Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"keurigejongen zei: Ik heb een vraagje, hoe herken je nou pure coke? Klik om te vergroten..."
"Pure cocaine zal je nooit tegen komen,het maximale wat je te zien krijgt,ligt ergens tussen de 70 en 90% Puur betekend nog steeds geen 100% Dus om de kwaliteit te testen om exacte zuiverheid te achterhalen,je kan tests laten doen bij vrerslavings zorg instanties in jou buurt"
"Used&abused zei: Zoals de naam van het topic luidt: hoe kun je het beste coke roken? (Basen?) Welke mogelijkheden en manieren zijn er allemaal? Klik om te vergroten... Als je wil roken dan moet je snuif cocke uitkoken heb je dat nog nooit gedaan adviseer ik je om kant en klare base te kopen"
"Legio Patria Nostra zei: Ik kan diverse middelen en dingen laten liggen omdat ik 1. Slechte ervaringen met die drugs heb, en 2. Ik heb al genoeg naar de klote laten gaan. Nu, oor de tijd die ik nog heb, wil ik nergens meer echt verslaafd aan zijn. DF hier verschaft enorm veel informatie. Daarvan maak ik graag gebruik en blijf van sommige drugs af, die anders weer opnieuw voor een verwoestend tijdperk gaan zorgen. Van sommige drugs weet ik, er nooit mee te beginnen. Er nooit zelfs maar te gaan proberen! Daarbij hoort sos. Geen goede drug voor mij. En daarvan zijn er nog wel watl meer. Afblijven, dus. Geen drank, bruin, en wit. Klik om te vergroten..."
"Ik ben blij dat ik niet de enige ben die genoeg ervaring heefd om te weten wat ik wel en niet kan nemen,ik heb een lange geschiedenis en een bak ervaring,deze hoop ik hier te kunnen gebruiken in positieve zin,en met nuttig advice. Mijn belangrijkste advies is zorg bij elke drug wat je gebruikt,dat je de risicos kent. En zorg dat je weet hoe je moet handelen als er iets fout gaat. Ik ben zelf meer thuis op gebied van de old scool drugs,als ik iets gebruik weet ik wat ik doe,alleen Heroine is voor mij geen optie meer Moest even reageren op jou bericht padre nostre (cada pan dia) omdat het opviel tegenover alles wat ik tegen kwam"
"rick zei: Hoi Is coke in blokvorm standaard crack of basecoke? Of kan ik het blokje zondermeer vermalen en lijntjes maken? Klik om te vergroten... Cocaine komt meestal binnen in blokken ,dus als je blokjes krijgt wil dat niet perse zeggen dat het om base cocaine gaat. Je kan het simpel testen door een klein beetje op een folie te smelten,alls het doorzichtige olie word tijdens verhitting dan heb je waarschijnlijk base coke in plaats van snuif."
"TrippleKX zei: Hallo.. Ik wil graag een keer proberen te basen. Mijn vraag is of je gewonen versneden coke op een waterpijp kunt leggen en dan kunt roken? Ik heb namelijk geen zin om mijn grammetje te verzieken door ermee te gaan expirimenteren! Gr. TrippleKX Klik om te vergroten... Gewone snuif cocke zou ik echt niet op de pijp gooien,als j dan toch een x wil roken dan maak de cocke eerst schoon met amoniac door de snuif in een lepel te verhitten in amoniac,en ik bedoel verhitten niet koken alsof je een eitje kookt. Verhit op een lepel tot de cocke als een olie druppel samen trekt,daarna laat je hem al roerend of niet afkoelen hoe sneller de olie hard word hoe beter je kwaliteit. Je zal wel wat verliezen maar dat is de mix wat uit je cocke word gezuiverd. Er is ook kant en klare base cocke op de markt als je nog nooit zelf hebt gewassen. Als je geen betrouwbaar adres weet vraag of je eerst mag testen,zelfs gewassen heb je nog geen 100% puur en dat gaat het ook nooit worden"