#1
Ja dat is wel zo, heb alleen het geluk dat pep me toch beter bevalt, die zorgt wat minder voor een persoonlijkheidsverandering. :P
ooscaar zei:Als ik een dealer zou zijn die voor een paar duizend enkele maanden vast zit zou ik me ook wel belazerd voelen hoor :P
ik begrijp beide zinnen niet... fatsoenlijk contact persoon? deze persoon is die persoon zeg maar. deze persoon is geen "dealer"MeejheM zei:is je pep altijd 60%> ? dan zou ik een fatsoenlijk contactpersoon zoeken.
ps: echt wel geniaal, zoveel reacties, terwijl coke in de regel kut is.

Heanne71 zei:En ik had daarom verwacht dat ik wat van de coke zou merken, maar niks dus. Het was echt een smerige smaak, dus bloem kan ik me niet voorstellen. Ik denk eerder gemalen paracetamol. De stukjes leken daar ook op.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."