Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen ik belazerd?

Ben ik belazerd?

69 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
H
Heanne71Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Echt niet? Met xtc op vind ik alles en iedereen zo lief en lekker. Dan heb ik echt vlinders in mijn buik. En dan na een uurtje een beetje G erbij dan wil ik echt met iedereen sex haha.

Ben daarom op zoek naar iets wat het zelfde gevoel geeft, wil namelijk niet mijn serotonine verknallen. Daarom echt 3 mnd ertussen laten.
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fool zei:
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind coke een veel overheersender effect hebben. :P
Klik om te vergroten...
had je die coke in colombia gehaald? :P 99% haha. ik snap wat je zegt maar dat overheersende bereik je toch pas na meerdere nakjes? ik in ieder geval wel. mja mijn pep kwaliteit is super goed ook, 60%> misschien had ik ook wel altijd hele slechte coke.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Darknet levert best goede kwaliteit, helaas wel voor hoge prijzen. :wink:
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat is niet zo erg toch.. geld kost t zoiezo, en ik betaal ook de hoofdprijs voor alles, maar doe het graag, weet dat ik geen rotzooi heb :)
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#5
van pep word je ook minder paranoia, en als je paranoia ervan word is het niet angstig eerder grappig.. is mijn ervaring.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja dat is wel zo, heb alleen het geluk dat pep me toch beter bevalt, die zorgt wat minder voor een persoonlijkheidsverandering. :P
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik wel helaas. ben zoiezo al schizofreen, niet erg handig om dan dit te gebruiken dat weet ik. maar ik kan er heel goed mee omgaan. heeft jaren geduurd.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paranoïde wordt ik sowieso niet zo snel. :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
is je pep altijd 60%> ? dan zou ik een fatsoenlijk contactpersoon zoeken.


ps: echt wel geniaal, zoveel reacties, terwijl coke in de regel kut is.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
ooscaar zei:
Als ik een dealer zou zijn die voor een paar duizend enkele maanden vast zit zou ik me ook wel belazerd voelen hoor :P
Klik om te vergroten...

Risico van het vak...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je moet gewoon het xtc gevoel niet gaan zoeken in ander drugs. Het xtc gevoel is uniek en als je dat in andere drugs gaat zoeken krijg je enkel teleurstelling...
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#12
MeejheM zei:
is je pep altijd 60%> ? dan zou ik een fatsoenlijk contactpersoon zoeken.


ps: echt wel geniaal, zoveel reacties, terwijl coke in de regel kut is.
Klik om te vergroten...
ik begrijp beide zinnen niet... fatsoenlijk contact persoon? deze persoon is die persoon zeg maar. deze persoon is geen "dealer"

en jah.. veel reacties, dat deed ik een hele tijd terug wel vaker als ik aan de pep zat, en nu dus ook. haha zeker nu want heb een jaar geen peppie op.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Elk lichaam es natuurlek anders, de ene krijgt rapper de punch dan de andere...de ene voelt zich king of the world terwijl de andere zwijgzaam, maar tegelijk super gefocused is. Maar hoe dan ook zou je toch wel iets moeten voele as je het witte goud door je neusgangen pompt...tenzij het bloemsuiker is, of je kegel staat van pep....nja zoals gezegd kan het goe zen dat je bloemsuiker hebt gesnove ipv la cocaina...het mag nog je vertrouwde/leuke/toffe dealer zijn maar als het op coke aankomt is het al verschillende kere bewerkt/versnede dat je dealertje geen fluit besef heeft van de kwaliteit..tuurlijk gaan ze claime dat het, het beste spul es...maar zoals ik al zei kan het evegoe bloemsuiker/flutbrol zen. Nja zoals reeds aangekaard...wil je wete wa je bezit..moet je het late teste


Iig wens ik je het best toe..en jouw stijl van feestjes bevalt me zeer :wave:
H
Heanne71Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben geen pep gewend, dat ga ik aankomend weekend voor het eerst doen, daarom vroeg ik of 80mg een goede start is.

Wat ik normaliter gebruik is dus xtc, ghb en 4fmp. En dat dan in minimale hoeveelheden.

En ik had daarom verwacht dat ik wat van de coke zou merken, maar niks dus. Het was echt een smerige smaak, dus bloem kan ik me niet voorstellen. Ik denk eerder gemalen paracetamol. De stukjes leken daar ook op.

Maar wel een vraag, als het te grof is, zou dat ook de oorzaak kunnen zijn dat ik het niet merkte? Want ik had het niet fijn gedrukt. Of moet dat niet uitmaken?

En als pep mij ook niet het geile verliefde gevoel gaat geven accepteer ik maar dat ik om de 3 mnd xtc gebruik. Dan kan ik me er wel erg op verheugen.
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heanne71 zei:
En ik had daarom verwacht dat ik wat van de coke zou merken, maar niks dus. Het was echt een smerige smaak, dus bloem kan ik me niet voorstellen. Ik denk eerder gemalen paracetamol. De stukjes leken daar ook op.
Klik om te vergroten...

ik zou het toch idd maar laten testen, als het op stukjes paracetamol lijkt zou het heel goed base-coke kunnen zijn, als je dat stampt ziet het er zo uit. en die vieze smaak,amoniak achtig? geen verdoving en snuiven werkt niet.. ik denk dat jou dealer zich misschien vergist heeft
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#16
en base-coke nassaal tot je nemen is niet goed.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb bij verschillende bronnen coke gehaald en nooit werd me verteld basecoke/crack te hebben. Ofwel heb je goeie kwaliteit die je "kuist" tot crack en oprookt ofwel snuif je die lekker op. Maar dat dealers de coke voor jou gaan kuisen en extra verlies gaan als risico kunnen hebben omdat ze dan net lagere kwaliteit hebben? Dacht het niet. Valt me wel op dat je hier nog niet de meeste wijze reacties gegeven hebt. No offense naar u als persoon maar mijn ervaring weet wel beter.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kan me toch niet voorstellen dat iemand base coke gaat verkopen. Zal waarschijnlijk troep zijn. In mijn 10 jaar coke ervaring heeft nog nooit iemand mij base coke verkocht... degene die dat beweerde kreeg rommel...
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#19
het is vrij normaal dat iemand die coke verkoopt ook base-coke verkoopt, en een foutje is menselijk toch, het was ook een kleine "probeer" hoeveelheid van de TS. misschien heeft hij het verkeerde zakje gegeven, dat zou toch zomaar kunnen.
rommel verkopen bij een probeer hoeveelheid lijkt mij weer niet kunnen, je wil dan toch dat het bevalt en meer verkopen daarna.
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#20
ok... nou. ik ken alleen ,maar mensen die beide hebben, als je alleen rauwe verkoopt is je klanten groep kleiner, tenminte wel waar ik woon. maar verlies maak je toch niet? dat word toch allemaal gewogen en uitgerekend enz... dat is toch helemaal niet raar? ik bedoel ook geen offence hoor. ik denk dat wij een menings verschil hebben waar we niet uit gaan komen :P denk dat het aan onze woongebieden ligt. vraag en aanbod enz... :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."