Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe herken je pure coke?

Hoe herken je pure coke?

100 antwoorden
69 weergaven
18-5-2026
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb wel eens gehoord dat als je met fel licht op het poeder schijnt en je ziet een soort kristallen 'glitteren' dat dat een teken kan zijn van goede coke. Kent iemand dit?
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vorig jaar had je nog die Witte Heroine, dat was vrij sterke coke. En ja, 70% is redelijk. Maar het is ook een beetje de vraag wat die andere 30% is voordat je van redelijkheid echt kan spreken natuurlijk. Hoe heet die wormenvergiftroep ook alweer? Levisamole... ja daar moet je je even in verdiepen voordat je je neus weer voor een hoop geld volpropt. Hoewel... Hoe puur kan coke maximaal zijn? Kan ik ook opzoeken maar dat treft nu net even niet....
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vaak wordt er zo'n versnijdingsmiddel van de smartshop gebruikt. Wat daar in zit weet ik ook niet precies. Volgens mij zijn de meeste verhalen over coke versneden met gevaarlijke stoffen trouwens ook gewoon onzin. Waarom zou een dealer jou iets heel gevaarlijks verkopen? Nooit dat je dan nog een keer bij hem haalt toch? Tenzij je op straat koopt van iemand die je verder niet kent natuurlijk.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tommie_K zei:
Vorig jaar had je nog die Witte Heroine, dat was vrij sterke coke. En ja, 70% is redelijk. Maar het is ook een beetje de vraag wat die andere 30% is voordat je van redelijkheid echt kan spreken natuurlijk. Hoe heet die wormenvergiftroep ook alweer? Levisamole... ja daar moet je je even in verdiepen voordat je je neus weer voor een hoop geld volpropt. Hoewel... Hoe puur kan coke maximaal zijn? Kan ik ook opzoeken maar dat treft nu net even niet....
Klik om te vergroten...

Witte heroïne was/is letterlijk witte heroïne versneden met cafeïne afkomstig uit China. Kun je niet een groot topic openen voor al je onjuiste en/of onleesbare ingevingen?
x
xEmilyyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
Tommie_K zei:
MeejheM zei:
Maar dealers staan zelden in de erfenis van hun klanten. Dode klanten heb je niks aan.

Leuk dat je zo bevlogen reageert wanneer ik even rechtzet dat witte cocaine geen cocaine is maar heroine. het leek mij best een relevant detail.
Klik om te vergroten...
witte cocaine? 't zal toch niet waar zijn?
Klik om te vergroten...
:)
Klik om te vergroten...

Dus ik heb al die tijd heroïne gesnoven?
Juist toen ik gele had dacht ik vrijwel zeker dat het vermengd met speed was.
Heb ik er toch naast gezeten al die tijd :c
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jezus wat praat iedereen hier langs elkaar heen zeg... Lees anders even twee keer voor je reageert. :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tekzor668 zei:
xEmilyy zei:
Dus ik heb al die tijd heroïne gesnoven?
Juist toen ik gele had dacht ik vrijwel zeker dat het vermengd met speed was.
Heb ik er toch naast gezeten al die tijd :c
Klik om te vergroten...
Zonder een testresultaat kan niemand dat met zekerheid bevestigen...
Klik om te vergroten...
En zonder gevoel voor humor, kun je niet zien dat dat een grap was? :sunglasses:
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon negeren, soms lastig, maar wel het beste. :wink:
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom zo'n haat naar tommie? laat m toch lekker zn verhaal vertellen. als je het niet leuk vindt reageer dan niet.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is gewoon een forumregel voor...

"Stoer gedrag m.b.t. overmatig drugsgebruik"
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
SmartieAndMe zei:
Is gewoon een forumregel voor...

"Stoer gedrag m.b.t. overmatig drugsgebruik"
Klik om te vergroten...
Het sarcasme spatte er wel vanaf vind ik eerlijk gezegd. Dat het nergens op slaat, tja Tommie flapt er wel meer gekke dingen uit zo.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#12
denk dat je eerder sloth zal tegenkomen van de goonies film, wijd glimlachend op een eenhoorn
in een japanse tuin in Scandinavië , terwijl ie aangejuicht van de verwarde menigte
gekke boglin poppen uit de 90s rondgooid, als promotiestunt.boglins.jpg
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#13
OT mocht het toegelaten zijn, ik scoorde verdomme pure coke voor degene die me een boglin pop, de blauwe links kan bezorgen...

