Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi medeforummers, ik heb net 5 turkooise spookjes gekocht. Wie kan mij iets vertellen over de werking van ze. Zit er bijv genoeg mdma in? Alvast bedankt, Davidovich"
"Hallo medegebruikers. Hier in Utrecht is de kwaliteit echt waardeloos. Een paar keer bij verschillende afgenomen, maar het blijft ronduit slecht. En wat ga je dan doen? Inderdaad, verder zoeken. Kwam in mijn zoektocht naar goede kwaliteit in Amsterdam terecht. Hoopvol daar van iemand gekocht, en...........weer ondermaatse, zelfs zeer slechte kwaliteit. Het is gewoonweg schandalig. Ik begrijp het niet, want ze snijden zichzelf toch daarmee in de vingers? Je koopt toch gewoon niet meer bij zulke oplichters...? Ik ben een recreatieve gebruiker (zoals de meeste hier denk ik). Zo eens in de twee maanden wil ik een leuk avondje met een kameraad en twee vriendinnen organiseren. Maar met zo'n abominabele kwaliteit valt dat avondje helaas in het water. Ik kan me nog de jaren negentig herinneren. Dat was pas kwaliteit. Zucht.............."
"Hoi dariO, Klopt, je moet het geluk hebben dat je eindelijk eens iemand tegenkomt die wel goed spul heeft. Maar ja, dat is zoeken naar een speld in een hooiberg vrees ik..."