Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe herken je pure coke?

Hoe herken je pure coke?

100 antwoorden
72 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@ De Dunne:

neen, eigen inschatting. enige wat er mij verteld is was dat het pure zou zijn. en ik weet dat ik niet moet vertrouwen op brokken om dat ik weet dat ze ook na versnijden het weer in die staat kunnen krijgen.

hoewel ik (nu 42 jaar) nog maar nauwelijks coke doe (1 keer per jaar of zo) heb ik het vroeger wel veel gedaan (een keer per week/2 weken) dus heb er wel wat ervaring mee.

ik weet dat ik hem had moeten laten testen en dat je zonder testen niks weet, maar ik mag toch best wel een inschatting maken, niet dan?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fool zei:
Hartkloppingen is letterlijk het bewust merken/voelen dat je hart aan het kloppen is, wat je bijvoorbeeld hebt aan het eind van een sprintje die een stuk langer was dan dat je aan het begin dacht. :)

Ja, je kan vest hartkloppingen van coke krijgen, of van cafeine door de coke heen. Of van geen van beiden natuurlijk, maar dat is inderdaad allemaal vrij persoonlijk. :)
Klik om te vergroten...

Maar dat kun je in principe zowel voelen als je hart onregelmatig klopt als wanneer je hart met meer volume/sneller pompt (zoals na dat sprintje), toch? Toen ik op de definitie van hartkloppingen zocht, omdat die me zelf niet helemaal duidelijk was, vond ik dat die term zowel gebruikt wordt voor een snel of onregelmatig kloppend, bonzend of overslaand hart. Dat is best breed.

Ik heb inmiddels wel door dat mijn hart vrij gevoelig reageert op uppers. Hartslag blijft lang hoog en voelbaar, ook als ik me allang nuchter voel. Van speed kreeg ik in de come down ook echt een duidelijk merkbare onregelmatigheid erin (plus duizelingen). Van coke en dexamfetamine gelukkig beide helemaal niet, alleen hoog. Ik ga binnenkort wel nog eens zuiverdere speed proberen dus ben benieuwd of het daarmee verholpen is.
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
percentage boven de 80% en iets er doorheen wat zorgde voor die absurd lange werking (MK10?)
Klik om te vergroten...

Hoe lang was die werking dan wel. Mag ik aannemen dat je MK8 en 10 kent uit een post van mij, gezien dit echt heel onbekend is. Ik heb massaal veel dealers versleten en ik heb in mijn hele leven als dagelijks Coke gebruiker van meer dan twintig jaar maar ene dealer leren kennen die effectief die versnijdingsmiddelen gebruikt.

Uiterst zeldzaam, dus ik schat de kans dat je MK10 in je Coke had zitten minder dan 1% in... Het veel te lange effect van Coke, voelde dat energetisch aan of voelde dat ontspannen en euforisch aan? In vele gevallen is een lang effect van Coke, met best nog een gevoel van welbehagen aanwezig ook (wat geen euforie is) het effect van stimulerende versnijdingsmiddelen.

Verder is het onwaarschijnlijk zo'n zuiverheid te treffen zomaar, als je niet echt into the scene bent en geen GSM vol nummers hebt, ik vermoed dat de speed je zo lang heeft goed gehouden. Coke, en zeker die uit Peru als hij echt zo zuiver zou zijn, is helemaal geen party drug - niet het soort Coke waarop je lang doorgaat, eerder Coke om rustig in je zetel te gebruiken en te genieten van het euforische orgasme dat doorheen je aders stroomt...

Ik kan het natuurlijk niet weten, maar ik zou zeggen dat de kans echt klein is dat het zulke zuivere Sosa was en dat er MK10 in zou gezeten hebben acht ik zo goed als onmogelijk...

