Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ga ik ook eens bestellen! Bestellingen gaan goed via die site? (Indien niet, laat het me dan snel weten want kijk echt wel uit naar mxe!)"
"Iemand een idee of dit nog ergens legaal verkocht wordt? Ik had het eens geprobeerd via die "co.uk" site, maar die antwoordt niet."
"Hallo iedereen, Heb wat rond zitten zoeken op het forum maar vind geen antwoord op volgende vraag. Waarom krijg je nu zo'n kleine penis van speed?!"
"Ik vind dat de leeftijd van een gebruiker niet relevant staat met drugs. De bedoeling van deze site is om mensen te informeren -toch voornamelijk- over drugs en meer specefiek de ervaring die men eruit haalt(de). Als je dan toch jong begint, kan je best goed geïnformeerd zijn daarom dat deze jongen zich hier aanmeldde. Ik keur het natuurlijk niet goed... toch ga ik niet hypocriet zijn en zelf zeggen dat ik 17 jaar oud ben, ik was ook 14 m'n eerste keer. Soms zit je nu eenmaal in fucked up milieus. Dat is mijn bevinding dan toch"
"Hey iedereen, Ik begin met te zeggen dat ik in mijn leven, ik ben nu 18 jaar, reeds 3x acid genomen heb en nog een paar andere hallucinogenen (oa. mesca, 2cb, psylocibine, ..). Ik heb het even specifieker over m'n LSD ervaringen omdat ik denk dat het volgende daaraan te wijten valt. Van die 3 keer ben ik 2 keer minofmeer slecht gegaan. Telkens die spiraal van gedachten dat "ik het nu niet had moeten doen, dit is geen goeie moment, ik ben slecht aan het gaan". Ik weet ook niet zeker of het sinds toen is dat ik mentaal er op achteruit ben gegaan. Althans het lijkt zo. Ik zie bv. regelmatig, sommige momenten meer dan andere, dingen 'golven' als ik ergens wazig naar staar (zonder te focussen dus). Sommige momenten moet ik er geen 'moeite' voor doen en merk ik het sneller; ik weet wel dat het er zo goed als altijd is. Andere problemen zijn dat mijn gedachten soms hard afdwalen. Ik denk veel te hard na over mezelf, soms op op zeer gedissassocieerde wijze. Oké, vroeger deed ik dat misschien ook wel, maar tegen woordig, dénk ik ( ), veel meer. En veel dieper. (je kan zeggen dat het de leeftijd is, maar het is natuurlijk moeilijk zélf zoiets te beseffen. Vandaar dit topic) Ook heb ik vaak het gevoel dat ik een beetje buiten de werkelijkheid sta, dat alles zo 'on echt' aanvoelt. (bv.: als je een verhaal aan het vertellen bent, dat je afgeleid geraakt doordat je een verhaal aan het vertellen bent en jezelf afvraagt hoe je overkomt bij de persoon aan wie je dat aan het vertellen bent; zeer moeilijk om de draad mee bij te houden). => dissasociatie Wat ik ook merk is dat ik tegenwoordig héél paranoïde kan worden van blowen. Als in: 'bang dat je dood gaat gaan paranoia' of gewoon aan alles twijfel wat ik doe. En dat is raar sinds ik iets meer dan 4 jaar blow. Het lijkt alsof het gevoel niet meer hetzelfde is sinds ik harddrugs ben gaan beginnen gebruiken (een jaar geleden, zoiets; heb het hele arsenaal onder handen genomen, uitgezonderd injecteren en harddrugs roken). Al mijn symptomen kunnen misschien te wijten zijn aan m'n (grotendeels dus gepasseerde) blowgedrag. Maar ik denk dat die hallucinogenen er ook wel voor iets tussen zitten. Nuja, mijn vraag is logischerwijs of ik hier nog boven op kan komen... of mijn psyche zich herstelt mits ik stop met dope (acid is 6 maanden geleden, truffels 4 maanden; smoken doe ik nog een paar keer per week; andere drugs ben ik ook heel fel mee geminderd. Geen pep meer sinds ook 6 maanden geleden). Ik ben ook een frevent mixer geweest. (niet zozeer met hallucinogenen) Dus... wat denken jullie? Grtz, P"
"Devil ether zei: Beste pillie, Ik denk dat je er best bovenop komt als je een tijdje van de drugs afblijft. Wat mij ook erg lijkt te helpen is er over te praten met een psycholoog! Graag hoor ik het als je vooruitgang hebt geboekt! en wat je dan wel niet helpt. Groetjes, Devil Ether Klik om te vergroten... Hey man, Thx voor het antwoord en dat je m'n tekst gelezen hebt. Wat jij hebt lijkt idd op dat van mij, aldanniet in andere gradatie (misschien is het wel zo dat ik een beetje overdrijf, of jij net te weinig; hier gaan we weer ). Ik ben al een tijdje aan het nadenken om erover te gaan praten met een psycholoog. Het enige dat me hiervan weerhoudt is de prijs en het feit dat ik denk dat die psycholoog misschien direct kortzichtig gaat doen over drugs... Toch al bedankt voor je reactie!"
