Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke quality !

coke quality !

74 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hij heeft ook weer iemand boven zich staan he.. En die kerel ook weer, ben al lang blij dat ie et zegt zodat ik geen troep hoef te kopen..
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tja, daar kom je maar op een manier achter. De een heeft bakmeel. De ander heeft goeie. Over het algemeen is de kwaliteit van degene die je er mee 'doodgooit' niet al te best, dat kun je zelf toch ook wel nagaan??

Succes!
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vroeger was het idd beter, maar dat zal met alles zo zijn...Nu zit er chimik in elke drugs. Vroeger ook natuurlijk ma in de jaren 90' had je meestel met 1-2bolle genoeg om de springbal uit te hangen, nu is het heel wat anders. Ik heb geen verklaring waarom de kwaliteit over het algemeen verergert es. Nu moet je echt al dicht bij de bron zitten-of iemand kennen die dicht bij de bron zit- om telkens wat goeie kwaliteit te hebben.


ik zou het iig wel weten, maar ja ik zit dan ook niet aan de bron. :grin:
B
BorreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Coke quality...
De coke die ik via via verkrijg komt meestal van Marokkanen.
Ik zou het zelfs niet eens coke durven noemen. Haalt wellicht nooit 50%.
50 euro voor 0.8gr versnijdingsmiddel...

Op termijn gaan we 't dubbele kunnen betalen als we ECHT goeie willen via via ...

Of je zit kort bij de bron of je stopt ermee. Zo bekijk ik het voor mezelf.

En dan komt die onverklaarbare zin weer en bestellen we 2 gr rommel as usual...
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#5
vroeger (hier zijn we weer :grin: ) had je soms ook mensen die gewoon goede verkochten, maar dan voor 60-80 euro. toen vloog je wel uit je schoenen :openmouth: :rock: :tearsofjoy:

ik zei het ook al, bij de Marokkanen zal het tussen 0 en 30% zijn, meer geef ik het niet. of zoals die ene keer dat ik geluk had met een bekende van de wijk te gaan en toen was het top.

de zin bij mij is toch aan het minderen als ik geen goede kan vinden, dan zullen we eventjes wat xtc nemen, tot die weer op zijn en het zoeken terug begint.
M
Mr. CociusLid
01-01-2024, 00:00
#6
*modknip, lokt dealgedrag uit. Verder is dit een reply zonder toegevoegde waarde.
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#7
hoe zit het eigenlijk met die gele schijn waar je soms van hoort/leest. onlangs nog iemand van vroeger tegenkomen die er over sprak. (had dat onlangs gescoord en was er enthousiast over)

ik heb het 1x geweten in men leven en dat was toen een keiharde brok. voor mij was wit toch het meest voorkomende.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mr. Cocius zei:
harry123 zei:
Wat ik meek is dat tegenwoordig iedereen in coke dealt... Gelukkig ken ik nu iemand die bijna elke week goede heeft. Helaas is het wel wisselend maar dat weet ik van te voren zegt ie ook wel. Bijvoorbeeld vandaag mindere maar volgende week weer hele goede
Klik om te vergroten...
Wat een bullshit van die gast. Haha!
Alsof de kwaliteit van coke te maken heeft met de boerenoogst. Het is geen tarwe dat verband houdt met het regenseizoen. Het is de gulzigheid van het dealertje dat de kwaliteit bepaald.
Klik om te vergroten...

Dit is eerder onzin dan wat Harry123 zegt want hoe kun jij weten hoe iemand die verkoopt aan zijn spul komt. Coke kwaliteit kan zeker wel verschillen als je geen vaste aanvoer hebt en het hier en daar moet inkopen testen en ga maar door. En als iemand onderaan staat en hij een kwaliteitsproduct wil leveren is krijgt deze ook mindere coke in handen. Dus wie ben jij om te zeggen dat het te maken heeft met de gulzigheid van een dealertje. Maar die modknips zul je niet voor niets krijgen dus dat zegt wel genoeg!
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#9
het kan uiteindelijk alle kanten uit.

Je hebt goede aanvoer, je besluit er niet mee te knoeien = klanten tevreden, ook al maak je dan misschien wat minder winst.

Je hebt goede aanvoer, je besluit er mee te knoeien, je wacht de reactie van de klanten af...die keer maak je wat meer winst.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nieuws! Hoewel et artikel vrij summier is en niet echt inhoudelijk op de kop die erboven staat ingaat, wilde ik het toch even delen hier :)

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... ookiecheck
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#11
dupont zei:
Nieuws! Hoewel et artikel vrij summier is en niet echt inhoudelijk op de kop die erboven staat ingaat, wilde ik het toch even delen hier :)

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... ookiecheck
Klik om te vergroten...

vandaag ook een artikel in een Belgische krant.