Nu is mijn nieuwsgierigheid wel gewekt, want ik blijf graag op de hoogte van de percentages die worden aangetroffen.

ps: je zegt kleurloos, hoezo kleurloos? Dat zou willen zeggen zwart? (zwart ontstaat doordat het alle voor ons zichtbare frequenties van het elektro-magnetische spectrum worden geabsorbeerd door wat je waarneemt, wit is dan weer het volledige zichtbare spectrum weerspiegeld en wat wij als kleuren waarnemen absorbeert er bepaalde en reflecteert er bepaalde - bedoel je dan dat het doorzichtig was? Misschien had je Methamphetamine (geen Crystal Meth), wat vaker en vaker voorkomt dat er verwarring is tussen beiden - veel gebruikers rapporteren de eerste keer gedacht te hebben dat ze Coke snoven ipv Meth... Maar het zijn slechts bevragingen van mij: speculatie, niets meer...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Door het te laten testen.
http://Www.drugs-test.nl
Gratis en anoniem.
Je kan ook een ez test kopen om ren idee te krijgen
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@ johnny snow:

geen idee waarom ik kleurloos schreef, ik bedoelde gewoon geurloos.

verder vind ik je echt heel erg wantrouwig, je denkt dat iedereen maar loopt te lullen en dat ze allemaal slechte shit hebben en dan ben jij de enige op de wereld die wel goeie shit heeft. beetje neerbuigend allemaal.

ik ben 42 jaar en heb echt wel ervaring, hoewel ik nooit dagelijks coke heb gesnoven, en daar heb ik dan ook helemaal geen behoefte aan. ik weet echt wel wanneer ik goeie coke heb, en deze was gewoon uitzonderlijk.

en nee, het was niet de speed, heb een klein puntje genomen op oudejaarsdag en daar red je het echt geen 24 uur mee.

verder kan ik maar een ding zeggen, ik zal hem de volgende keer laten testen (zit bij mij om de hoek, Novadic) en dan zal ik gewoon neerpennen wat het nou was. maar iets zegt me dat je mij zelfs dan niet gelooft.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ok, dank voor de info.

voor de rest ben ik wel klaar met deze 'wat was de kwaliteit van mijn coke?' discussie. in een ander topic hier is iemand met een live-blog bezig over zijn eerste keer speed, veel leuker!​
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#7
acht.zes zei:
@ johnny snow:

geen idee waarom ik kleurloos schreef, ik bedoelde gewoon geurloos.

verder vind ik je echt heel erg wantrouwig, je denkt dat iedereen maar loopt te lullen en dat ze allemaal slechte shit hebben en dan ben jij de enige op de wereld die wel goeie shit heeft. beetje neerbuigend allemaal.

ik ben 42 jaar en heb echt wel ervaring, hoewel ik nooit dagelijks coke heb gesnoven, en daar heb ik dan ook helemaal geen behoefte aan. ik weet echt wel wanneer ik goeie coke heb, en deze was gewoon uitzonderlijk.

en nee, het was niet de speed, heb een klein puntje genomen op oudejaarsdag en daar red je het echt geen 24 uur mee.

verder kan ik maar een ding zeggen, ik zal hem de volgende keer laten testen (zit bij mij om de hoek, Novadic) en dan zal ik gewoon neerpennen wat het nou was. maar iets zegt me dat je mij zelfs dan niet gelooft.
Klik om te vergroten...

Sorry, het is gewoon dat MK10 en het element Peru Coke de meest relaxte Sosa is die er bestaat wel info is die ik hier nooit ben tegengekomen vooraleer mijn posts hierover. Dat je zo gauw de soorten uit elkaar kent en dat tussen muziek, mensen, drukte etc... waarbij het grootste deel van de subtiele effecten van Coke gewoon niet gevoeld worden, enkel rustig thus op jezelf met volle concentratie op wat je voelt en ervaart is nogal ongeloofwaardig lijkt mij, ja, en vooral een placebo effect te zijn... Ik ga af op de statistieken: het gemiddelde is 65%, in NL, in BE 50% of minder (waarmee beide landen het hoogste zuiverheidspercentage hebben globaal gezien), dus acht ik de kans statistisch gezien kleiner dat het zo zuiver was.

En geloof me, ik heb ook bagger gehad, hoor - hoewel ik in het milieu ben grootgebracht kom ik zelf ook maar slechts de laatste jaren aan mijn top bron. Dus het is helemaal niet mijn bedoeling uit de hoogte te klinken. Zoals ik reeds zei, ik kan enkel speculeren en in vraag stellen, niet weten: zegt dat niet dat ik de mogelijkheid net zo goed overweeg dat het wel mogelijk is wat je zegt?

