#1
jawel ik ben goed opgevoed dus als iemand iets tegen mij zegt dan antwoord ik. ![:tongueout:]()
@De Dunne.
bedankt voor de tip, ben helemaal nieuw en zag de onderwerpen en wilde mijn mening geven. eigenlijk zoek ik een middel dat ik kan snuiven zonder dat het drugs bevat, zoals ze bijvoorbeeld op tv doen, of waar coke mee wordt versneden.( en nee, is niet voor eigen handeltje opzetten bedoelt, maar als alternatief) heb snuif tabak geprobeerd maar dat vind ik niets. nogmaals dank
Yoo mail mij eens@ modknipik heb een keertje 10g gekocht. het kwam in een blok, die van grotere blok is gebroken. maar nu heb ik niks meer.zou wel die nog wel willen. was heel erg goed
Poedersuiker of bakpoeder bijvoorbeeld.Je zou cafeïne poeder kunnen snuiven, al heeft dat wel een "werking", en ondanks dat het geen harddrug is, is het ook niet heel gezond. Ze gebruiken dat vaak als versnijdingsmiddel in speed. Ik zit hard te denken. Een poeder dat geen werking heeft en niet al te veel "smaak" heeft en ongevaarlijk is om te snuiven.
Als me iets te binnen schiet laat ik me nog even horen!
ik ga erg stuiteren van cafeïne, drink ook geen koffie en als ik een blikje energie neem dan wordt ik hyper eik vraag me af of poedersuiker en bakpoeder echt te snuiven zijn en wat dat voor gevolgen heeft... iemand ervaring ?Poedersuiker of bakpoeder bijvoorbeeld.
Je kán alles snuiven...ik ga erg stuiteren van cafeïne, drink ook geen koffie en als ik een blikje energie neem dan wordt ik hyper eik vraag me af of poedersuiker en bakpoeder echt te snuiven zijn en wat dat voor gevolgen heeft... iemand ervaring ?
Of een gram afwegen vervolgens uitkoken op een lepel zodat versnijding opgelost worden! Erin roeren zodat snel hard en een klein wit brokje over blijft... daarna opnieuw wegen maar. Maar dat is ook niet 100% betrouwbaar maar je kunt wel schatting maken! Prijzen nu echt sky high
ik heb een keertje 10g gekocht. het kwam in een blok, die van grotere blok is gebroken. maar nu heb ik niks meer.zou wel die nog wel willen. was heel erg goed
Dan kost dat je een hele gram en zit je met base coke.. daar moet je helemaal niet aan beginnen..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."