#1
Hoi Inga,
Ik heb dat ook hoor, de ene keer het zelfvertrouwensgevoel en de andere keer licht high gevoel... Je voelt je lekker en warm enzo maar mist dat zelfvertrouwen. Ik denk niet dat het aan de tolerantie ligt maar meer aan het spul of je stemming op dat moment.. Want de ene keer heb ik het wel en de andere keer niet.
Gr Bob
Ik heb dat ook hoor, de ene keer het zelfvertrouwensgevoel en de andere keer licht high gevoel... Je voelt je lekker en warm enzo maar mist dat zelfvertrouwen. Ik denk niet dat het aan de tolerantie ligt maar meer aan het spul of je stemming op dat moment.. Want de ene keer heb ik het wel en de andere keer niet.
Gr Bob