Behalve van die MK10, wat je zonder mij niet eens gekend had, bijna zeker van, dat is zo bizar zeldzaam en duur - want die dealer betaalt veel voor dat spul - dat een normale dealer dat niet doet, zoiets. De dealer die ik ken die dat doet heeft ook slechts maar een maand een stash en dan maanden niet omdat hij enkel de beste batches opkoopt, en die zijn zeldzaam en hij koopt niet elke keer een nieuwe batch ook al is het mindere kwaliteit gewoon om zijn zaakje te laten draaien, neen, hij wacht echt, soms een half jaar, tot een top batch voorbij komt. Dat is zo zeldzaam en trouwens geen bron uit NL, waar ik voor zover ik de statistieken en resultaten van de testcentra ken - en die ken ik goed - nooit aangetroffen in NL. Dus het zou wel bizar zijn moest het wel zo zijn.

Goede Coke werkt uit zichzelf gemakkelijk twee uur door, zonder dat spul erbij, met het erbij zou de energy boost trouwens intenser zijn geweest, dus als je echt zulke goede Coke had kan het best dat deze uit zichzelf die werking zo lang aanhield. Maar die ga je niet gekocht kunnen hebben voor de gangbare prijs. Ook, high quality dealers die versnijden met MK10 hebben niets te verbergen en gaan hun Coke niet van kwaliteit slechter maken door er terug een brok van te maken, dan krijg je poeder... Anders is het flaky aspect weg en gaat je neus branden bij het snuiven.

Dus ik sluit niets uit, ik probeer gewoon logisch na te denken over de mogelijkheden, maar zoals ik al zei: speculatie, niets meer...

Peace!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb de prijs genoemd, maar dat mag dus schijnbaar niet, want modknip. hij was wel flink duurder dan streetcoke.

en aan streetcoke heb ik dus een hekel, werkt maar kort, is zo op en dan blijf je aan de gang met bijhalen, is niks voor mij. straatcoke is ook echt lijnen leggen en met dit spul was het puntjeswerk.
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
ik heb de prijs genoemd, maar dat mag dus schijnbaar niet, want modknip. hij was wel flink duurder dan streetcoke.

en aan streetcoke heb ik dus een hekel, werkt maar kort, is zo op en dan blijf je aan de gang met bijhalen, is niks voor mij. straatcoke is ook echt lijnen leggen en met dit spul was het puntjeswerk.
Klik om te vergroten...

Als het geen gewone dealer was, wat voor ene dan wel?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
mijn wietdealer is een maat van mij. hij haalt zijn wiet direct van bij de bron, dus lekker goedkope Haze voor mij. en daar is dus meer te halen, goeie kwaliteit MDMA kristal, en nu dus ook die coke waar hij het al vaker over had geprobeerd. en via een andere bron kan hij ook aan speedpasta komen, die was ook excellent.

die maat van mij dealde zelf ooit coke en heeft er 2 jaar voor vastgezeten. en zelfs hij vond het dus uitmuntend goeie coke. en dat kan ik nu dus bevestigen.
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#11
acht.zes zei:
mijn wietdealer is een maat van mij. hij haalt zijn wiet direct van bij de bron, dus lekker goedkope Haze voor mij. en daar is dus meer te halen, goeie kwaliteit MDMA kristal, en nu dus ook die coke waar hij het al vaker over had geprobeerd. en via een andere bron kan hij ook aan speedpasta komen, die was ook excellent.

die maat van mij dealde zelf ooit coke en heeft er 2 jaar voor vastgezeten. en zelfs hij vond het dus uitmuntend goeie coke. en dat kan ik nu dus bevestigen.
Klik om te vergroten...

Dan nog een vraag, in 99% van alle Coke zit Levamisol wat dodelijk kan zijn en zeer giftig is, vooral voor de nieren, zelfs met hoge kwaliteit kan je dus dat versnijdingsmiddel hebben gehad, naar alle waarschijnlijkheid - als je had laten testen had je je Coke nog netjes kunnen cleanen tot niet zo toxisch...

Schade komt ongemerkt rapper voor dan je denkt.

