Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe herken je pure coke?

Hoe herken je pure coke?

100 antwoorden
68 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
LOL

MeejheM zei:
Dat werkt wel, maar alleen bij volle maan...

Edit: je moet trouwens ook nog maagd zijn.
Klik om te vergroten...
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#2
MeejheM zei:
Dat werkt wel, maar alleen bij volle maan...

Edit: je moet trouwens ook nog maagd zijn.
Klik om te vergroten...

:grin:

De discussies ook die dan volgen. "Eej Appie dit is baggercoke jongeehhh. Kijk dan. " "Nee jij weet gewoon niet want ik hoor jij zat met je vieze piemel in die meisje laatst."
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#3
simonsnel zei:
In pure vorm komt het niet voor in Nederland. Het is al versneden voordat het hier binnenkomt. In principe is dat niet zo erg want 70 procent puur is nog steeds redelijke coke.

Alleen is het spul wat ik tegenwoordig tegenkom vaak zo ontzettend versneden. Een paar jaar geleden was er nog hele redelijke, maar die tijden zijn helaas voorbij. Dit kan natuurlijk ook aan mijn contacten liggen.
Klik om te vergroten...

Je vindt best onversneden Coke in Nederland, ik koop altijd onversneden Coke. Dat is Coke waarvan zelfs de Basuca in een Europees lab wordt gemaakt, dus de Coca bladeren worden naar het lab gebracht, geen Coca pasta. Je kan, als je er het geld voor hebt en het geluk hebt zo'n connectie te vinden, rechtstreeks van de importeurs kopen. Dan is dat blokje van een kilo zelfs niet eens uitgepakt geweest eens het het labo heeft verlaten!

Ook in the U.K. is tegenwoordig onversneden Coke te vinden, in overvloed zelfs... En daar gewoon bij straat dealers, terwijl ze tot nu toe enkel zooi hadden ginder, hoe het komt dat daar sinds een jaar plots die super Coke te vinden is, weet niemand juist... Men speculeert door het Dark Web, maar dat betwijfel ik, dat zou evengoed versneden worden, eender wat die straatdealers hun bron is. Men speculeert ook door een overaanbod. Dan nog, het blijft vreemd.

Maar goed, je kan dus wel degelijk onversneden Coke kopen in Nederland, mk10 of in de 90% zuivere Coke versneden met enkele procentjes onschadelijk Cinamoyl en that's it. Dat zijn de drie soorten die ik zoal in mijn handen krijg, afhankelijk van of het Boliviaanse is, Colombiaanse of Peruviaanse (wat bij zuivere Coke een groot verschil in effect geeft). Geef mij maar Peruviaanse, heerlijk relaxte en ontspannen energy boost met een major euphoria, zowel mentaal, emotioneel als lichamelijk! Beter dan dat worden de zaken er niet op, en dat is ook niet mogelijk! Hou je meer van het speedy gevoel, kies dan Boliviaanse, een meer evenwichtige versie is dan weer de Colombiaanse!

Lager dan 85% koop ik geen Cocaïne, dan krijg je niet die mega euforie die Coke tot de meest intens euforische drug die er bestaat maakt, maar gezien 99% van alle gebruikers nooit zulke kwaliteit in handen krijgen, weet bijna niemand hoe sterk de euforie van onversneden, zuivere, high quality Coke eigenlijk is... Onder de 85% kom je net niet tot die uitbarsting van euforie, in het begin zelfs te heftig voor velen, je kan er ook enkel maar puntjes van snuiven, geen lijntjes van leggen, dat zou verkeerd aflopen! En zo'n mk10 werkt dan nog is lekker lang door, en dat is dan juist bij de Peruviaanse die ze aanbieden, heerlijk!

Maar inderdaad, verwacht niet dat je bij een gewone dealer kwaliteit krijgt aan een gewone prijs, 70% is uitzonderlijk, het gemiddelde is 40 tot 50%, maar vaak ook minder. 60% Is zowat de sterkste die men aantreft op straat. Voor echte Coke moet je ergens anders zijn, en pas dan besef je dat je tot je echte Coke hebt geprobeerd, je niet eens wist wat Coke nu eigenlijk deed en tot wat het in staat is! En dat is heel wat meer dan de misvatting dat base zuiver is of het fabeltje dat Aceton zuivere Coke oplevert...!

Soit, veel leesplezier!

Cheers!
s
srvsunknownLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga toch ook nog even verder op een wat ouder topic, en dat als nieuw lid ;P

De discussie over hoe goede/pure coke te herkennen is volgens mij een loze want 'herkennen' zul je toch echt gewoon in een testcentrum moeten laten doen.

Nu nog even een vraagje. Mijn vaste dealer vandaag ineens van de aardbodem verdwenen (no worries, hij is nu weer terecht - zie onder waarom ik daar blij mee ben :grin:) dus via via een andere gevonden maar dus ook weer andere coke.

Mijn eigen vaste dealer (nu 5 maanden) is extreem consequent geweest in wat hij levert. Nu 3x laten testen en de uitslagen waren 78, 76 en 78% zonder actieve toevoegingen. Nu wordt er hier en op andere fora altijd gesproken over een diesel-/kerosine-achtige geur gesproken (dit als gevolg van het productieproces). Echter deze coke ruikt wel bitter, maar absoluut niet naar diesel/kerosine of sterk chemisch.

