#1
Had toen om het driekwartier een nieuwe sleutelpunt nodig, en ik was tevreden
Damn! Duurde het bij mij maar 3 kwartier... dan was de kwaliteit tenminste wat beter
Had toen om het driekwartier een nieuwe sleutelpunt nodig, en ik was tevreden
^_^ zei:Ja ik weet niet ik wilde altijd dat coke gevoel voelen van king of the world, zelfvertrouwen enzo. Paar keer gedaan nu maar krijg licht high gevoel maar niet echt wat ik zoek. Ga het binnenkort nog wel keer doen want zoek er toch naar. Denk dat het kwestie is van goede kwaliteit vinden zal wel sneller/beter opgenomen worden zonder al dat versnijdingsspul.

Inga zei:^_^ zei:Ja ik weet niet ik wilde altijd dat coke gevoel voelen van king of the world, zelfvertrouwen enzo. Paar keer gedaan nu maar krijg licht high gevoel maar niet echt wat ik zoek. Ga het binnenkort nog wel keer doen want zoek er toch naar. Denk dat het kwestie is van goede kwaliteit vinden zal wel sneller/beter opgenomen worden zonder al dat versnijdingsspul.
De coke die wij gebruiken is van super kwaliteit. Maar de tolerantiegraad heeft ervoor gezorgd dat we echt al veel moeten gebruiken om ons nog zalig chill te voelen.en dat is juist de merde van dit spul![]()
ik schaam me er diep voor......^_^ zei:Maar dat is alleen bij dagelijks gebruik toch? Of treed het ook al zo snel op als je het 1x in 2 weken zou doen?
lj_bob zei:Hoi Inga,
Ik heb dat ook hoor, de ene keer het zelfvertrouwensgevoel en de andere keer licht high gevoel... Je voelt je lekker en warm enzo maar mist dat zelfvertrouwen. Ik denk niet dat het aan de tolerantie ligt maar meer aan het spul of je stemming op dat moment.. Want de ene keer heb ik het wel en de andere keer niet.
Gr Bob
lj_bob zei:Hoi Inga,
Ik heb dat ook hoor, de ene keer het zelfvertrouwensgevoel en de andere keer licht high gevoel... Je voelt je lekker en warm enzo maar mist dat zelfvertrouwen. Ik denk niet dat het aan de tolerantie ligt maar meer aan het spul of je stemming op dat moment.. Want de ene keer heb ik het wel en de andere keer niet.
Gr Bob
lj_bob zei:Hoi Inga,
Ik heb dat ook hoor, de ene keer het zelfvertrouwensgevoel en de andere keer licht high gevoel... Je voelt je lekker en warm enzo maar mist dat zelfvertrouwen. Ik denk niet dat het aan de tolerantie ligt maar meer aan het spul of je stemming op dat moment.. Want de ene keer heb ik het wel en de andere keer niet.
Gr Bob
wausie91 zei:lekker spulletje he als je goede hebtMoon zei:ik heb altijd gezegd dat ik sos niks aan vond.. nou daar kom ik na afgelopen weekend wel op terug! ik heb me toch goeie sos gehad! wat een super super super kwaliteit was dat zeg, de hele zaterdagavond/nacht en zondagochtend gesnoven met een stel vrienden.. iedereen voelde zich geweldig! geweldige dingen gedaan met z'n allen, ongelooflijk goeie gesprekken gehad, ongelooflijk gelachen, echt super!
gisteren was ik helemaal brak en nu voel ik me wel wat moe maar best lekker!![]()
Tekyesss zei:Hmm, ik heb het 1 keertje gedaan, maar ik vond er ook niet veel aan nee, maar dat kan dus aan de kwaliteit liggen? :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."