@ johnny snow:
geen idee waarom ik kleurloos schreef, ik bedoelde gewoon geurloos.
verder vind ik je echt heel erg wantrouwig, je denkt dat iedereen maar loopt te lullen en dat ze allemaal slechte shit hebben en dan ben jij de enige op de wereld die wel goeie shit heeft. beetje neerbuigend allemaal.
ik ben 42 jaar en heb echt wel ervaring, hoewel ik nooit dagelijks coke heb gesnoven, en daar heb ik dan ook helemaal geen behoefte aan. ik weet echt wel wanneer ik goeie coke heb, en deze was gewoon uitzonderlijk.
en nee, het was niet de speed, heb een klein puntje genomen op oudejaarsdag en daar red je het echt geen 24 uur mee.
verder kan ik maar een ding zeggen, ik zal hem de volgende keer laten testen (zit bij mij om de hoek, Novadic) en dan zal ik gewoon neerpennen wat het nou was. maar iets zegt me dat je mij zelfs dan niet gelooft.
Sorry, het is gewoon dat MK10 en het element Peru Coke de meest relaxte Sosa is die er bestaat wel info is die ik hier nooit ben tegengekomen vooraleer mijn posts hierover. Dat je zo gauw de soorten uit elkaar kent en dat tussen muziek, mensen, drukte etc... waarbij het grootste deel van de subtiele effecten van Coke gewoon niet gevoeld worden, enkel rustig thus op jezelf met volle concentratie op wat je voelt en ervaart is nogal ongeloofwaardig lijkt mij, ja, en vooral een placebo effect te zijn... Ik ga af op de statistieken: het gemiddelde is 65%, in NL, in BE 50% of minder (waarmee beide landen het hoogste zuiverheidspercentage hebben globaal gezien), dus acht ik de kans statistisch gezien kleiner dat het zo zuiver was.
En geloof me, ik heb ook bagger gehad, hoor - hoewel ik in het milieu ben grootgebracht kom ik zelf ook maar slechts de laatste jaren aan mijn top bron. Dus het is helemaal niet mijn bedoeling uit de hoogte te klinken. Zoals ik reeds zei, ik kan enkel speculeren en in vraag stellen, niet weten: zegt dat niet dat ik de mogelijkheid net zo goed overweeg dat het wel mogelijk is wat je zegt?
Behalve van die MK10, wat je zonder mij niet eens gekend had, bijna zeker van, dat is zo bizar zeldzaam en duur - want die dealer betaalt veel voor dat spul - dat een normale dealer dat niet doet, zoiets. De dealer die ik ken die dat doet heeft ook slechts maar een maand een stash en dan maanden niet omdat hij enkel de beste batches opkoopt, en die zijn zeldzaam en hij koopt niet elke keer een nieuwe batch ook al is het mindere kwaliteit gewoon om zijn zaakje te laten draaien, neen, hij wacht echt, soms een half jaar, tot een top batch voorbij komt. Dat is zo zeldzaam en trouwens geen bron uit NL, waar ik voor zover ik de statistieken en resultaten van de testcentra ken - en die ken ik goed - nooit aangetroffen in NL. Dus het zou wel bizar zijn moest het wel zo zijn.
Goede Coke werkt uit zichzelf gemakkelijk twee uur door, zonder dat spul erbij, met het erbij zou de energy boost trouwens intenser zijn geweest, dus als je echt zulke goede Coke had kan het best dat deze uit zichzelf die werking zo lang aanhield. Maar die ga je niet gekocht kunnen hebben voor de gangbare prijs. Ook, high quality dealers die versnijden met MK10 hebben niets te verbergen en gaan hun Coke niet van kwaliteit slechter maken door er terug een brok van te maken, dan krijg je poeder... Anders is het flaky aspect weg en gaat je neus branden bij het snuiven.
Dus ik sluit niets uit, ik probeer gewoon logisch na te denken over de mogelijkheden, maar zoals ik al zei: speculatie, niets meer...
Peace!