meteen leeg.
Klik om te vergroten...

Ik heb nog nooit 89% gesnoven (“zuiver”) maar het hoeft niet per se. Daarna misschien wel ja.

labuser2010 zei:
Coke geeft een warme, leuke relaxte liefdevolle communicatief volle rush van ongeveer 30 minuten.
Klik om te vergroten...

Liefdevolle.. Wat.. 30 minuten.. Wat?

labuser2010 zei:
De discussie over flakes is al jaren gaande....1 ding BULLSHIT.
Klik om te vergroten...

Ik kan er ook niet aan doen dat het er zo uit ziet. :sunglasses:

labuser2010 zei:
De huidige markt is vervuild en duur.
Klik om te vergroten...

Coke met een hoog % is duur. Niet vervuild. Vervuilde troep is alsnog duur. :grin:

labuser2010 zei:
Als iemand je op een scooter een halfje verkoopt voor 20 , 25 euro heb je 100% bullshit! Een echt goede hele kost nu gewoon 60-70 euries. (Amsterdam -West)
Klik om te vergroten...

Dat is nog goedkoop voor een hele gram. :confused:

labuser2010 zei:
Probeer het een keer nuchter en relax, echte coke is rustig en lekker
Klik om te vergroten...

Dat is toch persoonlijk en dat hangt er dan nog vanaf hoeveel je neemt en of je het combineert en dergelijke. Als (base)coke je ding niet is mag het dan nog hoog zijn van % dan vind je het nog steeds niks.

labuser2010 zei:
Daarom met alle respect mensen ik hoop dat de dealers gewoon zo eerlijk zijn om ons bullshit te verkopen maar dan wel manitol of dergelijkemaar geen ONTWOMINGSMIDDELN.
Klik om te vergroten...

Volgens mij weten die dealers dat ook wel.

labuser2010 zei:
Jammer dat zo een mooie natuurlijke stof
Klik om te vergroten...

No comment.

labuser2010 zei:
al tientaller jaren bukt onder het juk van overheden die balen dat ze er geen graantje van mee mogen pikken en daarom THE WAR ON DRUGS hebben geopend. Door die onzin strijd is het illegaal en hebben wij troep!
Klik om te vergroten...

Deels.

labuser2010 zei:
In de basis is het gewoon een fucking plantje
Klik om te vergroten...

Gewoon een fucking plantje? Hoor jezelf eens bezig man. En dat het natuurlijk is heeft er geen fuck mee te maken, dat is gewoon BULLSHIT.

abuser2010 zei:
Denk nou eens heel eerlijk na het grootse gif is ons voedel met al zijn e E nummers
Check zelf en trek zelf je oordeel

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html
Klik om te vergroten...

Ja bedankt, maar je hebt geen linkjes nodig om te weten dat coke slechter voor je is dan eten. Of wou je niet meer eten?

labuser2010 zei:
gezonheid
Klik om te vergroten...

Want coke is zo gezond voor je wou je zeggen? :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
partydrugs zei:
JE DEALER HEEFT GELIJK!!! Heb je de beste pure sossa... Dan ga je het ook zeker in je kaken voelen! Heel moeilijk om voor sommige mensen om aan te komen, maar het is toch echt wel zo!
Klik om te vergroten...

Bullshit!

partydrugs zei:
Ik gebruik alleen pure, versneden troep hoef ik niet!
Klik om te vergroten...

Hoe puur? 9.3 zeker? :tearsofjoy: ...

partydrugs zei:
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?Zo puur, dat het inderdaad verslavend werkt.
Klik om te vergroten...

Applausje! :rolleyes: Haha, wat een bullshit.

partydrugs zei:
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken? Van de echte goeie merk ik het aan me kaken en me spraakwater begint over te lopen. Ook is het zo "dat je nooit genoeg hebt". Heb jij het idee dat je binnen no-time een nieuwe lijn wilt of dat je niet meer op kan omdat je lichaam het niet trekt, maar jij nog wel wilt?? Zo goed dus! Is het zo dat je sossa om 04.00 op is, en je nog 3 uur belt om bij te halen? En kijkt wie nog wakker is? Dat is die shit ouwe!
Klik om te vergroten...