Een vieze dief, (mss wel een coke head, of een utrechtse van nederwiet psychotisch geworden zwerver )
heeft men blauwe pop geript,

ze zijn uit de handel genomen, wegens te uitlenend tot pestgedrag...

ze waren levensecht,, heb er veel mensen mee doen rotschrikken.
100% SCHRIKKANS voor de gedupeerde, als je hem ermee in de maling nam.

Maar dit is dus geen oproep om me te contacteren met boglin poppen om een adresje los tte peuteren
ik help niemand zich een vroeg graf te delven...verder dan met mijn boglin poppen mensen pesten doe ik niet
eigenlijk n'aaibaar ventje hee, ben ik,
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#14
peter man zei:
Wat betekend mk8 of mk10?
Klik om te vergroten...

MK8 en MK10 zijn versnijdingsmiddelen die, voor zover ik er iets van weet (niet veel) in samenwerking met Cocaine je metabolisme veranderen, zo kan de Cocaine bv. langer aanhouden in werking of sterker inslaan - wat vaststaat is, is dat het niet meteen schadelijke en ter verbetering van de Coke-ervaring producten zijn waarmee Coke in meestal kleine mate (dit ziet men bij kwaliteitsdrugs ter zuiverheid van zo'n 74%, maar vaak komt het niet voor dat een dealer de moeite doet deze cuts voor je in huis te halen, al ken ik er wel eentje die het wel doet) kan worden versneden.

Het effect met MK10 hield naar mening zeker langer aan, maar ik heb nog maar enkele malen MK8 en 10 gehad, ik houd meer van geen of een minieme versnijding met Cinamoyl: dat is een onschadelijk en niet psycho-actief versnijdingsmiddel dat vaak bij de hoogste kwaliteit Coke gebruikt wordt - als je Coke een 6% versneden is en het is met Cinamoyl, dan kan het niet echt nog beter worden! :)
p
peter manLid
01-01-2024, 00:00
#15
Johnny Snow zei:
MK8 en MK10 zijn versnijdingsmiddelen die, voor zover ik er iets van weet (niet veel) in samenwerking met Cocaine je metabolisme veranderen, zo kan de Cocaine bv. langer aanhouden in werking of sterker inslaan - wat vaststaat is, is dat het niet meteen schadelijke en ter verbetering van de Coke-ervaring producten zijn waarmee Coke in meestal kleine mate (dit ziet men bij kwaliteitsdrugs ter zuiverheid van zo'n 74%, maar vaak komt het niet voor dat een dealer de moeite doet deze cuts voor je in huis te halen, al ken ik er wel eentje die het wel doet) kan worden versneden.

Het effect met MK10 hield naar mening zeker langer aan, maar ik heb nog maar enkele malen MK8 en 10 gehad, ik houd meer van geen of een minieme versnijding met Cinamoyl: dat is een onschadelijk en niet psycho-actief versnijdingsmiddel dat vaak bij de hoogste kwaliteit Coke gebruikt wordt - als je Coke een 6% versneden is en het is met Cinamoyl, dan kan het niet echt nog beter worden! :)
Klik om te vergroten...

hoi je lijkt mij veel te weten over cocaine!
graag had ik wat informatie ontrent bepaalde zaken aub
heb overlaatst een brok aangekocht in NL
deze was zo hard als steen en rook licht parfum/diesel of wat een geur er de dag van vandaag over heen gaat.
bij inname van 1 lijn komt mijn rush op en verzwakt deze weer, deze rush gaat zo up / down 1uur aan een stuk
tydens deze 1uur ben ik ook angstig en wreemd gevoel toch wel ik ben ook wel angstig persoon van mijn eigen.
nu weet ik van coke dat deze vaak versneden wordt etcetc maar weet nooit goed met welke middelen op deze effecten te krijgen. ik heb altyd schrik dat er iets in zit dat vuiligheid kan opwekken
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze olifant zei:
@Johnny Snow: ik geloof zeker dat goed zuivere coke minder bijwerkingen geeft. Maar dat goede coke per definitie niet voor hartkloppingen zorgt klinkt me wel een beetje te optimistisch in de oren. (Even aangenomen dat je met hartkloppingen niet alleen bedoelt een onregelmatige hartslag, maar ook een te snelle hartslag.) Volgens mij is dat eerder iets persoonlijks, zegt het vooral iets over hoe je als individu op cocaïne - dat stimulatie nu eenmaal als effect heeft - reageert.

