#1
Je moet gewoon het xtc gevoel niet gaan zoeken in ander drugs. Het xtc gevoel is uniek en als je dat in andere drugs gaat zoeken krijg je enkel teleurstelling...
ik begrijp beide zinnen niet... fatsoenlijk contact persoon? deze persoon is die persoon zeg maar. deze persoon is geen "dealer"MeejheM zei:is je pep altijd 60%> ? dan zou ik een fatsoenlijk contactpersoon zoeken.
ps: echt wel geniaal, zoveel reacties, terwijl coke in de regel kut is.

Heanne71 zei:En ik had daarom verwacht dat ik wat van de coke zou merken, maar niks dus. Het was echt een smerige smaak, dus bloem kan ik me niet voorstellen. Ik denk eerder gemalen paracetamol. De stukjes leken daar ook op.
charelke zei:zeker en vast belazerd als het echt was merk je het bijna direct zeker effect na 30min
Als ik coke koop krijg ik altijd een beetje 'vettige' coke. Je kunt het niet helemaal goed vermalen. Smaak (persoonlijk) en kwaliteit erg goed.Attimo zei:Heb net coke gekocht die wat vreemd ruikt en helemaal niet hard is. Tot nu toe moest ik altijd opletten dat als ik een brok wou vermalen dat het niet alle kanten opsprong. Hier ga je er gewoon door alsof het boter is en je kan er ook niet zo'n fijn poeder van maken zoals normaal.
De geur is iets dat ik nog nooit geroken heb denk ik.
mikoz zei:Als ik coke koop krijg ik altijd een beetje 'vettige' coke. Je kunt het niet helemaal goed vermalen. Smaak (persoonlijk) en kwaliteit erg goed.Attimo zei:Heb net coke gekocht die wat vreemd ruikt en helemaal niet hard is. Tot nu toe moest ik altijd opletten dat als ik een brok wou vermalen dat het niet alle kanten opsprong. Hier ga je er gewoon door alsof het boter is en je kan er ook niet zo'n fijn poeder van maken zoals normaal.
De geur is iets dat ik nog nooit geroken heb denk ik.
Tekzor668 zei:De zure scherpe geur komt van de middelen waarmee het gewassen word in het land van herkomst. Zoals kerosine. De vettigheid is normaal en komt ook door wasmiddelen.
charelke zei:zeker en vast belazerd als het echt was merk je het bijna direct zeker effect na 30min
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."