Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vorige week zondag had ik voor het eerst 2 sleutelpuntjes coke gesnoven, aangezien ik moest strijken dacht ik, dat ga ik gewoon doen. Wellicht is het strijken zelfs wel leuk. Maar buiten een vieze smaak in mijn mond merkte ik niks. Maar ik dacht dat het gewoon te weinug was, heb ik vanavond keurig 2 lijntjes gemaakt, eerst het ene lijntje gesnoven en na 10-15 minuten het andere lijntje. Weer een smerige smaak in mijn mond, maar ok. Ik ging relax wachten tot het fantastische gevoel. Maar helaas..... Niks. Nu reageer ik ook al niet geweldig op GHB dus zou het kunnen zijn dat mijn lichaam gewoon raar reageert? Mijn vriend merkt wel de ghb dus het wel goed spul. Ik ben 175 lang en weeg 64 kilo. Zou het te weinig zijn? Ik lees altijd over lijntjes van ongeveer 3 cm en dat heb ik gedaan. Of ben ik belazerd? Baal er goed van, wil ook het geile gevoel ervaren."
"Ben bang dat het echt troep is. Gekocht bij degene waar ik normaliter alles haal en altijd goed was. Had aangegeven het eenmalig te willen gebruiken, gewoon voor de ervaring, waarschijnlijk dacht hij dat er dan niks te verliezen was want immers is het voor eenmalig. Ik ga zo'n testsetje kopen, eens kijken wat dat doet. Ik bedenk me ook dat ik geen verdoofd gevoel in mijn keel of neus had. Wel vieze smaak, maar dat geeft een verpulverde paracetamol ook. Ga nog een keer proberen met een bankpasje lengte. Mss was het echt te weinig, dan zal ik laten weten of dat ook geen effect heeft. Maar doe het niet meer s'avonds. Heb hele nacht wakker gelegen en zelfs een diazepam mocht niet baten, en lag ik nu wakker met een waanzinnig gevoel dan was het niet erg, maar dit was gewoon nuchter niet kunnen slapen."
"Nou dus ik heb eigenlijk mazzel dat het niet werkte? Was echt de bedoeling om het eenmalig te gebruiken, maar eigenlijk heb ik ook geen zin om het nog eens te proberen. Juist omdat ik er niet van kon slapen. Speed heb ik ook, dat heb ik ook nooit eerder gebruikt, ik hoop zo dat ik daar wel blij van ga worden. Straks is ook daarmee het enige effect dat ik niet kan slapen. Ben zo bang dat alleen xtc het enige is waarmee ik me geweldig voel, en dat gebruik ik om de 3 mnd, dus dan ben ik op de overige feestjes gewoon mijzelf. Deprimerend vooruitzicht. Bedankt voor het meedenken, ik ga het speed gedeelte doornemen,"
"Ik ga naar erotische feesten, en met iets op is iedereen lief. Zonder voel ik me echt een buitenstaander. Ik ben dan stugger, minder los. Vandaar dat ik het liefst iets wil gebruiken. Xtc om de 3 mnd en daarom wil ik iets wat het vervangt, me losser maakt."
"ooscaar zei: Strijken? Klik om te vergroten... Hahaha. Ja ik moest strijken, dus dacht ga het met coke op doen. De 2e keer lag ik chill op bed, maar ook toen 0 effect."
"Het is niet zo dat ik het feest zonder niks aan vindt, maar als je nuchter bent op een feestje waar iedereen elkaar mooi, lief en geil vind is dat gewoon niets aan. Ik drink geen alcohol dus ja dan val ik echt buiten de boot. Ik ben met iets op gewoon socialer en opener. En ik ga niet elk weekend naar een feest, dus mijn lichaam heeft tijd om te herstellen. En door het eens in de tijd te gebruiken raak je hopelijk niet verslaafd."
"Attimo zei: Heanne71 zei: Het is niet zo dat ik het feest zonder niks aan vindt, maar als je nuchter bent op een feestje waar iedereen elkaar mooi, lief en geil vind is dat gewoon niets aan. Ik drink geen alcohol dus ja dan val ik echt buiten de boot. Ik ben met iets op gewoon socialer en opener. En ik ga niet elk weekend naar een feest, dus mijn lichaam heeft tijd om te herstellen. En door het eens in de tijd te gebruiken raak je hopelijk niet verslaafd. Klik om te vergroten... Goh ik was mss wat te hard daarnet, want ik ben zelf geen haar beter hoor. Zeker als je niet drinkt (al doe ik zelf zelden tot nooit coke zonder alcohol, al is dat natuurlijk wel aan te raden want dat is een extra hoge belasting voor je hart). Nu ben ik wel benieuwd naar welke feestjes jij gaat :P Coke is in ieder geval superverslavend. Ik vind van mezelf dat ik vrij goed tegen verslavingen kan en heb er ook nooit mee te kampen gehad, maar bij coke... Dat is een heel ander niveau. Oppassen geblazen! Ik beperk mijn gebruik tot het weekend maar een weekend zonder... Dat is een zeldzaamheid geworden. Klik om te vergroten... Ik voelde mij niet aangevallen hoor, het was uitleg. Het gaat om kinky feesten, toxic, wasteland, kinky on the beach, boudoir bizarre. Dat soort feesten, volop trance en kinky. En ja door de pillen en poeders worden mensen heel erg open en megalief. Sta jij er dan tussen met je nuchtere zelf en iemand begint je ineens te zoenen dan is dat niet leuk. Dan pas je er gewoon echt niet tussen. Ik heb ook nooit iemand daar ontmoet die niks gebruikt. Het gaat mij het meeste om het loooove gevoel, het geile warme euforische gevoel. De energie om te dansen heb ik niet nodig, heb een goede conditie en dans buiten de feestjes om ook. Ga er een keer heen, gewoon om te ervaren wel in je kinky kledij. Met gewone kleding laat de deurbitch je niet toe."
"Ik durf nu geen coke meer te doen, ben veel te bang voor verslaving. Sterker ik mag de fakedealer dus dankbaar zijn. Ik hou het wel op xtc en tussendoor pep. Ik wil beginnen met 80 mg en dat in een capsule. Is dat aan te raden?"
"Bedankt voor de uitleg, de xtc pillen die ik tot nu heb gebruikt waren 200mg en neem altijd een halve. Ik hou van het love gevoel, en dat steeds willen dansen hoeft voor mij niet zo nodig. Vandaar dat ik hoopte dat mdma alleen het love gevoel zou geven. Als dat niet zo is dan heeft het geen zin om dat te gaan kopen. Vind het ook zo veel wat ik in ene moet afnemen, daar doe ik 10 jaar mee."
"Blowen gaat hem niet worden, ik kan niet tegen dat rook in mijn keel. Ik ga een xtc pil in stukjes verdelen en dan steeds wat nemen tot ik uiteindelijk een halve heb. Thx voor de adviezen."