Ik heb afgelopen weekend voor het eerst coke geprobeerd (300 mg, getest op 70% dus best oké spul) en dit is goed bevallen, hoewel ik het eerlijk gezegd ook weer niet mega bijzonder vond. Ik vond het zoals jij beschrijft een ontspannen energieboost geven en werd er creatief van. Het effect kwam op mij subtiel en ‘zacht’ over, verre van opgefokt of overgestimuleerd inderdaad. Echter, lichamelijk was dat een iets ander verhaal, want zes (!) uur na de laatste lijn had ik nog steeds een hartslag van 140. Dat is enorm hoog voor mijn doen, zeker voor een relatief bescheiden dosis (toch?), maar laat staan zo lang na de uitwerking nog! Heeft dus ook lang geduurd voor ik kon slapen. Niet erg, want vond dat het wel waard, maar stond wel echt te kijken van die hartslag. Leek een beetje haaks te staan op de subtiliteit van het effect dat ik ervaren had.

Wat je zegt over ‘zacht in de neus’ vond ik ook tegenvallen, want na de vierde lijn kreeg ik een serieuze bloedneus aan één kant. Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik in de winter vrij gevoelig ben voor bloedneuzen en geen fervente snuiver ben, maar desondanks had ik dit niet eerder meegemaakt van een drug. En het was wel een beetje storend.

Nog tips hieromtrent?
Klik om te vergroten...

Ja, dat van die neus zegt me toch met zekerheid dat er een - althans voor je neus - schadelijke cut in verwerkt zat, als je na je vierde lijn (wat trouwens al veel is na elkaar) reeds een bloedneus krijgt; normaal moet het echt aangenaam voelen als de Coke doorheen je neus gaat, alsof je neus een wellness-kuur krijgt heel even - ook, goede Coke wordt zeer snel en gemakkelijk opgenomen door het neusslijmvlies - ik weet niet of je last had van ofwel het druipen van Coke in je keel ofwel van niet opgenomen substantie in de neus dat je hebt moeten uit snuiten? Dat wijst ook op een slechte cut (je hebt heel goede cuts zoals bv. Cinamoyl, wat je heel vaak ziet bij the real highest quality Coke (ook studies wijzen dat uit, dat Cinamoyl de cut van de klasse Coke is).

Nu je zuiverheid was zeker niet slecht (ook niet highest quality of close, maar voor gewoon bij een dealer, veronderstel ik, zeker zowat het beste dat je mag verwachten, zeker als het maar veertig of vijftig euro voor eentje is) enfin, verder, inderdaad je hart kan sneller gaan slaan, maar ieder mens reageert harder of minder hart daarop: jij had een heftige reactie daarop naar mijn mening, echt wel heftig, mijn hartslag komt nooit boven de 128 uit heb ik gemerkt (behalve een enkele keer met Ecuadoriaanse Coke, want om even duidelijk te maken, dat moet bij de zuiverheid die je had wel al merkbaar zijn, dat er een groot verschil is in effect tussen de origine van de Coke, dit komt omdat de aarde waarin en de altitude waarop een plant groeit verschilt per regio en daardoor niet dezelfde en in andere verhoudingen diens Alkaloiden aanmaakt, zo is Coke uit Ecuador heel speedy, niet echt euforisch, Coke uit Peru is de meest ontspannen Coke die er bestaat, je kan zelfs niet geheel en al van een energy boost spreken, maar het is wel de meest euforische Coke, ook al, tov Colombiaanse bv., komt die meest intense Coke euforie langzaam opzetten, Colombiaanse slaat veel meer directer in, en is de meest gebalanceerde vorm van Coke qua verhouding euforie/energy/ontspannen gevoel. Het kan dat ik vaak vergeet dat niet iedereen zoals ik steevast, en normaal gezien zo goed als altijd mogelijk, voor Peruviaanse Coke kies, hele zuivere, en ik dus echt de meest ontspannen Coca soort mogelijk gebruik, ik houd niet van speedy, zeker niet omdat ik dagelijks gebruik, dus thuis en vaak alleen ook en ik geen nood heb aan een echte energy boost, ik heb nood aan de intense euforie van de Coke uit Peru, heerlijk in de zetel gewoon zitten en genieten van het gevoel dat doorheen je lichaam stroomt!) Soit, misschien had jij een speedy Coke soort, misschien wel Ecuadoriaanse? Die kan best speedy zijn, al vind ik het nog een heftige reactie dan voor de zuiverheid die je had (Coke geeft zijn volle effecten pas prijs vanaf 85% zuiverheid, en die worden pas heel erg intens rond negentig procent... Dat is nog wel even een beetje meer dan rond de zeventig procent - super uitgesproken zou ik de verschillen niet verwachten bij die zuiverheid, maar zeker wel merkbaar indien er geen psycho-actieve cut bij je product zat dat ook (negatief) effect gaf? Of caffeine?

