Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke quality !

coke quality !

74 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
S
SomsGebruikenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier in west-vlaanderen ken ik ook wel paar aderessen, helaas moet je er wel zelfs achterkomen, maar dat heb ik er wel voor over hoor, heb het onlangs getest in een testcentrum in nederland want bij ons kan dit helaas niet :(, 71,45% puur vindt ik best deftig meeste gozers die ik ken zitten zeker maar aan 50%max puur en dat vindt ik jammer, gelukkig kan ik best smullen haha :P, dus ja er bestaat nogsteeds goeie coke.. :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
c
chocolate_fiesta_84Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb me net aangemeld bij deze forum. Eigenlijk heb ik coke maar een paar keer gebruikt maar eind van deze maand studeer ik af en ik zou willen afstuderen met een hoog kwaliteit feest. Als iemand mij daarin zou kunnen adviseren zou dat heel mooi zijn :)
D
DefQon1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
SomsGebruiken zei:
Hier in west-vlaanderen ken ik ook wel paar aderessen, helaas moet je er wel zelfs achterkomen, maar dat heb ik er wel voor over hoor, heb het onlangs getest in een testcentrum in nederland want bij ons kan dit helaas niet :(, 71,45% puur vindt ik best deftig meeste gozers die ik ken zitten zeker maar aan 50%max puur en dat vindt ik jammer, gelukkig kan ik best smullen haha :P, dus ja er bestaat nogsteeds goeie coke.. :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
Klik om te vergroten...

Weer zo,n blabla persoon die te veel in de space zit.

testcentrum in nl testen niet achter de komma DUS JOU TESTUITSLAG VAN 71,45% is Bullshit

En uit ervaring belgie is bagger met zn coke...de coke daar zal nooit boven 19% zijn
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb net een levering achter de rug (4 gram, 85% volgens de verkoper) maar volgens het testcentrum 51%... :openmouth:

En da's wel weer balen...
d
davidovichLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo medegebruikers. Hier in Utrecht is de kwaliteit echt waardeloos. Een paar keer bij verschillende afgenomen, maar het blijft ronduit slecht. En wat ga je dan doen? Inderdaad, verder zoeken. Kwam in mijn zoektocht naar goede kwaliteit in Amsterdam terecht. Hoopvol daar van iemand gekocht, en...........weer ondermaatse, zelfs zeer slechte kwaliteit.
Het is gewoonweg schandalig. Ik begrijp het niet, want ze snijden zichzelf toch daarmee in de vingers? Je koopt toch gewoon niet meer bij zulke oplichters...?
Ik ben een recreatieve gebruiker (zoals de meeste hier denk ik). Zo eens in de twee maanden wil ik een leuk avondje met een kameraad en twee vriendinnen organiseren. Maar met zo'n abominabele kwaliteit valt dat avondje helaas in het water. Ik kan me nog de jaren negentig herinneren. Dat was pas kwaliteit. Zucht..............
d
dari0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ze versnijden die vingers inderdaad te veel, stel oplichters!

Nou dan moet je eens in Roosendaal ofzo komen.. dan ben je blij dat je in Utrecht woont, alleen maar troep hier! Ik moet altijd naar de randstad voor goeie en dan weet ik nog niet altijd zeker dat ik goeie heb..
d
davidovichLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi dariO,

Klopt, je moet het geluk hebben dat je eindelijk eens iemand tegenkomt die wel goed
spul heeft. Maar ja, dat is zoeken naar een speld in een hooiberg vrees ik...
P
PillieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn vaste geeft me meestal tussen de 60 - 80% pure.
Laatste, zei hij, zou zelfs 85% zijn geweest maar dat geloof ik niet meteen... het was wel bijzonder goed spul!!

Iedereen deelt tegenwoordig coke en het gemiddelde dat je zou moeten vinden hier hangt rond de 30 - 40%... ben dus echt blij met hetgeen ik kan regelen! (Rotterdam! :hearteyes: )
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#9
DefQon1 zei:
SomsGebruiken zei:
Hier in west-vlaanderen ken ik ook wel paar aderessen, helaas moet je er wel zelfs achterkomen, maar dat heb ik er wel voor over hoor, heb het onlangs getest in een testcentrum in nederland want bij ons kan dit helaas niet :(, 71,45% puur vindt ik best deftig meeste gozers die ik ken zitten zeker maar aan 50%max puur en dat vindt ik jammer, gelukkig kan ik best smullen haha :P, dus ja er bestaat nogsteeds goeie coke.. :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
Klik om te vergroten...

Weer zo,n blabla persoon die te veel in de space zit.

testcentrum in nl testen niet achter de komma DUS JOU TESTUITSLAG VAN 71,45% is Bullshit

En uit ervaring belgie is bagger met zn coke...de coke daar zal nooit boven 19% zijn
Klik om te vergroten...

dan moet ik je een beetje teleurstellen. zoals hier al eerder is gezegd, hangt het ook af van waar het komt.
bij de marokkaantjes heb je meestal tussen 0 en 20%, of je moet ze kennen.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Godverdomme ik had laatst wat met glas d'r in :P. Van dat hele fijne, heb het geweten volgende dag, neus helemaal kapot aan de binnenkant :(.