Dit zeg ik met mezelf in gedachten...
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#12
acht.zes zei:
ok, dank voor de info.

voor de rest ben ik wel klaar met deze 'wat was de kwaliteit van mijn coke?' discussie. in een ander topic hier is iemand met een live-blog bezig over zijn eerste keer speed, veel leuker!​
Klik om te vergroten...

Je bent niet verplicht te lezen wat ik typ of te antwoorden, eh...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
jawel ik ben goed opgevoed dus als iemand iets tegen mij zegt dan antwoord ik. :tongueout:
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#14
:)
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb zo vaak 80+% coke gesnoven, maar totaal verschillende effecten steeds...
Ook steeds qua smaak , geur en plakkerig of niet= verschillend.

En dat is geen wit poeder maar met kristal en soms zelfs hard of hard en plakkerig.
De bereidingswijze kunnen ook extreem variëren, ik had 1keer zelfs goede coke zonder een geur!

Wat mij opvalt bij slechte kwaliteit coke (super goedkoop) zoals wit poeder 20% ofso dat de comedown vaak echt meest klote is.
o
ondenkbaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
top, topic. geweldig hoe open en eerlijk jullie je ervaringen delen. het lastige is om in de eerste instantie iemand te vinden die het product met regelmaat en kwaliteit weet te leveren zo rijdt ik van Purmerend naar ...... en soms Amsterdam. de geur en de kick is mijn graad meter en gezien de ervaringen en kennis hier ben ik echt een newbie. een echt adres voor dat wat jullie beschrijven heb ik sinds de jaren 90tig niet meer mee gemaakt, wat een doodzonde is, want dat was heel leuk .
rocks die lekker roken en echt even dat up gevoel gaven. heel anders dan speed waarop je standaard door kan gaan en gaat maar niet de even die kick en high geven. lastige zoektocht naar en stopt het ooit ?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
@ondenkbaar . Even een tip: misschien zie/lees ik dingen die er niet zijn hoor maar pas je op? Al je posts tot nu toe klinken alsof je eigenlijk iemand zoekt die jou coke kan en wil verkopen. Je vraagt er nog niet letterlijk om maar tussen de regels door vat ik het zo op. Je noemt woonplaatsen etc. Je weet dat vragen om drugs en handelen in drugs niet is toegestaan he?
Als ik t mis heb zeg ik vast sorry!
o
ondenkbaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
@De Dunne.

bedankt voor de tip, ben helemaal nieuw en zag de onderwerpen en wilde mijn mening geven. eigenlijk zoek ik een middel dat ik kan snuiven zonder dat het drugs bevat, zoals ze bijvoorbeeld op tv doen, of waar coke mee wordt versneden.( en nee, is niet voor eigen handeltje opzetten bedoelt, maar als alternatief) heb snuif tabak geprobeerd maar dat vind ik niets. nogmaals dank
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#19
ondenkbaar zei:
@De Dunne.

bedankt voor de tip, ben helemaal nieuw en zag de onderwerpen en wilde mijn mening geven. eigenlijk zoek ik een middel dat ik kan snuiven zonder dat het drugs bevat, zoals ze bijvoorbeeld op tv doen, of waar coke mee wordt versneden.( en nee, is niet voor eigen handeltje opzetten bedoelt, maar als alternatief) heb snuif tabak geprobeerd maar dat vind ik niets. nogmaals dank
Klik om te vergroten...

Je zou cafeïne poeder kunnen snuiven, al heeft dat wel een "werking", en ondanks dat het geen harddrug is, is het ook niet heel gezond. Ze gebruiken dat vaak als versnijdingsmiddel in speed. Ik zit hard te denken. Een poeder dat geen werking heeft en niet al te veel "smaak" heeft en ongevaarlijk is om te snuiven. :thinking:

Als me iets te binnen schiet laat ik me nog even horen!
L
LeroyvanhetbruggetjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
taikonaut zei:
ik heb een keertje 10g gekocht. het kwam in een blok, die van grotere blok is gebroken. maar nu heb ik niks meer.zou wel die nog wel willen. was heel erg goed
Klik om te vergroten...
Yoo mail mij eens@ modknip

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."