Weet je waarmee je spul versneden was buiten enkel de zuiverheid? Het lab weet je dat te zeggen eh... Dat is het punt net, om schadelijke stoffen niet te gebruiken; een cut van 30% Levamisol of Cinamoyl is een gigantisch verschil voor je gezondheid... Of hoe weet je de zuiverheid van je spul indien niet via test centrum?

Sorry voor de lange tekst; binging on Crystal Meth... Cheers! :)

ps: ik nam de laatste tijd steeds meer en langere breaks tussen gebruik door, wat geen probleem bleek, en na zo'n goede twintig jaar van praktisch dagelijks gebruik van Heroïne, Oxynorm, Cocaïne en afwisselend eens Crystal Meth ben ik thans aan mijn laatste stash bezig - wanneer deze op is binnen enkele dagen (het is een kleine stash Coke, niet mijn vaste bron, wel Peruviaanse - dat merk ik meteen - 87% zuiver, ik heb twee gram gekocht voor 120 euro, enige cut is Cinamoyl, geen vervuiling van productieproces aanwezig of zo, dus clean spul, zal binnen enkele dagen op zijn en dan stop ik geheel en al met drugs voorgoed, dit is mijn afscheid: tijd om mijn gezondheid terug op peil te brengen zodat ik niet eindig als wrak, nog voor het te laat is. Een rehab staat bij op het lijstje na deze Meth binge, wat dagen recuperatie, en een Coke binge, en dan finito en rehab. Dit terzijde. Maar ik ben tevreden, ik heb het geweldig gehad, en ik merk de eerste tekenen van verslechtering van sommige lichamelijke functies, dus tijd om te stoppen en nog een comfortabele, oude dag mee te mogen maken. Ik heb ook vrede met de beslissing na dit grammetje Crystal en deze twee gram Sosa er een punt achter te zetten - done all I wanted to do in extremis even, time to quit while I'm ahead, I cheated death already by far at this point, lol! :) Grtz.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Johnny Snow zei:
Ja, dat van die neus zegt me toch met zekerheid dat er een - althans voor je neus - schadelijke cut in verwerkt zat, als je na je vierde lijn (wat trouwens al veel is na elkaar) reeds een bloedneus krijgt; normaal moet het echt aangenaam voelen als de Coke doorheen je neus gaat, alsof je neus een wellness-kuur krijgt heel even - ook, goede Coke wordt zeer snel en gemakkelijk opgenomen door het neusslijmvlies - ik weet niet of je last had van ofwel het druipen van Coke in je keel ofwel van niet opgenomen substantie in de neus dat je hebt moeten uit snuiten? Dat wijst ook op een slechte cut (je hebt heel goede cuts zoals bv. Cinamoyl, wat je heel vaak ziet bij the real highest quality Coke (ook studies wijzen dat uit, dat Cinamoyl de cut van de klasse Coke is).

