Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ikzelf kan het niet tegen iedereen zeggen, maar dan heb ik het over mensen die ik zo nu en dan zie. Mijn beste vrienden weten alles van me. Ik denk ook dat ik onbewust zulke vrienden heb gemaakt, zodat ik niet op val of dat mensen me niet raar aan kijken. Jullie zeggen dat mensen coke gebruikers niet herkennen, maar hebben jullie ook als jullie een nacht hebben door gehaald en naar de bp gaan voor bijv sigaretten dat je het gevoel hebt dat iedereen weet wat je hebt gedaan? Of is dat gewoon waanzin..."
"Ja precies spreek voor zich natuurlijk. Heb wel een tijdje een diepte punt bereikt (vorig jaar). Maar kan er nu goed mee omgaan... Juist door die diepte punt doe ik het niet meer wekelijks en alleen zo nu en dan... Als ik het weer doe (doe ik het goed) en dan ben ik er ook even klaar mee, heb een heel druk leven daarnaast en zet dat niet op het spel om wekenlang naar de klote te zijn. Het moment dat ik me eerste lijntje neem voelt magisch maar alles daarna.... Blehhh. Vooral als je helemaal doorgesnoven de middag ingaat en je iedereen fris en fruitig ziet haha hoelang ik ook douche voel me niet fris."
"harry123 zei: Coke zie je bij mij niet, en mijn eerste pil ook nog niet echt, alleen later dan krijg ik grote pupillen maar meer niet :P Klik om te vergroten... Ik heb grote blauwe ogen en als ik heb gesnoven of een pilletje heb gehad (al een jaar geleden ben geen fan van x) dan rollen me ogen bijna uit me hoofd. Waar ik ook kom ze zien het meteen, of ik maak me zelf paranoia.."