Nu dus de coke die ik vandaag heb gekregen. Die ruikt dus echt zeer chemisch en herken hier inderdaad diesel in. Maar wat ik er van voel is dit niet zo zeer slechte coke, maar beduidend minder effecten dan van mijn gebruikelijke leverancier. Als ik daar begin met een iets te dik lijntje dan zit ik gelijk met hartkloppingen en dat is bij deze niet het geval. Ook het algemene beeld (euforisch en ja, zelfs relaxed voelen) is nu ook echt minder.

Ik heb mijzelf altijd goed geprobeerd om in te lezen maar ik blijf hier (door de uiteenlopende meningen en ervaringen) toch een beetje in het ongewisse. Ok, ik zal voor de puurheid en test uit moeten laten voeren maar ik benieuwd of iemand van jullie wellicht een idee heeft hoe het kan dat ik met minder pure coke nu juist wel die chemische geur heb. Ik denk dan gelijk aan versnijdingsmiddelen, maar dat baart me gelijk dan ook weer zorgen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meer overgebleven resten vanuit het productieproces lijkt me, dat zijn in ieder geval vaak de stoffen die chemisch ruiken.

Als je je zorgen maakt over versnijdingsmiddelen laat je het toch even testen?
p
peter manLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat betekend mk8 of mk10?
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het kunnen inderdaad resten zijn door een slecht productieproces, maar veeleer gasoline om andere versnijdingsmiddelen hun geur te maskeren.

Maar zeg je nu dat je Coke hebt die ergens einde in de 70% puur is zonder actieve cuts? Dat is al zeer goede kwaliteit, maar je zegt dat je daar hartkloppingen van krijgt? Dat klopt toch niet echt...

Met zulke Coke zou je geen last mogen hebben van hartkloppingen, zoals je zelf zegt, goede Coke geeft een relaxte energy boost, die geeft geen hartkloppingen, integendeel, dat is meestal het gevolg van cuts zoals Caffeïne of RC's.

(dat er amfetamine in Coke zou zitten is een fabeltje en dat wordt slechts heel, heel, heel zelden aangetroffen in Coke.

Cocaïne blijft mijn all time favorite drug ever, en ik heb persoonlijk een hekel aan Amfetamines, maar ik heb wel ontdekt dat het roken van Crystal Meth heel dicht bij het gevoel van Crack ligt (wat ik af en toe doe, zowel Crack als Crystal Meth, de meest potente vorm van Meth) maar dan nog meer intens. Eerst wilde ik het gewoon eens gedaan hebben, maar ik dacht dat het veel te speedy zou zijn, maar blijkt dat Crystal Meth veel meer euforisch is dan dat het speedy is. Ook geeft het een nice high in je hoofd.

Dit terzijde, maar ook al blijft Cocaïne mijn favorite, enkel op voorwaarde dat het goede, zuivere Coke is die GEEN hartkloppingen geeft. Soms heb ik niet genoeg geld om het minimum te kopen recht van mijn bron van de importeurs zelf, recht van het blok dat nog niet eens uitgepakt is en recht van het labo komt, geen tussenpersonen (zelfs de pasta wordt in het lab gemaakt, niet in een hutje in het Regenwoud, maar de bladeren van de Coca plant worden tot een lab in de U.K. gesmokkeld.

Dan moet je een groot bedrag kopen, een grote hoeveelheid om in aanmerking te komen om van hen te mogen kopen, tegen een zeer hoge prijs e zonder korting. Maar het is uniek zuivere Coke die altijd goed in 90% zuiver is en van vaak onversneden, soms zit er Cinamoyl bij (slechts een paar procent), wat een onschuldige cut is, niet psycho-actief. Ook kan het zijn dat er MK8 of MK10 in de Cocaïne zit, wat de Cocaïne een langere werkingsduur kan geven aangezien het actief is op het metabolisme. Maar als het afwijkt van wat ik hier opsom, dan wacht ik liever tot de nieuwe batch er is (uitzonderlijk) en dan gebruik ik Crystal Meth als vervangmiddel, slechts zelden dus, maar ik heb het een voldoende aantal keren gedaan en er genoeg over opgezocht alsmede informatie van het test centrum waar ik mijn drugs laat testen om te weten waarmee ik te maken heb.

En na drie keer wisselen heb ik nu een bron voor 98% zuivere onversneden Crystal Meth, wat niet ongewoon is voor Meth, behalve wanneer het Europese Meth is, gezien de lage vraag naar het product. Het geeft nochtans een veel meer intense euforie dan Coke, Crack of Heroïne, ik keen geen andere drug die, wanneer gerookt, zo euforisch is.