Verder moet je gewoon je goede connecties hebben om aan goed spul te komen :) Ik haal altijd bij de zelfde, heeft ie van alles liggen kan ik het zelfs nog uitzoeken :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zieke geesten hoor die dat daarmee en andere dingen mengen :(
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
25tolife zei:
Zieke geesten hoor die dat daarmee en andere dingen mengen :(
Klik om te vergroten...

Ja maar die heb je er helaas wel tussen lopen :wink:
P
PsychosomaticLid
01-01-2024, 00:00
#13
25tolife zei:
Zieke geesten hoor die dat daarmee en andere dingen mengen :(
Klik om te vergroten...

Ik ben zeer sceptisch als mensen me dat soort dingen vertellen. Los van het feit dat ze bij de Jellinek nog nooit glas in coke zijn tegengekomen is het ook niet echt heel logisch om glas te gebruiken. Het is een hoop gedoe om het fijn te malen, de gebruiker zal het merken en er zijn genoeg andere poedertjes die je met je coke kunt versnijden die; ook geen drol kosten, je een hoop werk besparen en niet zo snel zullen opvallen of zelfs het idee kunnen wekken dat het hele goede coke is.
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#14
toen ze hier nog coke in Rotterdam gingen halen, werd er op 1kilo, 250gr vermengd. hiervan werd een deel voor eigen gebruik opzij gelegd. hier in antwerpen werd er nog eens 250gr bij gedaan, voor de verkoop.

in de periode dat ik nog al veel aan basen deed, bleef er van de coke die ik had altijd minimum 0,7 over. toen viel je nog achterover als je een trek deed. zoals eerder vermeld is dit niet aan te raden, wegens te duur en te verslavend....en het moet nog altijd gezellig blijven. :wink:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#15
yes zei:
Bij mij rond de 70% en hoger. Ik zit dicht bij de pot dus het kost bijna geen bal.
Klik om te vergroten...

Respect. :rockband: :mrgreen:
T
TheRipperJLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik woon in hartje randstad en kan op dit moment geen goede dealer meer vinden. Heb de hoop daarom een beetje opgegeven dat ik een goeie dealer ga vinden. dus je opmerking van genoeg te vinden hier in zuid holland, gaat bij mij niet op.

ik ben een keer gaan halen in utrecht, maar heb dat spul met aceton moeten cleanen. Hield nog geen 40% over. (99,9% aceton). Dit is overigens wel een aanrader, want daarna was het fantastisch spul. Maar laatst op een feestje geprobeerd te halen, maar dat eindigde in het toilet. Wat een zooi! Dus als iemand nog wat weet, ik houd me aanbevolen..... Voorlopig maar ff aan de Coca cola. :wink:
T
TheRipperJLid
01-01-2024, 00:00
#17
TheRipperJ zei:
Ik woon in hartje randstad en kan op dit moment geen goede dealer meer vinden. Heb de hoop daarom een beetje opgegeven dat ik een goeie dealer ga vinden. dus je opmerking van genoeg te vinden hier in zuid holland, gaat bij mij niet op.

ik ben een keer gaan halen in utrecht, maar heb dat spul met aceton moeten cleanen. Hield nog geen 40% over. (99,9% aceton). Dit is overigens wel een aanrader, want daarna was het fantastisch spul. Maar laatst op een feestje geprobeerd te halen, maar dat eindigde in het toilet. Wat een zooi! Dus als iemand nog wat weet, ik houd me aanbevolen..... Voorlopig maar ff aan de Coca cola. :wink:
Klik om te vergroten...

Reaktie op mijn reaktie. PB mij niet met een aanbieding ofzo! Zit daar niet op te wachten. So u know!
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pillie zei:
Mijn vaste geeft me meestal tussen de 60 - 80% pure.
Laatste, zei hij, zou zelfs 85% zijn geweest maar dat geloof ik niet meteen... het was wel bijzonder goed spul!!

Iedereen deelt tegenwoordig coke en het gemiddelde dat je zou moeten vinden hier hangt rond de 30 - 40%... ben dus echt blij met hetgeen ik kan regelen! (Rotterdam! :hearteyes: )
Klik om te vergroten...

Prachtig, bij mij is het ook zo iets van 60% :rock:
y
yesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dus dat.

:stoned:
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb met nieuwjaar via via besteld. wat ik dus al langer zeg, is nu nog eens gebleken. als je niet meer dicht bij de mensen staat, krijg je troep. dankzij de alcohol had ik nog iets om 'te voelen'...
de week er na de overschot geprobeerd, zonder alcohol, ben na 4 lijnen int slaap gevallen. :angry:

het spul was zacht, bleef wat plakken aan het mesje (als het nu die blinkende vlokken van vroeger warens was ik content), had een extra geurtje buiten de gekende c-geur ...ik schat op 10/20%.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."