Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEffect Coke

Effect Coke

76 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi Inga,

Ik heb dat ook hoor, de ene keer het zelfvertrouwensgevoel en de andere keer licht high gevoel... Je voelt je lekker en warm enzo maar mist dat zelfvertrouwen. Ik denk niet dat het aan de tolerantie ligt maar meer aan het spul of je stemming op dat moment.. Want de ene keer heb ik het wel en de andere keer niet.

Gr Bob
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
lj_bob zei:
Hoi Inga,

Ik heb dat ook hoor, de ene keer het zelfvertrouwensgevoel en de andere keer licht high gevoel... Je voelt je lekker en warm enzo maar mist dat zelfvertrouwen. Ik denk niet dat het aan de tolerantie ligt maar meer aan het spul of je stemming op dat moment.. Want de ene keer heb ik het wel en de andere keer niet.

Gr Bob
Klik om te vergroten...

precies, aan jne stemming ligt t.
I
IngaLid
01-01-2024, 00:00
#3
lj_bob zei:
Hoi Inga,

Ik heb dat ook hoor, de ene keer het zelfvertrouwensgevoel en de andere keer licht high gevoel... Je voelt je lekker en warm enzo maar mist dat zelfvertrouwen. Ik denk niet dat het aan de tolerantie ligt maar meer aan het spul of je stemming op dat moment.. Want de ene keer heb ik het wel en de andere keer niet.

Gr Bob
Klik om te vergroten...

Ik vind persoonlijk dat op coke de omgevingsfactoren niet zo een grote rol spelen. Je kan het bij wijze van spreken gebruiken tijdens je werk. Maar zoals ik reeds vertelde, doet het bij mij niet veel meer dan wakker en alert blijven....
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#4
lj_bob zei:
Hoi Inga,

Ik heb dat ook hoor, de ene keer het zelfvertrouwensgevoel en de andere keer licht high gevoel... Je voelt je lekker en warm enzo maar mist dat zelfvertrouwen. Ik denk niet dat het aan de tolerantie ligt maar meer aan het spul of je stemming op dat moment.. Want de ene keer heb ik het wel en de andere keer niet.

Gr Bob
Klik om te vergroten...

zit mischien wat in....
de ene keer valt t beter dan de andere.....
zeker weten dat je stemming een belangrijke factor speelt op dat moment.....en ook je algemene staat...
maar geloof me ik ben ervan overtuigd dat mijn tolerantiegraad momenteel heel hoog is.....
7 jaar geleden hadden we aan 1 gram met zijn tweetjes meer als genoeg.....
nu zit ik op ruim 4 gram....
en t ligt echt niet aan de kwaliteit van de sos.....ondertussen weet ik echt wel waneer ik zut heb....
en wij gebruiken 1 keer per week...
sorry corectie,momenteel is t streven 1 keer per maand
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tolerantie graad ligt ook best hoog :cry:
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#6
mm jah ikke na me werk (zaterdag)denk haal ff wa sos,
me vaste adressje nam allemaal de tel nie op duzz ik ben in het telefoon boek gedoken van me mobiel.
na proberenen kwam ik uit bij optie nummer 5 die wel opnam.

ik kon langst komen, tot 22,00 dan was hij wel weg.
op de weg heen was ik me al aan verlekkeren op een verdofde bek , los zittende tande en koude voete.

jah zij hij toen ik aan kwam ik heb geen hele pony's meer alleen halfjes.
ik niet te flauw want jah 2 halve is ook een hele denk je dan.

ik twee halve meer genomen op weg naar huis, pa en ma zate in het buitenland, me vriendin zou nie komen ( en me broertje is ook nie heilig duzz daar heb ik ook geen om kijken naar )
thuis aan gekomen een halve op een hoesje gedropt en gaan hakken

zaten er allemaal kleine brokje is ( zwaar irri ) nie kapot te krijgen
ze schoten allemaal van me hoesje af, het was ook echt wit wit nie egt glimmend eg raar. ik een dikke tets gelegt weg gehaalt mm nie veel nog eentje dan mm jah iets dan de 3de maar jah was te doen alleen toen was die halve bijna op.

eg klote haal nie meer bij die gast, het "mooie" is dat het van de gene komt waar ik normaal altijd haal. maar die wel super.

conclusie hier haal ik nie meer, die gast ver snijd hem meer als half om half sonde maar jah.

volgende keer maar op het vertrouwde adressje



Gr Tha :hearteyes: DoC
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
wausie91 zei:
Moon zei:
ik heb altijd gezegd dat ik sos niks aan vond.. nou daar kom ik na afgelopen weekend wel op terug! ik heb me toch goeie sos gehad! wat een super super super kwaliteit was dat zeg, de hele zaterdagavond/nacht en zondagochtend gesnoven met een stel vrienden.. iedereen voelde zich geweldig! geweldige dingen gedaan met z'n allen, ongelooflijk goeie gesprekken gehad, ongelooflijk gelachen, echt super!
gisteren was ik helemaal brak en nu voel ik me wel wat moe maar best lekker!
Klik om te vergroten...
lekker spulletje he als je goede hebt :wink:
Klik om te vergroten...