Ik vind, ook omdat het zo goedkoop is, dat je beter af bent met Crystal Meth zo heel af en toe dan dat je slechte Cok koopt. Maar dan wel enkel vanuit financieel en euforisch oogpunt, want Crystal Meth is niet iets voor mensen die een verslavende persoonlijkheid hebben, het is zeer verslavend en heel destructief alsmede gevaarlijk. Dus niet dat ik hier een pleidooi voor Meth gebruik geef. Enkel mijn eigen ervaring tegenover high quality of low quality Coke.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat als je 79% pure Coke zonder actieve cuts hebt dat je daar hartkloppingen van krijgt, dat vind ik zeer vreemd... Dat zou niet mogen met degelijke kwaliteit Coke... Echt niet... Dat is normaal gezien een effect van cuts...
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#8
denk dat je eerder sloth zal tegenkomen van de goonies film, wijd glimlachend op een eenhoorn
in een japanse tuin in Scandinavië , terwijl ie aangejuicht van de verwarde menigte
gekke boglin poppen uit de 90s rondgooid, als promotiestunt.boglins.jpg
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#9
OT mocht het toegelaten zijn, ik scoorde verdomme pure coke voor degene die me een boglin pop, de blauwe links kan bezorgen...

Een vieze dief, (mss wel een coke head, of een utrechtse van nederwiet psychotisch geworden zwerver )
heeft men blauwe pop geript,

ze zijn uit de handel genomen, wegens te uitlenend tot pestgedrag...

ze waren levensecht,, heb er veel mensen mee doen rotschrikken.
100% SCHRIKKANS voor de gedupeerde, als je hem ermee in de maling nam.

Maar dit is dus geen oproep om me te contacteren met boglin poppen om een adresje los tte peuteren
ik help niemand zich een vroeg graf te delven...verder dan met mijn boglin poppen mensen pesten doe ik niet
eigenlijk n'aaibaar ventje hee, ben ik,
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#10
peter man zei:
Wat betekend mk8 of mk10?
Klik om te vergroten...

MK8 en MK10 zijn versnijdingsmiddelen die, voor zover ik er iets van weet (niet veel) in samenwerking met Cocaine je metabolisme veranderen, zo kan de Cocaine bv. langer aanhouden in werking of sterker inslaan - wat vaststaat is, is dat het niet meteen schadelijke en ter verbetering van de Coke-ervaring producten zijn waarmee Coke in meestal kleine mate (dit ziet men bij kwaliteitsdrugs ter zuiverheid van zo'n 74%, maar vaak komt het niet voor dat een dealer de moeite doet deze cuts voor je in huis te halen, al ken ik er wel eentje die het wel doet) kan worden versneden.

Het effect met MK10 hield naar mening zeker langer aan, maar ik heb nog maar enkele malen MK8 en 10 gehad, ik houd meer van geen of een minieme versnijding met Cinamoyl: dat is een onschadelijk en niet psycho-actief versnijdingsmiddel dat vaak bij de hoogste kwaliteit Coke gebruikt wordt - als je Coke een 6% versneden is en het is met Cinamoyl, dan kan het niet echt nog beter worden! :)
p
peter manLid
01-01-2024, 00:00
#11
Johnny Snow zei:
MK8 en MK10 zijn versnijdingsmiddelen die, voor zover ik er iets van weet (niet veel) in samenwerking met Cocaine je metabolisme veranderen, zo kan de Cocaine bv. langer aanhouden in werking of sterker inslaan - wat vaststaat is, is dat het niet meteen schadelijke en ter verbetering van de Coke-ervaring producten zijn waarmee Coke in meestal kleine mate (dit ziet men bij kwaliteitsdrugs ter zuiverheid van zo'n 74%, maar vaak komt het niet voor dat een dealer de moeite doet deze cuts voor je in huis te halen, al ken ik er wel eentje die het wel doet) kan worden versneden.

Het effect met MK10 hield naar mening zeker langer aan, maar ik heb nog maar enkele malen MK8 en 10 gehad, ik houd meer van geen of een minieme versnijding met Cinamoyl: dat is een onschadelijk en niet psycho-actief versnijdingsmiddel dat vaak bij de hoogste kwaliteit Coke gebruikt wordt - als je Coke een 6% versneden is en het is met Cinamoyl, dan kan het niet echt nog beter worden! :)
Klik om te vergroten...

hoi je lijkt mij veel te weten over cocaine!
graag had ik wat informatie ontrent bepaalde zaken aub
heb overlaatst een brok aangekocht in NL
deze was zo hard als steen en rook licht parfum/diesel of wat een geur er de dag van vandaag over heen gaat.
bij inname van 1 lijn komt mijn rush op en verzwakt deze weer, deze rush gaat zo up / down 1uur aan een stuk
tydens deze 1uur ben ik ook angstig en wreemd gevoel toch wel ik ben ook wel angstig persoon van mijn eigen.
nu weet ik van coke dat deze vaak versneden wordt etcetc maar weet nooit goed met welke middelen op deze effecten te krijgen. ik heb altyd schrik dat er iets in zit dat vuiligheid kan opwekken
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#12
peter man zei:
hoi je lijkt mij veel te weten over cocaine!
graag had ik wat informatie ontrent bepaalde zaken aub
heb overlaatst een brok aangekocht in NL
deze was zo hard als steen en rook licht parfum/diesel of wat een geur er de dag van vandaag over heen gaat.
bij inname van 1 lijn komt mijn rush op en verzwakt deze weer, deze rush gaat zo up / down 1uur aan een stuk
tydens deze 1uur ben ik ook angstig en wreemd gevoel toch wel ik ben ook wel angstig persoon van mijn eigen.
nu weet ik van coke dat deze vaak versneden wordt etcetc maar weet nooit goed met welke middelen op deze effecten te krijgen. ik heb altyd schrik dat er iets in zit dat vuiligheid kan opwekken
Klik om te vergroten...