Ja ouwe.. Van zoveel te snuiven is het gewoon niet grappig meer. Ooit eens gehoord van TEVEEL? En hoe zuiverder je coke, hoe sneller je teveel op hebt.

partydrugs zei:
Hebben jullie weleens de coke laten testen? Ik hoef het niet te testen want heb alleen te maken met grote dealers.
Klik om te vergroten...

En die handelen met een kleine gebruiker? Dacht het niet! Je bent een dealer of je lult onzin. Beide zit er ook nog in, want dealers lullen nogal eens onzin.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heerlijk, altijd leuk dat dit in het coke subforum gebeurt die opschepperij.
Blijft een leuk stofje hoor, vooral dat versneden spul dat is echt de bom!
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wil wel eens weten waar al die verhalen vandaan komen dat je pure coke niet kan snuiven :confused: Ik ga er zelf altijd van uit dat ze het (zonder zelf te weten) over 100% pure coke hebben (base), ja dat moet je niet snuiven :P

Verder ga ik voor dit weekend eens mijn sos laten testen :smoke:
Ben benieuwd of ik kan opscheppen :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Vigilante zei:
Ik wil wel eens weten waar al die verhalen vandaan komen dat je pure coke niet kan snuiven :confused: Ik ga er zelf altijd van uit dat ze het (zonder zelf te weten) over 100% pure coke hebben (base), ja dat moet je niet snuiven :P
Klik om te vergroten...

:smoke:

Heb weleens bloedneuzen gehad en dergelijke, 1 week lang en dat was wel bij een van de beste cokejes die ik gehad heb. :P Alsnog.. Net of er nog veel bloed uit je neus kan stromen als er sos inzit :grin: Werkt juist tegen bloedingen volgens mij.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Bad Boy zei:
Hallo allemaal,

Ik heb een paar vragen en hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken.
Allereerst zal ik me voorstellen, ik ben 23 jaar oud en woonachtig in Amsterdam.
Pure coke, hoezeersommige ook twijfelen aan het feit of dit wel bestaat, is wel vindbaar in Nederland. Ik gebruik nu ongeveer 2 jaar cocaine en doe dit vooral in het weekend. Sinds 3 weken ben ik overgestapt naar een nieuwe dealer, de oude deed te weinig in de seals en de prijs was wel 50 eurie. Het probleem is het volgende:

Mijn vrienden klagen over het feit dat de coke van de nieuwe dealer volgens hen niet eens coke is. Ze krijgen last van hun kaak enz, terwijl ik hier geen last van krijg. Ik heb dit besproken met de dealer en hij zegt dat het goed mogelijk is dat mensen andere bijwerkingen krijgen omdat ze troep gewend zijn. De onversneden cocaine zou dus te sterk zijn. Ik geloofde hier geen bal van en heb dit laten testen en ingeleverd bij een testcentrum in de buurt en de puurheid bleek 88% te zijn. Wat vinden jullie hier nou van? Mijn vrienden vinden gemixed coke wel lekker, maar onversneden niet???

Wat is jullie ervaring hiermee?
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken?
Hebben jullie weleens de coke laten testen?
Klik om te vergroten...


88% puur dat is zeer goede coke. Je merkt zeker het verschil tussen "goede" en "slechte" coke. maar het schijnt inderdaad dat veel mensen echt "pure"coke niet lekker vinden. Ik heb zelf ook een aantal keer goede coke mogen gebruiken en dat bevile me prima.

Ik zou zeggen ga voor de goede coke en laat je vrienden maar aan de gemixde coke gaan.

