Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik slik ook anti psycotica. op dit moment olanzapine, ben begonnen met risperidon, snel gekapt want ik werd er impotent van als bijwerking. het is zo dat thc niet meer heel goed zijn werk doet omdat je receptoren wijd open staan. en natuurlijk ook tolerantie heeft hier veel mee te maken. als je dus (licht) psychotish bent (door het blowen hoogstwaarschijnlijk) betekend dat dat jen al een tijdje blowt, nu ineens met die medicatie erbij word je wat toleranter.(had uiteindelijk toch wel gebeurd) tip: neem de medicatie echt vlak voor het slapen, stop met blowen, of je rookt er twee(je snapt het reken sommetje dan) of drink er een biertje bij, door de alcohol word je wat meer stoned"
"in de zon liggen.. dat werkt idd jah. stoned in de zon liggen is ook helemaal niet lekker, ik trek dat zelfs niet. ik ga ook wel eens met de hond lopen, uren, laat ik me wiet thuis en de behoefte op die manier ook."
"ik ga achter me playstation of pc zitten en op een gegeven moment word ik ineens wakker"
"ik zou niet weten hoeveel schade enz, en wat schadelijker is enz. wel weet ik dat de schade van alcohol ONherstelbaar is,tenzij je 300 jaar kan worden en 200 jaar gestopt ben. :P dit is anders bij andere drugs, van drugs herstel je relatief sneller en makkelijker. mits recreatief gebruik. als je een die-hard gebruiker bent is dit natuurlijk anders."
"klopt, maar de door alcohol afgebroken hercencellen kunnen niet meer worden aangemaakt, en deze cellen hebben je hersenen nodig om bijv je serotonine aan te vullen, de door mdma agfebroken cellen kunnen wel opnieuw worden aangemaakt. en als je te vaak mdma gebruikt word je er imuum voor"
"overmatig gebruik is natuurlijk nooit goed. met niks, ook producten die geen drugs zijn. maar goed.... mdma schijnt wel kankercellen te bestrijden, dit is ook de reden dat er over mdma niet heel veel informatie is. het is ook zo dat als je alcohol drinkt tijdens mdma de kans kleiner is op oververhitting... dus ja... beter gewoon niks gebruiken. en alleen maar dingen eten uit je eigen tuin, en met een gasmasker over straat, zo blijf je het gezondst :P"
"het word natuurlijk in mindere mate toegediend.. niet dat alle kanker patienten dalijk stuiterend rondlopen, en hier zijn ze dus nog onderzoek naar aan het doen, vandaar de weinige info, alles word eerst uitgezocht toch. er is toch ook medi-wiet, dat bevat geen werkzame stof. zoiets zeg maar."
"Fool zei: Delain zei: Oke maar het antwoord ligt dan dus bij mij of acceptatie of stoppen Dat is geen gemakkelijke keuze hij denkt het zelf te kunnen zonder hulp maar ik geloof daar niet in heb constant het gevoel dat hij op welke wijze san ook beneveld wil zijn of te wel niet willen voelen Klik om te vergroten... Dat is inderdaad de uitdaging van het stoppen, je psychse zo krijgen dat je geen verlangen meer hebt om onder invloed te zijn. Klik om te vergroten... die verlangens zullen er altijd blijven verslaving is een chronishe ziekte. de kunst is om de verlangens te weerstaan, als je je laat opnemen, een dag kliniek behandeling kan ook dan leer je met deze verlangens omgaan: libermann training verslaving en psycho educatie, werkt allemaal echt als je het maar wil, en ook toepast wat je allemaal leert. iemand in een film zien gebruiken kan je al overstag doen gaan, of een bier reclame ofzo.. met die trainingen leer je het te weerstaan en niet de fout te maken"
"als ik echt trip vind ik het lekker om muziek te luisteren die ik nog nooit gehoord heb en niet ken. en/of drugs of alcohol gerelateerde nummers bijv: mr.brownstone en nighttrain van gn'r. master of puppets van metallica, 3 biri en n jonko van opgezwolle dat soort liedjes"
"slaap medicatie na speed zou ik niet weten, maar ik weet wel dat anti-psychotica, in mijn geval: zyprexa, 5mg, wel werkt om te kunnen slapen en wat rustig te worden en wat minder para. 5 mg is een hele lage dosis, dus kan het niet veel kwaad, zyprexa nemen zonder speed is ook wel leuk... als je ook van down houdt, ik neem het elke dag i.v.m. mijn ziektebeeld (schizo)lekker voor het slapen gaan. je zou dit dan eens kunnen proberen, als je dat wilt, alleen is het wel moeilijk om aan te komen, je krijgt alleen op recept."