De kwaliteit/inhoud kun je alleen achterhalen door je coke te laten testen. Dit kan bij één van de vele testcentra in Nederland. Je vind ze HIER. Speculatie over de kwaliteit/inhoud van je drugs is niet toegestaan op dit forum. Lees de regels nog even door.

https://drugsforum.nl/help/terms
p
peter manLid
01-01-2024, 00:00
#13
SanneBanne zei:
De kwaliteit/inhoud kun je alleen achterhalen door je coke te laten testen. Dit kan bij één van de vele testcentra in Nederland. Je vind ze HIER. Speculatie over de kwaliteit/inhoud van je drugs is niet toegestaan op dit forum. Lees de regels nog even door.

https://drugsforum.nl/help/terms
Klik om te vergroten...
Oei mijn excuses! had het nog niet gelezen.
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#14
peter man zei:
hoi je lijkt mij veel te weten over cocaine!
graag had ik wat informatie ontrent bepaalde zaken aub
heb overlaatst een brok aangekocht in NL
deze was zo hard als steen en rook licht parfum/diesel of wat een geur er de dag van vandaag over heen gaat.
bij inname van 1 lijn komt mijn rush op en verzwakt deze weer, deze rush gaat zo up / down 1uur aan een stuk
tydens deze 1uur ben ik ook angstig en wreemd gevoel toch wel ik ben ook wel angstig persoon van mijn eigen.
nu weet ik van coke dat deze vaak versneden wordt etcetc maar weet nooit goed met welke middelen op deze effecten te krijgen. ik heb altyd schrik dat er iets in zit dat vuiligheid kan opwekken
Klik om te vergroten...

Ja, je moet eigenlijk best je drugs laten testen natuurlijk. Er is ook heel wat bagger te vinden waarin best tot erg schadelijke cuts aanwezig zijn.

Edit: maar ook al moet je je drugs laten testen en zegt men vaak niet meer dan dat, er is natuurlijk objectief wel heel wat over Coke te zeggen natuurlijk, in theorie (of praktijk-ervaringen van een bepaalde kwaliteit Coke van een gebruiker; zo heb ik al bagger gehad in mijn leven - veel - maar de laatste jaren quasi altijd bijna tot niet versneden Coke: dus ik heb wel een goed idee van wat de verschillen in effecten en enkele andere zaken zijn...).

Nu, waarom het gevoel op en af gaat weet ik niet juist, meestal is het een constante met hoe beter de kwaliteit hoe minder abrupt de plotse uitwerking (en minder snel eveneens) en door het trager uitwerken is ook de crash minder (ook al was je high beter).

Soms zijn mensen ontsteld wanneer ze ontdekken dat Coke eigenlijk meer smooth is zuiver dan wanneer onzuiver.

Verder, het is een stimulant, dus het kan bij angstige mensen (bewust of niet) sowieso angst of zelfs paniek (of zelfs psychose) opwekken. Ook raken mensen van slechte kwaliteit gauw paranoïde, nerveus, hebben vaak een wat opgefokt gevoel, hartkloppingen enz... Goede Coke geeft (als je tegen Coke tegen kan) juist geen enkel van die effecten, maar is een heel ontspannen energy boost met een heerlijke euforie die je allesbehalve overgestimuleerd maakt; daarom ook is Coke meer populair bij mensen van middelbare leeftijd dan jongeren, het is een drug om gewoon mee in de zetel te zitten (vooral de Peruviaanse) of op Café, maar geen echte mega party drug. (plus de werking is kort tegenover een lange party, en vooral MDMA en Speed zijn populair als de échte party-drugs, dit terzijde).

De geur van je Coke mag zeker niet sterk zijn, dat is een slecht teken: goede Coke geurt niet sterk. Het kan inderdaad een beetje naar petrol of ook zoetig rieken - echter beiden kunnen een teken van goede Coke of van versnijdingsmiddelen zijn (sommige Coke heeft een zoete geur ook als het niet versneden is met Mannitol o.d., maar over het algemeen zal Coke vooral heel erg bitter zijn, een zalig gevoel geven wanneer je het snuift, het voelt heerlijk zacht in je neus en je zal niet rap schade oplopen i.t.t. versneden rommel - en ja, het effect zegt alles eh: energy boost maar ontspannen, je voelt je God (ze zeggen altijd eat Acid, see God, je kan ook zeggen, sniff Cocaine and be God) en je voelt een heerlijk orgasme doorheen je hele lichaam stromen terwijl je geest vooral seksueel getint, genietend kreunende geluiden maakt in zichzelf, afgewisseld met wauw, dit is pas waanzinnig heerlijk, zo wil ik me altijd voelen! - zo voel je je als alles goed zit.

