#1
Dzy zei:Saivy zei:Psychonaut1976 zei:Speed is gewoon om wakker te blijven en niet zozeer voor een gevoel.
Waar haal jij die onzin nou uit?
Dat ben ik toch ook niet met je eens psychonaut. Ik kan me veel en veel beter concentreren, voel me super euforisch, krijg ontzettende praat kicks, ik doe het echt niet alleen om wakker te blijven.
Daar ben ik het volledig mee eens, als het me geen goed gevoel zou geven zou ik het namelijk niet nemen.. want gewoon wakker blijven daar is niks leuks aan, maar wakker blijven op speed is zalig.
