Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nja ik zie sos als een soort onbewuste verslaving. Je voelt er vrij weinig van [vooral voor zoveel geld] en toch blijf je het willen. De eerste keer dat ik sos op had was in de wc van een discotheek. Ik was fuuuuucking zenuwachtig en stond serieus te trillen op me poten. 2 sleutelpunten en een peukie later voelde ik me echt helemaal rustig worden enzo. Ik werd gewoon ontzettend ontspannen, ging lekker dansen en was gewoon in m'n element. Had toen om het driekwartier een nieuwe sleutelpunt nodig, en ik was tevreden. Laatste keer was ... eergister. Lijnen gelegd, en voelde me in het begin ook wel chill [was gewoon een fimavondje met wat mensen] en toen het op was zat ik echt te balen als de mthrfckr. Toen heb ik een lijntje pep genomen omdat ik iets móest hebben."
"Qocaïne zei: Muziek doet mij vrij weinig onder invloed van coke. Uptempo muziek zorgt er wel voor dat ik wil dansen! Klik om te vergroten... agree!"