#1
Hier in west-vlaanderen ken ik ook wel paar aderessen, helaas moet je er wel zelfs achterkomen, maar dat heb ik er wel voor over hoor, heb het onlangs getest in een testcentrum in nederland want bij ons kan dit helaas niet
, 71,45% puur vindt ik best deftig meeste gozers die ik ken zitten zeker maar aan 50%max puur en dat vindt ik jammer, gelukkig kan ik best smullen haha :P, dus ja er bestaat nogsteeds goeie coke..