"Met coke merk ik vaak dat veel mensen het nog niet voelen de eerste keer.. Mijn idee daarachter is, dat coke een heel subtiel gevoel heeft. Laat ons zeggen dat je door het subtiele gaatje in je koppie moet kunnen kijken... dan merk je een hele wereld vol zelfzekerheid, euforie en oplettendheid. Volgens mij moet je dus de eerste keer zeker goed door doen zodat je het gevoel ten volle ervaart (laat ik dan spreken over een halve gram tot een gram... of natuurlijk meer ) Ik had op het begin ook nooit hard gevoel van coke, maar eens ik het "had" (na de derde keer ofzo)... wauw Ik heb toen het beste optreden uit m'n leven gespeeld (volgens het publiek!!) Sindsdien voel ik 'm altijd direct... die golven van euforie en zelfzekerheid! Echt 'n fijne drug... (daarom moet je er voorzichtig om mee gaan XD )"
"M + K Dat maakt je gewoon zo "ik snap er niks meer van". Ook super gedisassocieerd altijd, echt het beste als je de weg even kwijt wil zijn! (om natuurlijk niet veel meer te gaan mixen of meer 'exotische' drugs te gebruiken, ik heb het over de vaakst voorkomende drugs). Spek/C + Booze Kan je blijven zuipen Hoewel ik wel vaak dingen zeg waarvan ik de dag erna spijt heb :P Dat moet je er maar bij nemen dan! Ongecontroleerd (booze) zever (spek + booze) uitkramen zorgt voor zo'n dingen. Met C heb ik dat ook, alleen bereik ik dan sneller m'n zuip-grens, ben zo ook al eens ko"
"Bij mij: Een tijd geleden heb ik voor een tijdje aan wiet gedeelt. Ik was toen nog simpel kneedbaar en mijn supplyer vertelde me dat het misschien geen slecht idee was om misschien C te gaan verplaatsen. Op het begin had ik zoiets van "die is goed zot" maar na een tijdje begon mijn interesse toch wel aan te groeien. Ik had zelf ook het idee het spul eens een keer te willen proberen, dus van het één kwam het ander... Eerst had ik er niet veel effect van, zoals velen dat ook voorhebben, maar later begon ik het wel goed spul te vinden. Het spul dat ik gebruikte, en verkocht, was tot 80% puur! Meteen goeie shit dus. Na een tijdje ben ik beginnen beseffen dat wat ik aan het doen was, echt helemaal niet goed was dus ben ik er uiteindelijk mee gestopt (met verplaatsen en gebruiken). Ik hou het gewoon bij recreatief gebruik! Geen zin meer in al die stress en risico's"
"Hey, Ben sowieso van plan om er een tijdje mee te stoppen. Daarbij hoort dus ook het 'feesten' op zich. Want uiteindelijk gebruik ik enkel dope op bepaalde feestjes, slechts soms gewoon random. Ik zeg al een tijdje dat ik ga proberen niet meer te gaan feesten, maar dat is gewoon zo moeilijk als zo goed als iedereen van je vrienden altijd gaat (en dope gebruiken)... Daarbij gaat dus horen ook niet meer teveel zuipen, als ik zuip krijg 'k ook altijd zin... Tetsuo zei: komt me enigzins bekend voor. Bij mij hielp stoppen met blowen. Dat fuckte met mijn brein. Risico's van wiet worden naar mijn mening zwaar onderschat. Klik om te vergroten... Ja, bij mij ook... van de minste hoeveelheid wiet word ik al helemaal paranoïde (hart staat op ontploffen, kan niet stilzitten, heb héél rare thoughtstrains, ...) Sinds de laatste keer heb ik - zoals ik bijna altijd doe als ik dan para word - besloten om hier echt volledig vanaf te blijven voor een tijdje. De effecten van wiet worden inderdaad echt héél stevig onderschat dunkt me. Het is en blijft psycho-actief; ookal in mindere vorm dan andere hallucinogenen. Als je er gevoelig voor bent, tuimel je net zoals je acid had kunnen doen, weg in een 'zwart gat'. Thx voor de comments!"