Nu je zuiverheid was zeker niet slecht (ook niet highest quality of close, maar voor gewoon bij een dealer, veronderstel ik, zeker zowat het beste dat je mag verwachten, zeker als het maar veertig of vijftig euro voor eentje is) enfin, verder, inderdaad je hart kan sneller gaan slaan, maar ieder mens reageert harder of minder hart daarop: jij had een heftige reactie daarop naar mijn mening, echt wel heftig, mijn hartslag komt nooit boven de 128 uit heb ik gemerkt (behalve een enkele keer met Ecuadoriaanse Coke, want om even duidelijk te maken, dat moet bij de zuiverheid die je had wel al merkbaar zijn, dat er een groot verschil is in effect tussen de origine van de Coke, dit komt omdat de aarde waarin en de altitude waarop een plant groeit verschilt per regio en daardoor niet dezelfde en in andere verhoudingen diens Alkaloiden aanmaakt, zo is Coke uit Ecuador heel speedy, niet echt euforisch, Coke uit Peru is de meest ontspannen Coke die er bestaat, je kan zelfs niet geheel en al van een energy boost spreken, maar het is wel de meest euforische Coke, ook al, tov Colombiaanse bv., komt die meest intense Coke euforie langzaam opzetten, Colombiaanse slaat veel meer directer in, en is de meest gebalanceerde vorm van Coke qua verhouding euforie/energy/ontspannen gevoel. Het kan dat ik vaak vergeet dat niet iedereen zoals ik steevast, en normaal gezien zo goed als altijd mogelijk, voor Peruviaanse Coke kies, hele zuivere, en ik dus echt de meest ontspannen Coca soort mogelijk gebruik, ik houd niet van speedy, zeker niet omdat ik dagelijks gebruik, dus thuis en vaak alleen ook en ik geen nood heb aan een echte energy boost, ik heb nood aan de intense euforie van de Coke uit Peru, heerlijk in de zetel gewoon zitten en genieten van het gevoel dat doorheen je lichaam stroomt!) Soit, misschien had jij een speedy Coke soort, misschien wel Ecuadoriaanse? Die kan best speedy zijn, al vind ik het nog een heftige reactie dan voor de zuiverheid die je had (Coke geeft zijn volle effecten pas prijs vanaf 85% zuiverheid, en die worden pas heel erg intens rond negentig procent... Dat is nog wel even een beetje meer dan rond de zeventig procent - super uitgesproken zou ik de verschillen niet verwachten bij die zuiverheid, maar zeker wel merkbaar indien er geen psycho-actieve cut bij je product zat dat ook (negatief) effect gaf? Of caffeine?

Weet je waarmee je spul versneden was buiten enkel de zuiverheid? Het lab weet je dat te zeggen eh... Dat is het punt net, om schadelijke stoffen niet te gebruiken; een cut van 30% Levamisol of Cinamoyl is een gigantisch verschil voor je gezondheid... Of hoe weet je de zuiverheid van je spul indien niet via test centrum?

Sorry voor de lange tekst; binging on Crystal Meth... Cheers! :)

ps: ik nam de laatste tijd steeds meer en langere breaks tussen gebruik door, wat geen probleem bleek, en na zo'n goede twintig jaar van praktisch dagelijks gebruik van Heroïne, Oxynorm, Cocaïne en afwisselend eens Crystal Meth ben ik thans aan mijn laatste stash bezig - wanneer deze op is binnen enkele dagen (het is een kleine stash Coke, niet mijn vaste bron, wel Peruviaanse - dat merk ik meteen - 87% zuiver, ik heb twee gram gekocht voor 120 euro, enige cut is Cinamoyl, geen vervuiling van productieproces aanwezig of zo, dus clean spul, zal binnen enkele dagen op zijn en dan stop ik geheel en al met drugs voorgoed, dit is mijn afscheid: tijd om mijn gezondheid terug op peil te brengen zodat ik niet eindig als wrak, nog voor het te laat is. Een rehab staat bij op het lijstje na deze Meth binge, wat dagen recuperatie, en een Coke binge, en dan finito en rehab. Dit terzijde. Maar ik ben tevreden, ik heb het geweldig gehad, en ik merk de eerste tekenen van verslechtering van sommige lichamelijke functies, dus tijd om te stoppen en nog een comfortabele, oude dag mee te mogen maken. Ik heb ook vrede met de beslissing na dit grammetje Crystal en deze twee gram Sosa er een punt achter te zetten - done all I wanted to do in extremis even, time to quit while I'm ahead, I cheated death already by far at this point, lol! :) Grtz.
Klik om te vergroten...