België is drugsparadijs van Europa
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... n=20130204


nu nog die goedkope en pure C vinden en dan kan ik zeggen dat het artikel 100% waarheidsgetrouw is. :tearsofjoy:
b
brammetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, echt triest die kwaliteit van coke tegenwoordig in Amsterdam.
Ik durf eigenlijk gewoon niet meer te halen!!!
S
Space_GirlLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hier in het dorp verkopen ze ook coke, heb er 2 lijnen van gehad maar had het idee 2 lijnen lijm te snuiven :rolleyes: kan de geur van coke zijn of het hoort niet naar lijm te ruiken maar dat was de 2e keer dat ik het gedaan had. vondt er geen fuck aan :grin:
S
Space_GirlLid
01-01-2024, 00:00
#14
dupont zei:
Er kan inderdaad een lijm- of verfgeur aan zitten. Zegt weinig over de kwaliteit.

Wees blij dat je het niet leuk vond, kan een dure hobby worden namelijk als je het wel leuk vindt.
Klik om te vergroten...


Ohh oke ja ik heb daar geen verstand van :P
Ja ben daar zeker blij om ben erg verslavings gevoelig dus ben blij dat ik dat niet heb met coke :)
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#15
dieper nederland in, of even de grens over en daar eens zoeken, maar als je het niet (te)veel wil doen, negeer bovenstaande dan maar. :wink:
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik had laatste (maanden) 4x gehaald ofso bij zelfde dealer die ik al jaren ken.

Die cocaine is echter niet door hem versneden omdat ik zelfs een keer met hem naar zijn dealer ging halen en komt in brok vorm, onbewerkt. Helemaal gestampt en bijna onmogelijk uit elkaar te krijgen. Komt van een kilo brok??? Super compact iig
Aangezien ik hem ook niet naai :P

Toch is de kwaliteit steeds anders.. de eene keer een bloedneus.. de andere keer weer niet...
Testen heeft geen zin want het wordt in die landen al versneden tot 50-80%.
Dus als ik het nu laat testen is de kwaliteit morgen toch weer anders....

het schijnt zelfs dat een combinatie van sommige versnijdingsmiddelen bijna gelijk zijn aan het cocaine effecten....
Dus idd cocaine is gewoon rommel... en alleen daarom is matigen al een goede rede.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je de kwaliteit van je dealer als zo erg wisselvallig ervaart is dat juist reden om te testen, dan kun je het echte slechte spul weggooien en niet gebruiken.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Arnie87 zei:
Ik had laatste (maanden) 4x gehaald ofso bij zelfde dealer die ik al jaren ken.

Die cocaine is echter niet door hem versneden omdat ik zelfs een keer met hem naar zijn dealer ging halen en komt in brok vorm, onbewerkt. Helemaal gestampt en bijna onmogelijk uit elkaar te krijgen. Komt van een kilo brok??? Super compact iig
Aangezien ik hem ook niet naai :P

Toch is de kwaliteit steeds anders.. de eene keer een bloedneus.. de andere keer weer niet...
Testen heeft geen zin want het wordt in die landen al versneden tot 50-80%.
Dus als ik het nu laat testen is de kwaliteit morgen toch weer anders....

het schijnt zelfs dat een combinatie van sommige versnijdingsmiddelen bijna gelijk zijn aan het cocaine effecten....
Dus idd cocaine is gewoon rommel... en alleen daarom is matigen al een goede rede.
Klik om te vergroten...

Een brok zegt niets over de kwaliteit want iedereen kan brokken persen als die dat wilt. En coke van 50% smokkelen schiet toch niet op dan heb je veel te veel massa en een vele grotere pakkans.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Had dit weekend weer slechte brol. En voor de tweede keer in mn leven smaakte het naar munt/sjik. Hopelijk is het morgen weer beter. :confused:
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#20
kwaliteit is perfect hoor (vind ik iig)... 50mg is al te veel soms :rockband:
100 mg word ik al erg onrustig... effect is wel na 90 minuten zodanig gezakt dat ik weer trek heb :wink: in normaal eten... want suikerspiegel tript hard van cocaine.
Ik eet tussendoor fruit of bruin brood met een paar vitamine pillen

ik weet niet hoe slechte coke moet zijn maar dan merk ik vast geen donder.
Caffeine zit er ook niet in omdat ik daar niet goed tegen kan en meteen merk

maja, gelukkig is het veel te duur want anders haal ik ook veel te veel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."