Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor de echte Coke kenners!!!

Voor de echte Coke kenners!!!

109 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#1
Its an art to be unique when profitable, and to fit in when necessary.
If you don't understand this art, you'll probably be an outlaw or a sheep.
B
Bad BoyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,

Ik heb een paar vragen en hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken.
Allereerst zal ik me voorstellen, ik ben 23 jaar oud en woonachtig in Amsterdam.
Pure coke, hoezeersommige ook twijfelen aan het feit of dit wel bestaat, is wel vindbaar in Nederland. Ik gebruik nu ongeveer 2 jaar cocaine en doe dit vooral in het weekend. Sinds 3 weken ben ik overgestapt naar een nieuwe dealer, de oude deed te weinig in de seals en de prijs was wel 50 eurie. Het probleem is het volgende:

Mijn vrienden klagen over het feit dat de coke van de nieuwe dealer volgens hen niet eens coke is. Ze krijgen last van hun kaak enz, terwijl ik hier geen last van krijg. Ik heb dit besproken met de dealer en hij zegt dat het goed mogelijk is dat mensen andere bijwerkingen krijgen omdat ze troep gewend zijn. De onversneden cocaine zou dus te sterk zijn. Ik geloofde hier geen bal van en heb dit laten testen en ingeleverd bij een testcentrum in de buurt en de puurheid bleek 88% te zijn. Wat vinden jullie hier nou van? Mijn vrienden vinden gemixed coke wel lekker, maar onversneden niet???

Wat is jullie ervaring hiermee?
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken?
Hebben jullie weleens de coke laten testen?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan ook wel eens gaan knarsen van coke maar dat is zelden.

Anders geef je je vrienden volgende keer spiet, stuk goedkoper en als ze fucking 88% pure coke niet lekker vinden... dan niet toch :wink:

Ps. Of ze moeten minder snuiven, heb wel eens van erg goede coke een lijn genomen die gewoon ff zwaar viel. Zat een half uur te zuchten, geen lulkick, megagoed gevoel maar twas ff een aanslag op mn lichaam en daar moest ik hard aan wennen.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gooi er gewoon wat meel doorheen als je vrienden niet van 88% pure coke houden. Dan houd je ook nog eens meer over voor jezelf. Iedereen blij :)

Netjes trouwens dat je aan zulke goeie shit kan komen, hoeveel betaal je voor een grammetje?
B
Bad BoyLid
01-01-2024, 00:00
#5
blu zei:
Gooi er gewoon wat meel doorheen als je vrienden niet van 88% pure coke houden. Dan houd je ook nog eens meer over voor jezelf. Iedereen blij :)

Netjes trouwens dat je aan zulke goeie shit kan komen, hoeveel betaal je voor een grammetje?
Klik om te vergroten...

Hahaha dat is een goed idee :tearsofjoy: . Ik betaal 50 euro (krijg 0,9g), die dealer heeft een goede reputatie hier in de omgeving (amsterdam/zaanstreek-waterland).
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het doet me denken aan de coke die ik ook in Amsterdam haalde een paar jaar geleden, voordat die gast werd opgepakt..

Leuke tijd was dat wel, denk ik.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat zie je niet vaak zo hoog,
misschien moeten ze een kleiner lijntje nemen?
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#8
wooow *jaloers*
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#9
vreemd krijg hier ook altijd 0,9 g voor 50 eur. kan er slecht tegen dat ze zelfs met die 10e gram winst maken.
p
pipo35Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik sta te kijken dat je het hier zo puur kan vinden. Van de week nog in Arnhem geweest en daar struikel je over de dealers, maar het laatste jaar is mijn ervaring in Amsterdam heel slecht. Super man, goeie prijs ook.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bad Boy zei:
blu zei:
Gooi er gewoon wat meel doorheen als je vrienden niet van 88% pure coke houden. Dan houd je ook nog eens meer over voor jezelf. Iedereen blij :)

Netjes trouwens dat je aan zulke goeie shit kan komen, hoeveel betaal je voor een grammetje?
Klik om te vergroten...