Je angst-reactie betekent niet dat het slechte Coke was, mensen met aanleg daarvoor kunnen angstig worden van stimulanten, zelfs van goede Coke.

Edit: ps: dat het een brok was zegt ook niets, al zou ik het zelf liever krijgen dan poeder, poeders vertrouw ik niet (want welke dealer gaat in jouw plaats je brok Coke zomaar eventjes pletten om jou dat werk uit te sparen, toch kan poeder goede kwaliteit zijn), maar, ondanks dit gegeven, kan men Coke ook versnijden en met een simpel proces en een microgolfoven er makkelijk terug een brok van maken, dus ook daar kan je nooit zeker van zijn.

Hopelijk heb ik een beetje kunnen helpen.

Grtz.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Johnny Snow: ik geloof zeker dat goed zuivere coke minder bijwerkingen geeft. Maar dat goede coke per definitie niet voor hartkloppingen zorgt klinkt me wel een beetje te optimistisch in de oren. (Even aangenomen dat je met hartkloppingen niet alleen bedoelt een onregelmatige hartslag, maar ook een te snelle hartslag.) Volgens mij is dat eerder iets persoonlijks, zegt het vooral iets over hoe je als individu op cocaïne - dat stimulatie nu eenmaal als effect heeft - reageert.

Ik heb afgelopen weekend voor het eerst coke geprobeerd (300 mg, getest op 70% dus best oké spul) en dit is goed bevallen, hoewel ik het eerlijk gezegd ook weer niet mega bijzonder vond. Ik vond het zoals jij beschrijft een ontspannen energieboost geven en werd er creatief van. Het effect kwam op mij subtiel en ‘zacht’ over, verre van opgefokt of overgestimuleerd inderdaad. Echter, lichamelijk was dat een iets ander verhaal, want zes (!) uur na de laatste lijn had ik nog steeds een hartslag van 140. Dat is enorm hoog voor mijn doen, zeker voor een relatief bescheiden dosis (toch?), maar laat staan zo lang na de uitwerking nog! Heeft dus ook lang geduurd voor ik kon slapen. Niet erg, want vond dat het wel waard, maar stond wel echt te kijken van die hartslag. Leek een beetje haaks te staan op de subtiliteit van het effect dat ik ervaren had.

Wat je zegt over ‘zacht in de neus’ vond ik ook tegenvallen, want na de vierde lijn kreeg ik een serieuze bloedneus aan één kant. Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik in de winter vrij gevoelig ben voor bloedneuzen en geen fervente snuiver ben, maar desondanks had ik dit niet eerder meegemaakt van een drug. En het was wel een beetje storend.

Nog tips hieromtrent?
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze olifant zei:
@Johnny Snow: ik geloof zeker dat goed zuivere coke minder bijwerkingen geeft. Maar dat goede coke per definitie niet voor hartkloppingen zorgt klinkt me wel een beetje te optimistisch in de oren. (Even aangenomen dat je met hartkloppingen niet alleen bedoelt een onregelmatige hartslag, maar ook een te snelle hartslag.) Volgens mij is dat eerder iets persoonlijks, zegt het vooral iets over hoe je als individu op cocaïne - dat stimulatie nu eenmaal als effect heeft - reageert.

Ik heb afgelopen weekend voor het eerst coke geprobeerd (300 mg, getest op 70% dus best oké spul) en dit is goed bevallen, hoewel ik het eerlijk gezegd ook weer niet mega bijzonder vond. Ik vond het zoals jij beschrijft een ontspannen energieboost geven en werd er creatief van. Het effect kwam op mij subtiel en ‘zacht’ over, verre van opgefokt of overgestimuleerd inderdaad. Echter, lichamelijk was dat een iets ander verhaal, want zes (!) uur na de laatste lijn had ik nog steeds een hartslag van 140. Dat is enorm hoog voor mijn doen, zeker voor een relatief bescheiden dosis (toch?), maar laat staan zo lang na de uitwerking nog! Heeft dus ook lang geduurd voor ik kon slapen. Niet erg, want vond dat het wel waard, maar stond wel echt te kijken van die hartslag. Leek een beetje haaks te staan op de subtiliteit van het effect dat ik ervaren had.

Wat je zegt over ‘zacht in de neus’ vond ik ook tegenvallen, want na de vierde lijn kreeg ik een serieuze bloedneus aan één kant. Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik in de winter vrij gevoelig ben voor bloedneuzen en geen fervente snuiver ben, maar desondanks had ik dit niet eerder meegemaakt van een drug. En het was wel een beetje storend.

Nog tips hieromtrent?
Klik om te vergroten...

Ja, dat van die neus zegt me toch met zekerheid dat er een - althans voor je neus - schadelijke cut in verwerkt zat, als je na je vierde lijn (wat trouwens al veel is na elkaar) reeds een bloedneus krijgt; normaal moet het echt aangenaam voelen als de Coke doorheen je neus gaat, alsof je neus een wellness-kuur krijgt heel even - ook, goede Coke wordt zeer snel en gemakkelijk opgenomen door het neusslijmvlies - ik weet niet of je last had van ofwel het druipen van Coke in je keel ofwel van niet opgenomen substantie in de neus dat je hebt moeten uit snuiten? Dat wijst ook op een slechte cut (je hebt heel goede cuts zoals bv. Cinamoyl, wat je heel vaak ziet bij the real highest quality Coke (ook studies wijzen dat uit, dat Cinamoyl de cut van de klasse Coke is).

