"Gisteren een paar flinke snuiven gehad.
Om 9 uur smorgens na Awakenings hadden we nog zin om iets te doen.
Snel even een grammetje gehaald in de morgen en gelijk een snuif genomen.
Dat was raar zeg, zo liepen wij wankelig over straat.
Alles leek schokkerig te bwegen en ook hoe wij zelf voort bewogen.
Het leek alsof wij in een fictie wereld liepen.
Volkomen op ons gemak strompelend over straat in het lekkere zonnetje.
Aangekomen bij iemand hebben wij op zo'n grote trampoling in de tuin gezeten.
Daar nog een snuif genomen, en toen begon het pas echt te werken.
Ik begon mij echt heel raar te voelen, was steeds vergeten waar ik was en voelde mij op een gegeven moment eigenlijk los van mijn lichaam.
En steeds kreeg ik het gevoel alsof ik weer bovenop de trampoline kwam, alsof ik eerst daaronder zweefde en dan dacht ik weer bij mijzelf, oja ik ben hier gewoon.
Eigenlijk had ik constant het gevoel alsof mijn 'ik' dt was eigenlijk enkel een zwevend iets wat daar ergens in mijn hoofd zat, en steeds weer in de war raakte.
Ik had compleet geen gevoel meer met mijn lichaam.
Wat ook gebeurde is, dat ik steeds bij positieve leek te komen, en dan bij mijzelf dacht, waar ik net was en hoe ik mij voelde was dus maar fictief, ik ben eigenlijk hier.
Maar dan kwam er weer een ander gevoel over mij heen, waardoor ik steeds weg bleef zweven en geen idee meer had waar ik was.
Welke dag het was, was ik ook helemaal kwijt, voor mijn gevoel zat ik daar misschien wel twee dagen.
Toen gingen wij dus naar huis lopen, pfff dat was me wat zeg.
Eerst moest ik mijzelf bedenken dat ik schoenen had meegenomen die ik weer aan moest trekken.
Na een paar minuten te hebben geklunst zaten mijn schoenen aan mijn voeten, maar mijn veters kreeg ik neit echt te strikken.
Ik voelde mij echt enorm duizelig en had ook helemaal geen zwaartekracht gevoel meer.
Dat de vloer onder mij was, wist ik wel, maar voor mijngevoel kon het ook wel zijn dat ik half ondersteboven liep.
Uit automatsiche is het mij geleukt met de rest naar huis te lopen, ook al had ik geen idee waar ik was.
Toen ging ik mij ook nog een misselijk voelen, maar gek genoeg had ik er zelf niet zo'n last van, dit omdat hetgeen wat misselijk was, was niet zozeer ik, maar dat lichaam dat ik met mij mee sleepte.
Ook mijn handen en vingers leken niet van mij te zijn.
Ik had dan mijn handen gevuist, maar mijn duimen voelde alsof ze niet bij mijn handen hoorde.
Ik kan nooit genoeg hebben gehad om echt die K hole te halen, maar ik moet zeggen dat het allemaal verdacht raar en vreemd was.
Voor de volgende blijf ik liever wel thuis, dat ik niet naar huis hoef te lopen.
Nog iets, bij die Ketamine is het mij wel opgevallen, dat ik de laatste 3 ker nadat ik het na een avondje XTC gebruikte, wel heerlijk heb geslapen.
Wat dat betreft is het een echte aanrader voor na het feesten."
In: Ervaringen van gebruikers, beschrijvingen!
1-1-2024