Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke quality !

coke quality !

74 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#1
leveldesigner zei:
Gebruik zelf geen coke, vond snuiven helemaal niets. Basen en shotten wel maar gelukkig heb ik dat al vele jaren kunnen stoppen, ging gewoon veeeeels te hard.

Maar, to the point. Het lijkt wel alsof men t tegenwoordig over 2 soorten coke heeft. Snuifcoke en base/shot coke. De dealer waar ik toen haalde had 95% pure handel, t zat nog verpakt in condooms. Een vriend had iemand anders meegenomen die coke wilde hebben om te snuiven. Hij kocht wat van die zowat pure handel en nam een dikke snuif. Ik waarschuwde m nog dat dat teveel was, maar heel stoer verzekerde hij me dat dit nog niets was. Paar minuten later begint die knul te stuiteren als een gek, dit was geen coke maar rommel zo wist hij ons te vertellen. Duurde even maar uiteindelijk kon ik m uitleggen dat DIT echte coke was, en wat hij met pakken tegelijk ieder weekend snoof gewoon zwaar versneden rotzooi was. Vreemd genoeg vond hij die beter, want daar kon ie tenminste ieder half uur lekker een halve gram weg snuiven. Volgens hem was die kwaliteit dus beter ?!?!?!

Ben ondertussen clean maar toen ik mijn dealer nog dagelijks zag vertrouwde hij me ook toe dat hij echt goeie had voor de mensen die basede en shotte, en zwaar versneden rotzooi had voor de snuivers, en die waren er gek op.

Dus, tja, wat verstaat een snuiver nu onder kwaliteit?
:cry:
Klik om te vergroten...
Gestoord door alle coke...?! :rock:

Maar ff zonder dollen: snap niet dat dealers weinig topkwaliteit zonder versnijdingen aanbieden tegen een wat hogere prijs. Daar zou zeker markt voor zijn... :hearteyes:
I
IkkeIkkeIkkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
LadySky zei:
Ik ken heel wat dealers..

Van de 20 dealers die ik ken, zijn er maar 3 van echt goeie kwaliteit..
Altijd genoeg, goeie space en vooral geen opgefockte coke..(bedoel vooral met uitspacen)..
1 van hen is de beste.. top kwaliteit, altijd bereikbaar 24/7, en komt het brengen(zelfs halve grammen)

De rest zijn allemaal koekenbakkers:wink:
Klik om te vergroten...


Dat is zeker wel handig en zeker voor mensen die nog niet 1malig coke hebben gedaan kunnen het dan uitproberen met een halve gram ; En alsnog word het geleverd ... Maar , is het op de plaats dat jij zegt ? Of wat hem voorstelt ?
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het probleem is, denk ik, dat mensen van coke door de enorme stroom aan rommel, een totaal negatief beeld hebben.

Ik weet ook wel dat niet iedereen hetzelfde reageert op drugs (zie mijn relaas met GHB), maar ik lees gewoon veel te veel negatiefs, omdat ik ook zelf weet hoe goed het kan zijn, mits de nodige ervaring, meer nog dan bij andere drugs.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
IkkeIkkeIkke zei:
Dat is zeker wel handig en zeker voor mensen die nog niet 1malig coke hebben gedaan kunnen het dan uitproberen met een halve gram ; En alsnog word het geleverd ... Maar , is het op de plaats dat jij zegt ? Of wat hem voorstelt ?
Klik om te vergroten...


Ik kan niet voor hem spreken maar hier in het dorp is het ook gewoon dat de dealer het komt brengen. Soms kan het zijn dat je neutraal/ bij hem thuis afspreekt maar 9/10 keer dat je besteld komt hij het brengen waar je wilt. Speed/hero/ket/coke/etc/ dealers komen het brengen waar je wilt. Blijkbaar een code in het dorp :tearsofjoy: Best handig. :grin:
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ziet er wel lekker uit ik hoop voor u dat het zo goed is al het er uit ziet. Fingers crossed. :rock:
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#6
even een oud fototje van het forum gepikt, maar heb een nieuw adres gevonden, en het ziet eruit als deze. is redelijk zacht, vlokkerig, verdooft en is bitter van smaak.
anders als de vorige.

morgen eens testen en volgende week langs het centrum, ben benieuwd.

l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk dat je echt goeie hebt te pakken wanneer het er zo uitziet als op dit oude fotootje,
als het net zo glinsterd als t op de foto doet dan zit je meestal wel goed.

alhoewel het geen garantie is, want er zijn nog altijd mafkezen die hun coke versnijden met TL buis poeder glas. Echt waar, die dealers zijn er, die malen een TL-buis kapot en gooien dan wat van dat poeder glas door hun handel.
(heel veel jaren geleden vertelde een gebruiker me eens dat wanneer hij een dealer terug wilde pakken voor wat voor leed dan ook dat die hem zou hebben aangedaan. Dan belde hij de politie anoniem en vertelde dan dat een dealer zijn coke versneed met glas. Dan rukte de politie altijd direct uit om daar een inval te doen en hem op te pakken, zo verzekerde hij me. Zou zelf zoeiets niet doen, en die dealer gewoon niet meer bellen, maar dit was een behoorlijk racuneus persoon).

:flushed:
9
9 strepenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tegenwoordig is er veel bagger in omloop. Ik heb deze nu.
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#9
9 strepen zei:
Tegenwoordig is er veel bagger in omloop. Ik heb deze nu.
Klik om te vergroten...
:confused:
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Lion1973 zei:
even een oud fototje van het forum gepikt, maar heb een nieuw adres gevonden, en het ziet eruit als deze. is redelijk zacht, vlokkerig, verdooft en is bitter van smaak.
anders als de vorige.

morgen eens testen en volgende week langs het centrum, ben benieuwd.

Klik om te vergroten...
Laat je ons weten wat de uitslag is geweest?
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben nog niet in het testcentrum geraakt, maar al wel geproefd. :P

Wat ik wel raar vind is dat als er nieuw spul is, die eerste keer precies hevig is. komt het door de adrenaline of door andere zaken?
De tweede keer verdoofde het nauwelijks, maar bleef wel het gekende gevoel hebben, een frisse rush en testosteron dat tilt sloeg. Porncoke :mrgreen:

Tl poeder zal het wel niet zijn, want dat moet irriteren, bloed neus geven. Heb ik niet, het is hoe het moet zijn.

Tov van de vorige die ik had, die echt stonk naar benzine en hard was, is deze heel zacht en heeft een andere geur. dan ben ik wat op men hoede, maar elk stukje blinkt, tot het kleinste kruimeltje.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hij heeft ook weer iemand boven zich staan he.. En die kerel ook weer, ben al lang blij dat ie et zegt zodat ik geen troep hoef te kopen..
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tja, daar kom je maar op een manier achter. De een heeft bakmeel. De ander heeft goeie. Over het algemeen is de kwaliteit van degene die je er mee 'doodgooit' niet al te best, dat kun je zelf toch ook wel nagaan??

Succes!
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kwaliteit is hier ook niet al te best, ken 4 dealers dus het valt wel mee, heb niet veel vergelijkmateriaal.. 1 heeft goeie alleen die geeft van 0,40g ipv 0,50 per halve.. De 'beste' is een paar jaar geleden verdwenen, denk achter de tralies ofzo :P
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Er kan inderdaad een lijm- of verfgeur aan zitten. Zegt weinig over de kwaliteit.

Wees blij dat je het niet leuk vond, kan een dure hobby worden namelijk als je het wel leuk vindt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."