Nu je zuiverheid was zeker niet slecht (ook niet highest quality of close, maar voor gewoon bij een dealer, veronderstel ik, zeker zowat het beste dat je mag verwachten, zeker als het maar veertig of vijftig euro voor eentje is) enfin, verder, inderdaad je hart kan sneller gaan slaan, maar ieder mens reageert harder of minder hart daarop: jij had een heftige reactie daarop naar mijn mening, echt wel heftig, mijn hartslag komt nooit boven de 128 uit heb ik gemerkt (behalve een enkele keer met Ecuadoriaanse Coke, want om even duidelijk te maken, dat moet bij de zuiverheid die je had wel al merkbaar zijn, dat er een groot verschil is in effect tussen de origine van de Coke, dit komt omdat de aarde waarin en de altitude waarop een plant groeit verschilt per regio en daardoor niet dezelfde en in andere verhoudingen diens Alkaloiden aanmaakt, zo is Coke uit Ecuador heel speedy, niet echt euforisch, Coke uit Peru is de meest ontspannen Coke die er bestaat, je kan zelfs niet geheel en al van een energy boost spreken, maar het is wel de meest euforische Coke, ook al, tov Colombiaanse bv., komt die meest intense Coke euforie langzaam opzetten, Colombiaanse slaat veel meer directer in, en is de meest gebalanceerde vorm van Coke qua verhouding euforie/energy/ontspannen gevoel. Het kan dat ik vaak vergeet dat niet iedereen zoals ik steevast, en normaal gezien zo goed als altijd mogelijk, voor Peruviaanse Coke kies, hele zuivere, en ik dus echt de meest ontspannen Coca soort mogelijk gebruik, ik houd niet van speedy, zeker niet omdat ik dagelijks gebruik, dus thuis en vaak alleen ook en ik geen nood heb aan een echte energy boost, ik heb nood aan de intense euforie van de Coke uit Peru, heerlijk in de zetel gewoon zitten en genieten van het gevoel dat doorheen je lichaam stroomt!) Soit, misschien had jij een speedy Coke soort, misschien wel Ecuadoriaanse? Die kan best speedy zijn, al vind ik het nog een heftige reactie dan voor de zuiverheid die je had (Coke geeft zijn volle effecten pas prijs vanaf 85% zuiverheid, en die worden pas heel erg intens rond negentig procent... Dat is nog wel even een beetje meer dan rond de zeventig procent - super uitgesproken zou ik de verschillen niet verwachten bij die zuiverheid, maar zeker wel merkbaar indien er geen psycho-actieve cut bij je product zat dat ook (negatief) effect gaf? Of caffeine?

Weet je waarmee je spul versneden was buiten enkel de zuiverheid? Het lab weet je dat te zeggen eh... Dat is het punt net, om schadelijke stoffen niet te gebruiken; een cut van 30% Levamisol of Cinamoyl is een gigantisch verschil voor je gezondheid... Of hoe weet je de zuiverheid van je spul indien niet via test centrum?

Sorry voor de lange tekst; binging on Crystal Meth... Cheers! :)

ps: ik nam de laatste tijd steeds meer en langere breaks tussen gebruik door, wat geen probleem bleek, en na zo'n goede twintig jaar van praktisch dagelijks gebruik van Heroïne, Oxynorm, Cocaïne en afwisselend eens Crystal Meth ben ik thans aan mijn laatste stash bezig - wanneer deze op is binnen enkele dagen (het is een kleine stash Coke, niet mijn vaste bron, wel Peruviaanse - dat merk ik meteen - 87% zuiver, ik heb twee gram gekocht voor 120 euro, enige cut is Cinamoyl, geen vervuiling van productieproces aanwezig of zo, dus clean spul, zal binnen enkele dagen op zijn en dan stop ik geheel en al met drugs voorgoed, dit is mijn afscheid: tijd om mijn gezondheid terug op peil te brengen zodat ik niet eindig als wrak, nog voor het te laat is. Een rehab staat bij op het lijstje na deze Meth binge, wat dagen recuperatie, en een Coke binge, en dan finito en rehab. Dit terzijde. Maar ik ben tevreden, ik heb het geweldig gehad, en ik merk de eerste tekenen van verslechtering van sommige lichamelijke functies, dus tijd om te stoppen en nog een comfortabele, oude dag mee te mogen maken. Ik heb ook vrede met de beslissing na dit grammetje Crystal en deze twee gram Sosa er een punt achter te zetten - done all I wanted to do in extremis even, time to quit while I'm ahead, I cheated death already by far at this point, lol! :) Grtz.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Johnny Snow zei:
Ja, dat van die neus zegt me toch met zekerheid dat er een - althans voor je neus - schadelijke cut in verwerkt zat, als je na je vierde lijn (wat trouwens al veel is na elkaar) reeds een bloedneus krijgt; normaal moet het echt aangenaam voelen als de Coke doorheen je neus gaat, alsof je neus een wellness-kuur krijgt heel even - ook, goede Coke wordt zeer snel en gemakkelijk opgenomen door het neusslijmvlies - ik weet niet of je last had van ofwel het druipen van Coke in je keel ofwel van niet opgenomen substantie in de neus dat je hebt moeten uit snuiten? Dat wijst ook op een slechte cut (je hebt heel goede cuts zoals bv. Cinamoyl, wat je heel vaak ziet bij the real highest quality Coke (ook studies wijzen dat uit, dat Cinamoyl de cut van de klasse Coke is).

