#1
LOL
MeejheM zei:Dat werkt wel, maar alleen bij volle maan...
Edit: je moet trouwens ook nog maagd zijn.
MeejheM zei:Dat werkt wel, maar alleen bij volle maan...
Edit: je moet trouwens ook nog maagd zijn.
MeejheM zei:Dat werkt wel, maar alleen bij volle maan...
Edit: je moet trouwens ook nog maagd zijn.
In pure vorm komt het niet voor in Nederland. Het is al versneden voordat het hier binnenkomt. In principe is dat niet zo erg want 70 procent puur is nog steeds redelijke coke.
Alleen is het spul wat ik tegenwoordig tegenkom vaak zo ontzettend versneden. Een paar jaar geleden was er nog hele redelijke, maar die tijden zijn helaas voorbij. Dit kan natuurlijk ook aan mijn contacten liggen.
Wat betekend mk8 of mk10?
MK8 en MK10 zijn versnijdingsmiddelen die, voor zover ik er iets van weet (niet veel) in samenwerking met Cocaine je metabolisme veranderen, zo kan de Cocaine bv. langer aanhouden in werking of sterker inslaan - wat vaststaat is, is dat het niet meteen schadelijke en ter verbetering van de Coke-ervaring producten zijn waarmee Coke in meestal kleine mate (dit ziet men bij kwaliteitsdrugs ter zuiverheid van zo'n 74%, maar vaak komt het niet voor dat een dealer de moeite doet deze cuts voor je in huis te halen, al ken ik er wel eentje die het wel doet) kan worden versneden.
Het effect met MK10 hield naar mening zeker langer aan, maar ik heb nog maar enkele malen MK8 en 10 gehad, ik houd meer van geen of een minieme versnijding met Cinamoyl: dat is een onschadelijk en niet psycho-actief versnijdingsmiddel dat vaak bij de hoogste kwaliteit Coke gebruikt wordt - als je Coke een 6% versneden is en het is met Cinamoyl, dan kan het niet echt nog beter worden!![]()
hoi je lijkt mij veel te weten over cocaine!
graag had ik wat informatie ontrent bepaalde zaken aub
heb overlaatst een brok aangekocht in NL
deze was zo hard als steen en rook licht parfum/diesel of wat een geur er de dag van vandaag over heen gaat.
bij inname van 1 lijn komt mijn rush op en verzwakt deze weer, deze rush gaat zo up / down 1uur aan een stuk
tydens deze 1uur ben ik ook angstig en wreemd gevoel toch wel ik ben ook wel angstig persoon van mijn eigen.
nu weet ik van coke dat deze vaak versneden wordt etcetc maar weet nooit goed met welke middelen op deze effecten te krijgen. ik heb altyd schrik dat er iets in zit dat vuiligheid kan opwekken
Oei mijn excuses! had het nog niet gelezen.De kwaliteit/inhoud kun je alleen achterhalen door je coke te laten testen. Dit kan bij één van de vele testcentra in Nederland. Je vind ze HIER. Speculatie over de kwaliteit/inhoud van je drugs is niet toegestaan op dit forum. Lees de regels nog even door.
https://drugsforum.nl/help/terms
hoi je lijkt mij veel te weten over cocaine!
graag had ik wat informatie ontrent bepaalde zaken aub
heb overlaatst een brok aangekocht in NL
deze was zo hard als steen en rook licht parfum/diesel of wat een geur er de dag van vandaag over heen gaat.
bij inname van 1 lijn komt mijn rush op en verzwakt deze weer, deze rush gaat zo up / down 1uur aan een stuk
tydens deze 1uur ben ik ook angstig en wreemd gevoel toch wel ik ben ook wel angstig persoon van mijn eigen.
nu weet ik van coke dat deze vaak versneden wordt etcetc maar weet nooit goed met welke middelen op deze effecten te krijgen. ik heb altyd schrik dat er iets in zit dat vuiligheid kan opwekken
@Johnny Snow: ik geloof zeker dat goed zuivere coke minder bijwerkingen geeft. Maar dat goede coke per definitie niet voor hartkloppingen zorgt klinkt me wel een beetje te optimistisch in de oren. (Even aangenomen dat je met hartkloppingen niet alleen bedoelt een onregelmatige hartslag, maar ook een te snelle hartslag.) Volgens mij is dat eerder iets persoonlijks, zegt het vooral iets over hoe je als individu op cocaïne - dat stimulatie nu eenmaal als effect heeft - reageert.
