#1
dupont zei:Willem, ernstig of niet... ik denk dat openheid belangrijk is maar daar is Nederland nog niet klaar voor. Heel Nederland kan ik in m'n uppie niet veranderen maar ik kan wel in m'n directe omgeving beginnen, het liefst op een luchtige manier.
NiandraLades zei:Lastig, ik wil namelijk graag dat het algemene beeld over drugs wat minder negatief wordt, dat mensen snappen dat je ook gewoon recreatief drugs kunt gebruiken en daarnaast alles goed op orde kunt hebben. Maar ben dan toch bang voor vooroordelen en afwijzing als ik mijn gebruik toe zou geven aan niet-gebruikers. Dus een paar vrienden weten het wel, maar de meesten niet. Collega's en familie al helemaal niet. Best jammer maar ja.
Wat willemvaag zegt inderdaad, er niet meer over hoeven liegen, maar ik zou het ook zo fijn vinden om mooie ervaringen te kunnen delen. Net zoals ik het graag vertel als ik iets heel leuks heb meegemaakt, een mooi concert of leuk nieuws ofzo. Soms heb ik een geweldig MDMA weekend gehad en wil ik graag vertellen over hoe gelukkig ik me voelde en welke inzichten ik heb gekregen... vind het dan wel jammer dat dat niet kan.Psychosomatic zei:Op welke manier zou het jouw leven verrijken als je collega's en familie het wél zouden weten (en accepteren)?
Ik net zo. Maar gelukkig hebben we dan dit forum.NiandraLades zei:... ik zou het ook zo fijn vinden om mooie ervaringen te kunnen delen. Net zoals ik het graag vertel als ik iets heel leuks heb meegemaakt, een mooi concert of leuk nieuws ofzo. Soms heb ik een geweldig MDMA weekend gehad en wil ik graag vertellen over hoe gelukkig ik me voelde en welke inzichten ik heb gekregen... vind het dan wel jammer dat dat niet kan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."