Nu je zuiverheid was zeker niet slecht (ook niet highest quality of close, maar voor gewoon bij een dealer, veronderstel ik, zeker zowat het beste dat je mag verwachten, zeker als het maar veertig of vijftig euro voor eentje is) enfin, verder, inderdaad je hart kan sneller gaan slaan, maar ieder mens reageert harder of minder hart daarop: jij had een heftige reactie daarop naar mijn mening, echt wel heftig, mijn hartslag komt nooit boven de 128 uit heb ik gemerkt (behalve een enkele keer met Ecuadoriaanse Coke, want om even duidelijk te maken, dat moet bij de zuiverheid die je had wel al merkbaar zijn, dat er een groot verschil is in effect tussen de origine van de Coke, dit komt omdat de aarde waarin en de altitude waarop een plant groeit verschilt per regio en daardoor niet dezelfde en in andere verhoudingen diens Alkaloiden aanmaakt, zo is Coke uit Ecuador heel speedy, niet echt euforisch, Coke uit Peru is de meest ontspannen Coke die er bestaat, je kan zelfs niet geheel en al van een energy boost spreken, maar het is wel de meest euforische Coke, ook al, tov Colombiaanse bv., komt die meest intense Coke euforie langzaam opzetten, Colombiaanse slaat veel meer directer in, en is de meest gebalanceerde vorm van Coke qua verhouding euforie/energy/ontspannen gevoel. Het kan dat ik vaak vergeet dat niet iedereen zoals ik steevast, en normaal gezien zo goed als altijd mogelijk, voor Peruviaanse Coke kies, hele zuivere, en ik dus echt de meest ontspannen Coca soort mogelijk gebruik, ik houd niet van speedy, zeker niet omdat ik dagelijks gebruik, dus thuis en vaak alleen ook en ik geen nood heb aan een echte energy boost, ik heb nood aan de intense euforie van de Coke uit Peru, heerlijk in de zetel gewoon zitten en genieten van het gevoel dat doorheen je lichaam stroomt!) Soit, misschien had jij een speedy Coke soort, misschien wel Ecuadoriaanse? Die kan best speedy zijn, al vind ik het nog een heftige reactie dan voor de zuiverheid die je had (Coke geeft zijn volle effecten pas prijs vanaf 85% zuiverheid, en die worden pas heel erg intens rond negentig procent... Dat is nog wel even een beetje meer dan rond de zeventig procent - super uitgesproken zou ik de verschillen niet verwachten bij die zuiverheid, maar zeker wel merkbaar indien er geen psycho-actieve cut bij je product zat dat ook (negatief) effect gaf? Of caffeine?

Weet je waarmee je spul versneden was buiten enkel de zuiverheid? Het lab weet je dat te zeggen eh... Dat is het punt net, om schadelijke stoffen niet te gebruiken; een cut van 30% Levamisol of Cinamoyl is een gigantisch verschil voor je gezondheid... Of hoe weet je de zuiverheid van je spul indien niet via test centrum?

Sorry voor de lange tekst; binging on Crystal Meth... Cheers! :)

ps: ik nam de laatste tijd steeds meer en langere breaks tussen gebruik door, wat geen probleem bleek, en na zo'n goede twintig jaar van praktisch dagelijks gebruik van Heroïne, Oxynorm, Cocaïne en afwisselend eens Crystal Meth ben ik thans aan mijn laatste stash bezig - wanneer deze op is binnen enkele dagen (het is een kleine stash Coke, niet mijn vaste bron, wel Peruviaanse - dat merk ik meteen - 87% zuiver, ik heb twee gram gekocht voor 120 euro, enige cut is Cinamoyl, geen vervuiling van productieproces aanwezig of zo, dus clean spul, zal binnen enkele dagen op zijn en dan stop ik geheel en al met drugs voorgoed, dit is mijn afscheid: tijd om mijn gezondheid terug op peil te brengen zodat ik niet eindig als wrak, nog voor het te laat is. Een rehab staat bij op het lijstje na deze Meth binge, wat dagen recuperatie, en een Coke binge, en dan finito en rehab. Dit terzijde. Maar ik ben tevreden, ik heb het geweldig gehad, en ik merk de eerste tekenen van verslechtering van sommige lichamelijke functies, dus tijd om te stoppen en nog een comfortabele, oude dag mee te mogen maken. Ik heb ook vrede met de beslissing na dit grammetje Crystal en deze twee gram Sosa er een punt achter te zetten - done all I wanted to do in extremis even, time to quit while I'm ahead, I cheated death already by far at this point, lol! :) Grtz.
Klik om te vergroten...

