#1
ik begrijp beide zinnen niet... fatsoenlijk contact persoon? deze persoon is die persoon zeg maar. deze persoon is geen "dealer"MeejheM zei:is je pep altijd 60%> ? dan zou ik een fatsoenlijk contactpersoon zoeken.
ps: echt wel geniaal, zoveel reacties, terwijl coke in de regel kut is.
en jah.. veel reacties, dat deed ik een hele tijd terug wel vaker als ik aan de pep zat, en nu dus ook. haha zeker nu want heb een jaar geen peppie op.