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst coke geprobeerd (300 mg, getest op 70% dus best oké spul) en dit is goed bevallen, hoewel ik het eerlijk gezegd ook weer niet mega bijzonder vond. Ik vond het zoals jij beschrijft een ontspannen energieboost geven en werd er creatief van. Het effect kwam op mij subtiel en ‘zacht’ over, verre van opgefokt of overgestimuleerd inderdaad. Echter, lichamelijk was dat een iets ander verhaal, want zes (!) uur na de laatste lijn had ik nog steeds een hartslag van 140. Dat is enorm hoog voor mijn doen, zeker voor een relatief bescheiden dosis (toch?), maar laat staan zo lang na de uitwerking nog! Heeft dus ook lang geduurd voor ik kon slapen. Niet erg, want vond dat het wel waard, maar stond wel echt te kijken van die hartslag. Leek een beetje haaks te staan op de subtiliteit van het effect dat ik ervaren had.
Wat je zegt over ‘zacht in de neus’ vond ik ook tegenvallen, want na de vierde lijn kreeg ik een serieuze bloedneus aan één kant. Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik in de winter vrij gevoelig ben voor bloedneuzen en geen fervente snuiver ben, maar desondanks had ik dit niet eerder meegemaakt van een drug. En het was wel een beetje storend.
Nog tips hieromtrent?
Ja, dat van die neus zegt me toch met zekerheid dat er een - althans voor je neus - schadelijke cut in verwerkt zat, als je na je vierde lijn (wat trouwens al veel is na elkaar) reeds een bloedneus krijgt; normaal moet het echt aangenaam voelen als de Coke doorheen je neus gaat, alsof je neus een wellness-kuur krijgt heel even - ook, goede Coke wordt zeer snel en gemakkelijk opgenomen door het neusslijmvlies - ik weet niet of je last had van ofwel het druipen van Coke in je keel ofwel van niet opgenomen substantie in de neus dat je hebt moeten uit snuiten? Dat wijst ook op een slechte cut (je hebt heel goede cuts zoals bv. Cinamoyl, wat je heel vaak ziet bij the real highest quality Coke (ook studies wijzen dat uit, dat Cinamoyl de cut van de klasse Coke is).
Nu je zuiverheid was zeker niet slecht (ook niet highest quality of close, maar voor gewoon bij een dealer, veronderstel ik, zeker zowat het beste dat je mag verwachten, zeker als het maar veertig of vijftig euro voor eentje is) enfin, verder, inderdaad je hart kan sneller gaan slaan, maar ieder mens reageert harder of minder hart daarop: jij had een heftige reactie daarop naar mijn mening, echt wel heftig, mijn hartslag komt nooit boven de 128 uit heb ik gemerkt (behalve een enkele keer met Ecuadoriaanse Coke, want om even duidelijk te maken, dat moet bij de zuiverheid die je had wel al merkbaar zijn, dat er een groot verschil is in effect tussen de origine van de Coke, dit komt omdat de aarde waarin en de altitude waarop een plant groeit verschilt per regio en daardoor niet dezelfde en in andere verhoudingen diens Alkaloiden aanmaakt, zo is Coke uit Ecuador heel speedy, niet echt euforisch, Coke uit Peru is de meest ontspannen Coke die er bestaat, je kan zelfs niet geheel en al van een energy boost spreken, maar het is wel de meest euforische Coke, ook al, tov Colombiaanse bv., komt die meest intense Coke euforie langzaam opzetten, Colombiaanse slaat veel meer directer in, en is de meest gebalanceerde vorm van Coke qua verhouding euforie/energy/ontspannen gevoel. Het kan dat ik vaak vergeet dat niet iedereen zoals ik steevast, en normaal gezien zo goed als altijd mogelijk, voor Peruviaanse Coke kies, hele zuivere, en ik dus echt de meest ontspannen Coca soort mogelijk gebruik, ik houd niet van speedy, zeker niet omdat ik dagelijks gebruik, dus thuis en vaak alleen ook en ik geen nood heb aan een echte energy boost, ik heb nood aan de intense euforie van de Coke uit Peru, heerlijk in de zetel gewoon zitten en genieten van het gevoel dat doorheen je lichaam stroomt!) Soit, misschien had jij een speedy Coke soort, misschien wel Ecuadoriaanse? Die kan best speedy zijn, al vind ik het nog een heftige reactie dan voor de zuiverheid die je had (Coke geeft zijn volle effecten pas prijs vanaf 85% zuiverheid, en die worden pas heel erg intens rond negentig procent... Dat is nog wel even een beetje meer dan rond de zeventig procent - super uitgesproken zou ik de verschillen niet verwachten bij die zuiverheid, maar zeker wel merkbaar indien er geen psycho-actieve cut bij je product zat dat ook (negatief) effect gaf? Of caffeine?