Thanks voor je uitgebreide reactie! Ik kan even niet te uitgebreid terug reageren (moeder op bezoek, lol), maar alvast een paar antwoorden: die vier lijntjes waren niet achter elkaar, het waren lijntjes van 50 mg en de eerste 100 heb ik eerst genomen, een uur later de tweede 100. Wacht even, ik heb het verkeerd gezegd, ik kreeg die bloedneus pas na het zesde - en laatste - lijntje, dat was weer een uur verder. Het is dus wel zoals ik al zei zo dat ik gevoelig ben voor bloedneuzen, ik heb er in dit seizoen ook vaak ‘random’ eentje dus geen enkele drug zal daar echt bij helpen natuurlijk :wink:

Ik had wel veel last van de drip, die vond ik erg vies en aanwezig in verhouding tot eerdere drugs die ik gesnoven heb (speed en ketamine). Bleef lang hangen achterin m’n keel. Vond het daarentegen wel prettig dat coke helemaal niet brandde.

Het spul was niet door mezelf getest maar door een vriend van mij (die te vertrouwen is hierin), ik woon in België dus dit is voor mij zelf altijd wat lastiger, hij zei in ieder geval dat er volgens het testcentrum géén cafeïne in zat. Ik vraag hem even na of hij buiten die info en de zuiverheid nog andere informatie heeft gekregen.

Bijzonder dat je aan je laatste stash bezig bent joh! Lijkt me een vreemd idee na al die tijden... Ga je het erg missen denk je, of heb je er volledig vrede mee?
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze olifant zei:
Bijzonder dat je aan je laatste stash bezig bent joh! Lijkt me een vreemd idee na al die tijden... Ga je het erg missen denk je, of heb je er volledig vrede mee?
Klik om te vergroten...

Volledige vrede: ik verwacht niet dat je het echt gaat doen, maar moest je zin hebben in een lange tekst, zie dan mijn post: mijn testament, over hoe ik mijn leven als junkie heb ervaren en wat ik essentieel vind om niet in mijn laatste post, maar wel mijn post die alvast in samen-gang met het stoppen met drugs wel reeds mijn afscheidstekst van dit forum is, want na volgende week zal ik, eens mijn stash op is, ook dit forum of eender wat met drugs te maken heeft voor altijd achter mij laten. Heel overdreven lange tekst, ik verwacht niet dat iemand die zal lezen, maar ik heb alvast afscheid van mijn favoriete drugsforum genomen met die tekst.

Maar ja, volledige vrede.

Grtz!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Johnny Snow zei:
Volledige vrede: ik verwacht niet dat je het echt gaat doen, maar moest je zin hebben in een lange tekst, zie dan mijn post: mijn testament, over hoe ik mijn leven als junkie heb ervaren en wat ik essentieel vind om niet in mijn laatste post, maar wel mijn post die alvast in samen-gang met het stoppen met drugs wel reeds mijn afscheidstekst van dit forum is, want na volgende week zal ik, eens mijn stash op is, ook dit forum of eender wat met drugs te maken heeft voor altijd achter mij laten. Heel overdreven lange tekst, ik verwacht niet dat iemand die zal lezen, maar ik heb alvast afscheid van mijn favoriete drugsforum genomen met die tekst.

Maar ja, volledige vrede.

Grtz!
Klik om te vergroten...

Ik zal er zeker vanmiddag eens voor gaan zitten om het te lezen. Vind dat wel heel interessant eigenlijk, een leven (bewust?) leven als junk en dan ook zo bewust stoppen. Alvast respect voor die keuze! Mag ik vragen hoe oud je nu (ongeveer) bent?
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Thans zopas 38 geworden. En ja, ik heb dingen gedaan die zo onverantwoord waren dat ik eigenlijk door had moeten zijn, maar eens ik besloot dagelijks Coke en Heroïne te gebruiken, en nog meer vanaf Crystal Meth (roken) erbij kwam, heb ik alle wetenschappelijke studies die ik maar kan vinden tot nog steeds blijven volgen om zoveel als mogelijk te weten over mijn drugs en proberen een zo bewust mogelijk gebruiker te zijn - maar mijn zelf-destructieve party-escapisme tijd heeft mij jarenlang ieder weekend ziek zwaar doen feesten onder ziek zware drug-combo's waardoor ik toch enkele OD's en orgaanfalen heb opgelopen.

Maar eigenlijk had iemand met minder weerstand dingen die ik gedaan heb niet overleefd, of toch zeker een groot aantal mensen (ik heb een zeer sterke tolerantie tegen ieder middel, behalve Meth roken is echt heavy, en ik heb een strong mindset, ik had me voorgenomen dat vanaf mijn lichaam zou aangeven als je nu niet stopt dan ben je dit jaar nog een wrak dat dan zal blijven gebruiken uit pure miserie en me zo tot schroot zou herleiden en als wrak nog enkele jaren eigenlijk geen leven mee te hebben, dat ik dan zou stoppen met ieder gebruik omdat ik mezelf zo niet wil zien eindigen, ik wil een humaan levenseinde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."