Geweldig! Die avond/nacht/ochtend whehe eigenlijk dat hele weekend, kon ik me dus echt voorstellen dat mensen verslaafd raken aan coke. Daarvoor vond ik het niet zo geweldig lekker eigenlijk maar nu ik een keer echt goede heb gehad weet ik wel beter. Na die keer heb ik niet meer gebruikt maar ik hoop echt binnenkort weer van die goeie sos te kunnen halen. Heb in ieder geval het nummer van de dealer goed bewaard :wink:
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hehehe :grin: Als je goede hebt is het inderdaad erg lekker. Ben ook blij dat ik zelf tegen zon top adresje ben aangelopen een keer.

Heb me daarvoor ook vaak zitten verbazen over wat er nou leuk aan moest zijn.
F
Fucking MadnessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja kwaliteit kan heel erg verschillen...als je een lekker pakje hebt dan word je avond vanzelf goed :sunglasses:
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tekyesss zei:
Hmm, ik heb het 1 keertje gedaan, maar ik vond er ook niet veel aan nee, maar dat kan dus aan de kwaliteit liggen? :P
Klik om te vergroten...

Kan behoorlijk aan de kwaliteit liggen. De eerste dat ik het goed had gedaan had ik het in spanje van zon mafketel afgetroggeld voor weinig geld haha. Topnacht gehad.

Daarna nooit meer echt goede gehad, tot ik huidige source ontdekte. En nu is het weer net zo tof.
T
TekyesssLid
01-01-2024, 00:00
#11
Had ik maar zo'n geluk :cry: :wink:
haha
E
Extraordinary_Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Nja ik zie sos als een soort onbewuste verslaving. Je voelt er vrij weinig van [vooral voor zoveel geld] en toch blijf je het willen.
De eerste keer dat ik sos op had was in de wc van een discotheek. Ik was fuuuuucking zenuwachtig en stond serieus te trillen op me poten. 2 sleutelpunten en een peukie later voelde ik me echt helemaal rustig worden enzo. Ik werd gewoon ontzettend ontspannen, ging lekker dansen en was gewoon in m'n element. Had toen om het driekwartier een nieuwe sleutelpunt nodig, en ik was tevreden. Laatste keer was ... eergister. Lijnen gelegd, en voelde me in het begin ook wel chill [was gewoon een fimavondje met wat mensen] en toen het op was zat ik echt te balen als de mthrfckr. Toen heb ik een lijntje pep genomen omdat ik iets móest hebben.
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Extraordinary_ zei:
Nja ik zie sos als een soort onbewuste verslaving. Je voelt er vrij weinig van [vooral voor zoveel geld] en toch blijf je het willen.
De eerste keer dat ik sos op had was in de wc van een discotheek. Ik was fuuuuucking zenuwachtig en stond serieus te trillen op me poten. 2 sleutelpunten en een peukie later voelde ik me echt helemaal rustig worden enzo. Ik werd gewoon ontzettend ontspannen, ging lekker dansen en was gewoon in m'n element. Had toen om het driekwartier een nieuwe sleutelpunt nodig, en ik was tevreden. Laatste keer was ... eergister. Lijnen gelegd, en voelde me in het begin ook wel chill [was gewoon een fimavondje met wat mensen] en toen het op was zat ik echt te balen als de mthrfckr. Toen heb ik een lijntje pep genomen omdat ik iets móest hebben.
Klik om te vergroten...

Ja dat is nou het gare van coke. Als het op is moet je gewoon meer hebben, het feit dat je niks meer heb of niet kan halen of whatever is niet acceptable. Zoiets. Soms ook niet, maar als je goede heb, en je bent nou eenmaal hele avond aan het snuiven en het is op, ben je gewoon zwaar naar de klote.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik voelde behalve die verdoving ook weinig van het enige wat ik hele tijd moest denken was hoe kunnen mensen 20 euro zomaar binnenwerken ikwerk 3 uur voor die geld duss :grin:

het zal wel raar zijn maar maar mischien wind ik mijn 0portemonee veel belangrijker dan die kick die je ervan krijgt :mrgreen:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#15
Houden zo :wink:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat had je dan verwacht, dat je ging trippen? :openmouth: :rolleyes:
B
BarbieLid
01-01-2024, 00:00
#17
(melissa)mijn mannetje snuift binnen t uur 2 halfjes weg,en dan komt er geen zinnig woord meer uit......
als ik t zie word ik er kriebelig van,junkie style echt....

Terring...das veel zeg,dan ga je 't toch al heel snel zonde vinden...als 't op raakt. Lijkt me.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."