Ieder ze ding toch?

p.s. Wat betaal je voor die goede coke? zelfde prijs of duurder?

:)
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik gebruik al 15 jaar coke, en nog altijd van de zelfde dealer als toen.
Hier in amsterdam betaal ik dan ook 70 Euro per gram hiervoor, maar dit is dan ook niet vesneden met niets, dat zie je dan ruik je en dat proef je ook.
Ik heb na 15 jaar gebruik van deze coke van deze gast nog altijd dat ik van slag raak bij de eerste snuif:)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Bigguy zei:
Ik gebruik al 15 jaar coke, en nog altijd van de zelfde dealer als toen.
Hier in amsterdam betaal ik dan ook 70 Euro per gram hiervoor, maar dit is dan ook niet vesneden met niets, dat zie je dan ruik je en dat proef je ook.
Ik heb na 15 jaar gebruik van deze coke van deze gast nog altijd dat ik van slag raak bij de eerste snuif:)
Klik om te vergroten...

Heftig... :grin:
l
lanxiangLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik kan ook wel eens gaan knarsen van coke maar dat is zelden.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#14
blablablabla
v
violentritualLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb ergens eens gelezen dat bij sommige neusoperaties ooit coke werd gebruikt om te verdoven, zouden ze dat versnijden of 100% puur zijn? :)
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#16
lanxiang zei:
Ik kan ook wel eens gaan knarsen van coke maar dat is zelden.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook weleens gehad maar toen had ik echt teveel in 1x gesnoven en erbij gedronken.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha, de prijs voor een ons +/-80% ligt al boven die prijs, of je moet echt geluk hebben. Lager dan 3.5 voor iets wat boven de 50% ligt geloof ik niet in. Vergeet het maar, je lult. :P

pablopablo zei:
je moet het alleen niet bij die straat dealertjes halen .
Klik om te vergroten...

Zoals jij er waarschijnlijk één bent :grin:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#18
Its an art to be unique when profitable, and to fit in when necessary.
If you don't understand this art, you'll probably be an outlaw or a sheep.
B
Bad BoyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hallo allemaal,

Ik heb een paar vragen en hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken.
Allereerst zal ik me voorstellen, ik ben 23 jaar oud en woonachtig in Amsterdam.
Pure coke, hoezeersommige ook twijfelen aan het feit of dit wel bestaat, is wel vindbaar in Nederland. Ik gebruik nu ongeveer 2 jaar cocaine en doe dit vooral in het weekend. Sinds 3 weken ben ik overgestapt naar een nieuwe dealer, de oude deed te weinig in de seals en de prijs was wel 50 eurie. Het probleem is het volgende:

Mijn vrienden klagen over het feit dat de coke van de nieuwe dealer volgens hen niet eens coke is. Ze krijgen last van hun kaak enz, terwijl ik hier geen last van krijg. Ik heb dit besproken met de dealer en hij zegt dat het goed mogelijk is dat mensen andere bijwerkingen krijgen omdat ze troep gewend zijn. De onversneden cocaine zou dus te sterk zijn. Ik geloofde hier geen bal van en heb dit laten testen en ingeleverd bij een testcentrum in de buurt en de puurheid bleek 88% te zijn. Wat vinden jullie hier nou van? Mijn vrienden vinden gemixed coke wel lekker, maar onversneden niet???

Wat is jullie ervaring hiermee?
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken?
Hebben jullie weleens de coke laten testen?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kan ook wel eens gaan knarsen van coke maar dat is zelden.

Anders geef je je vrienden volgende keer spiet, stuk goedkoper en als ze fucking 88% pure coke niet lekker vinden... dan niet toch :wink:

Ps. Of ze moeten minder snuiven, heb wel eens van erg goede coke een lijn genomen die gewoon ff zwaar viel. Zat een half uur te zuchten, geen lulkick, megagoed gevoel maar twas ff een aanslag op mn lichaam en daar moest ik hard aan wennen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."