Weet je waarmee je spul versneden was buiten enkel de zuiverheid? Het lab weet je dat te zeggen eh... Dat is het punt net, om schadelijke stoffen niet te gebruiken; een cut van 30% Levamisol of Cinamoyl is een gigantisch verschil voor je gezondheid... Of hoe weet je de zuiverheid van je spul indien niet via test centrum?
Sorry voor de lange tekst; binging on Crystal Meth... Cheers!
ps: ik nam de laatste tijd steeds meer en langere breaks tussen gebruik door, wat geen probleem bleek, en na zo'n goede twintig jaar van praktisch dagelijks gebruik van Heroïne, Oxynorm, Cocaïne en afwisselend eens Crystal Meth ben ik thans aan mijn laatste stash bezig - wanneer deze op is binnen enkele dagen (het is een kleine stash Coke, niet mijn vaste bron, wel Peruviaanse - dat merk ik meteen - 87% zuiver, ik heb twee gram gekocht voor 120 euro, enige cut is Cinamoyl, geen vervuiling van productieproces aanwezig of zo, dus clean spul, zal binnen enkele dagen op zijn en dan stop ik geheel en al met drugs voorgoed, dit is mijn afscheid: tijd om mijn gezondheid terug op peil te brengen zodat ik niet eindig als wrak, nog voor het te laat is. Een rehab staat bij op het lijstje na deze Meth binge, wat dagen recuperatie, en een Coke binge, en dan finito en rehab. Dit terzijde. Maar ik ben tevreden, ik heb het geweldig gehad, en ik merk de eerste tekenen van verslechtering van sommige lichamelijke functies, dus tijd om te stoppen en nog een comfortabele, oude dag mee te mogen maken. Ik heb ook vrede met de beslissing na dit grammetje Crystal en deze twee gram Sosa er een punt achter te zetten - done all I wanted to do in extremis even, time to quit while I'm ahead, I cheated death already by far at this point, lol!Grtz.
Bijzonder dat je aan je laatste stash bezig bent joh! Lijkt me een vreemd idee na al die tijden... Ga je het erg missen denk je, of heb je er volledig vrede mee?
Volledige vrede: ik verwacht niet dat je het echt gaat doen, maar moest je zin hebben in een lange tekst, zie dan mijn post: mijn testament, over hoe ik mijn leven als junkie heb ervaren en wat ik essentieel vind om niet in mijn laatste post, maar wel mijn post die alvast in samen-gang met het stoppen met drugs wel reeds mijn afscheidstekst van dit forum is, want na volgende week zal ik, eens mijn stash op is, ook dit forum of eender wat met drugs te maken heeft voor altijd achter mij laten. Heel overdreven lange tekst, ik verwacht niet dat iemand die zal lezen, maar ik heb alvast afscheid van mijn favoriete drugsforum genomen met die tekst.
Maar ja, volledige vrede.
Grtz!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."