Hahaha dat is een goed idee :tearsofjoy: . Ik betaal 50 euro (krijg 0,9g), die dealer heeft een goede reputatie hier in de omgeving (amsterdam/zaanstreek-waterland).
Klik om te vergroten...

Dat zijn 3 halve 0,368 in een halve... , omg voor €50,- voor 88%%
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mja ik denk er af en toe ook wel over na, ik denk dat te puur serieus niet goed is. Je bent gewend een lijntje te leggen, maar met goed spul gaat dit dus niet goed. Laat mij maar 35e betalen per gram waar ik mee kan doen wat ik wil, ipv 50e voor echt goeie shit waar ik spontaan van loop te flippen. Nederland is daar niet klaar voor en niet aan gewend :)
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#13
neee tuulk nie,waaromen zouden die mensen boven mij een ban krijgen
B
Bad BoyLid
01-01-2024, 00:00
#14
aXXis zei:
Mja ik denk er af en toe ook wel over na, ik denk dat te puur serieus niet goed is. Je bent gewend een lijntje te leggen, maar met goed spul gaat dit dus niet goed. Laat mij maar 35e betalen per gram waar ik mee kan doen wat ik wil, ipv 50e voor echt goeie shit waar ik spontaan van loop te flippen. Nederland is daar niet klaar voor en niet aan gewend :)
Klik om te vergroten...

haha tja zo kan je het ook bekijken. Inderdaad als je dat voor 35 euro kan vinden ok :), maar als ze relatief veel versneden coke gaan verkopen voor 50 eurie per gram vind ik dat wel een beetje oplichting.
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het kan zijn dat het nog te puur is om lekker van te kunnen snuiven. Pure coke kun je ook niet snuiven volgens mij.
y
yugoslaafLid
01-01-2024, 00:00
#16
hahahah ik geloof je verhaal niet dealers die aan snuivers verkopen mengen het zovizo. als het in Nederland is aangekomen is het meestal 85 % in het productieproces van coke is het volgens mij al 90% ofzo.

Koop volgende keer een gr weeg het na en kook het uit kijk hoeveel erover blijft dan weet je ook hoeveel rotzooi erin zit
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
85% is alsnog verdomd sterk :P
B
Bad BoyLid
01-01-2024, 00:00
#18
yugoslaaf zei:
hahahah ik geloof je verhaal niet dealers die aan snuivers verkopen mengen het zovizo. als het in Nederland is aangekomen is het meestal 85 % in het productieproces van coke is het volgens mij al 90% ofzo.

Koop volgende keer een gr weeg het na en kook het uit kijk hoeveel erover blijft dan weet je ook hoeveel rotzooi erin zit
Klik om te vergroten...

Hahaha dus jij bent een coke kenner? :mrgreen: Ik denk dat ze bij een drugstest-centrum wel over iets meer kennis beschikken dan jij. Ik zal zo syntetisch coke voor je kunnen regelen mag jij het koken en zal je op 0,9 uitkomen, volgens jou dus goeie coke? volgens mij dus ==> absoluut geen coke! Ik weet het niet ben geen professor op dit gebied, maar mag wel aannemen, dat ze bij een drugstest-centrum wel over de juiste kennis beschikken om mij te vertellen hoe puur de coke is??

De meeste dealers doen er absoluut wel wat doorheen, maar deze blijkbaar niet. Ik heb geen informatie over het productieproces in Colombia,Bolivia of Peru. Maar ik weet wel dat ik laatst coke heb gesnoven wat 88% puur was. :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat is dat voor gelul over synthetische coke?

Actual full synthesis of cocaine is rarely done. Formation of inactive enantiomers (cocaine has 4 chiral centres - 1R,2R,3S,5S - hence a total potential of 16 possible enantiomers and disteroisomers) plus synthetic by-products limits the yield and purity. Note, names like 'synthetic cocaine' and 'new cocaine' have been misapplied to phencyclidine (PCP) and various designer drugs.
Klik om te vergroten...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
60 euro voor 0,6?
Zelfs voor zuivere zou dat nog tering duur zijn :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."