Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SomsGebruiken zei: Hier in west-vlaanderen ken ik ook wel paar aderessen, helaas moet je er wel zelfs achterkomen, maar dat heb ik er wel voor over hoor, heb het onlangs getest in een testcentrum in nederland want bij ons kan dit helaas niet , 71,45% puur vindt ik best deftig meeste gozers die ik ken zitten zeker maar aan 50%max puur en dat vindt ik jammer, gelukkig kan ik best smullen haha :P, dus ja er bestaat nogsteeds goeie coke.. Klik om te vergroten... Weer zo,n blabla persoon die te veel in de space zit. testcentrum in nl testen niet achter de komma DUS JOU TESTUITSLAG VAN 71,45% is Bullshit En uit ervaring belgie is bagger met zn coke...de coke daar zal nooit boven 19% zijn"