Thanks voor je uitgebreide reactie! Ik kan even niet te uitgebreid terug reageren (moeder op bezoek, lol), maar alvast een paar antwoorden: die vier lijntjes waren niet achter elkaar, het waren lijntjes van 50 mg en de eerste 100 heb ik eerst genomen, een uur later de tweede 100. Wacht even, ik heb het verkeerd gezegd, ik kreeg die bloedneus pas na het zesde - en laatste - lijntje, dat was weer een uur verder. Het is dus wel zoals ik al zei zo dat ik gevoelig ben voor bloedneuzen, ik heb er in dit seizoen ook vaak ‘random’ eentje dus geen enkele drug zal daar echt bij helpen natuurlijk :wink:

Ik had wel veel last van de drip, die vond ik erg vies en aanwezig in verhouding tot eerdere drugs die ik gesnoven heb (speed en ketamine). Bleef lang hangen achterin m’n keel. Vond het daarentegen wel prettig dat coke helemaal niet brandde.

Het spul was niet door mezelf getest maar door een vriend van mij (die te vertrouwen is hierin), ik woon in België dus dit is voor mij zelf altijd wat lastiger, hij zei in ieder geval dat er volgens het testcentrum géén cafeïne in zat. Ik vraag hem even na of hij buiten die info en de zuiverheid nog andere informatie heeft gekregen.

Bijzonder dat je aan je laatste stash bezig bent joh! Lijkt me een vreemd idee na al die tijden... Ga je het erg missen denk je, of heb je er volledig vrede mee?
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze olifant zei:
Bijzonder dat je aan je laatste stash bezig bent joh! Lijkt me een vreemd idee na al die tijden... Ga je het erg missen denk je, of heb je er volledig vrede mee?
Klik om te vergroten...

Volledige vrede: ik verwacht niet dat je het echt gaat doen, maar moest je zin hebben in een lange tekst, zie dan mijn post: mijn testament, over hoe ik mijn leven als junkie heb ervaren en wat ik essentieel vind om niet in mijn laatste post, maar wel mijn post die alvast in samen-gang met het stoppen met drugs wel reeds mijn afscheidstekst van dit forum is, want na volgende week zal ik, eens mijn stash op is, ook dit forum of eender wat met drugs te maken heeft voor altijd achter mij laten. Heel overdreven lange tekst, ik verwacht niet dat iemand die zal lezen, maar ik heb alvast afscheid van mijn favoriete drugsforum genomen met die tekst.

Maar ja, volledige vrede.

Grtz!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Johnny Snow zei:
Volledige vrede: ik verwacht niet dat je het echt gaat doen, maar moest je zin hebben in een lange tekst, zie dan mijn post: mijn testament, over hoe ik mijn leven als junkie heb ervaren en wat ik essentieel vind om niet in mijn laatste post, maar wel mijn post die alvast in samen-gang met het stoppen met drugs wel reeds mijn afscheidstekst van dit forum is, want na volgende week zal ik, eens mijn stash op is, ook dit forum of eender wat met drugs te maken heeft voor altijd achter mij laten. Heel overdreven lange tekst, ik verwacht niet dat iemand die zal lezen, maar ik heb alvast afscheid van mijn favoriete drugsforum genomen met die tekst.

Maar ja, volledige vrede.

Grtz!
Klik om te vergroten...

Ik zal er zeker vanmiddag eens voor gaan zitten om het te lezen. Vind dat wel heel interessant eigenlijk, een leven (bewust?) leven als junk en dan ook zo bewust stoppen. Alvast respect voor die keuze! Mag ik vragen hoe oud je nu (ongeveer) bent?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
acht.zes zei:
percentage boven de 80% en iets er doorheen wat zorgde voor die absurd lange werking (MK10?)
Klik om te vergroten...
Hoe weet je dat het 80% was en er wat anders door heen zat? Vertelde je dealer dat? Zonder testen weetje het echt niet en dealers scheppen heel graag op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."