#1
Gestoord door alle coke...?!leveldesigner zei:Gebruik zelf geen coke, vond snuiven helemaal niets. Basen en shotten wel maar gelukkig heb ik dat al vele jaren kunnen stoppen, ging gewoon veeeeels te hard.
Maar, to the point. Het lijkt wel alsof men t tegenwoordig over 2 soorten coke heeft. Snuifcoke en base/shot coke. De dealer waar ik toen haalde had 95% pure handel, t zat nog verpakt in condooms. Een vriend had iemand anders meegenomen die coke wilde hebben om te snuiven. Hij kocht wat van die zowat pure handel en nam een dikke snuif. Ik waarschuwde m nog dat dat teveel was, maar heel stoer verzekerde hij me dat dit nog niets was. Paar minuten later begint die knul te stuiteren als een gek, dit was geen coke maar rommel zo wist hij ons te vertellen. Duurde even maar uiteindelijk kon ik m uitleggen dat DIT echte coke was, en wat hij met pakken tegelijk ieder weekend snoof gewoon zwaar versneden rotzooi was. Vreemd genoeg vond hij die beter, want daar kon ie tenminste ieder half uur lekker een halve gram weg snuiven. Volgens hem was die kwaliteit dus beter ?!?!?!
Ben ondertussen clean maar toen ik mijn dealer nog dagelijks zag vertrouwde hij me ook toe dat hij echt goeie had voor de mensen die basede en shotte, en zwaar versneden rotzooi had voor de snuivers, en die waren er gek op.
Dus, tja, wat verstaat een snuiver nu onder kwaliteit?
![]()
Maar ff zonder dollen: snap niet dat dealers weinig topkwaliteit zonder versnijdingen aanbieden tegen een wat hogere prijs. Daar zou zeker markt voor zijn...